Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Paco Van Moorsel

Gestart door michello, juni 18, 2013, 19:33:49

Vorige topic - Volgende topic

de Schoot

Waarschijnlijk voor een jaar verhuurd aan Sparta.
Dat lijkt mij nou ook niet echt een vooruitgang...

AL

Citaat van: de Schoot op juli 20, 2014, 17:12:49
Waarschijnlijk voor een jaar verhuurd aan Sparta.
Dat lijkt mij nou ook niet echt een vooruitgang...

Denk dat Sparta een leuk team krijgt en mee gaat doen voor kampioenschap.
Paco vind ik zelf niet goed genoeg voor de basis bij ons.
Voor hem denk ik een leuke club.

EastSide058

had hem voor de breedte hier graag gewild. Hij kon nog veel stappen maken.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

666

Ik vond paco echt wel goed spelen de 2e seizoenshelft..  Lekker tussen de linies en met strijd. Hij is zelfs belangrijk geweest..  Ik zeg gewoon naar Cambuur gaan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Citaat van: 666 op juli 20, 2014, 20:25:28
Ik vond paco echt wel goed spelen de 2e seizoenshelft..  Lekker tussen de linies en met strijd. Hij is zelfs belangrijk geweest..  Ik zeg gewoon naar Cambuur gaan.
vind ik ook maar het is duidelijk dat hij niet meer komt ..Hij heeft na de winterstop hele goede wedstrgespeeld tegen dkv rkc roda goahead vitesse . Verdomme vind het echt jammer of er moet nog wat in de hoge hoed zitten wat beter is . Ook heb ik het idee nu dat met het lange verhaal vd laan de samenwerking ook wat uit de lucht is .Ik heb verl zomer een tijdje met hans nijland gesproken en die wist mij te vertellen dat paco en die andere jongens hier voor een appel en een ei speelden wb huur . Nu is cambuur dat niet geweest met vd laan

HilversumOnTour

Succes daar, Paco!  |:)

papagaaiensoep

Mocht 'em altijd graag zien, mooie sierlijke voetballer. MEGAbelangrijke goal in de slotminuten tegen RKC, stadion ontplofte toen man!

Montana


drg

Ja die tegen Roda, die zal ik voorlopig niet meer vergeten  _O_ wat een bevrijding was dat zeg

papagaaiensoep

Oeps sjezus ja uiteraard Roda hehe thanks  _O_

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Succes Paco bij NEC, dat je er maar veel in mag trappen tegen weer Roda  :_schater

666

Toch jammer dat hij niet meer bij ons speelt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

0517

Citaat van: 666 op juli 26, 2014, 10:02:00
Toch jammer dat hij niet meer bij ons speelt.

Degelijke speler (voor de breedte), maar had de basis niet naar een hoger plan gebracht...

Casuals-lwd

NEC is een goede club voor Paco  :thumbsup al had ik m voor de breedte graag bij ons gezien