Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Ajax 9 november 12:30

Gestart door Bernardo, oktober 20, 2014, 15:05:28

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Ajax Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
16 (35.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
13 (28.9%)
Mohamed El Makrini
1 (2.2%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (4.4%)
Bartholomew Ogbeche
6 (13.3%)
Sebastian Steblecki
6 (13.3%)
Martijn Barto
1 (2.2%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 45

Stemmen gesloten: november 16, 2014, 20:57:55

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op november 10, 2014, 09:06:36
Leg eens uit... En vergeet niet te vermelden welk vak KVC is. Want dat weet ik namelijk niet.
Dat is vak 10 t/m 13 J. Dat weet je toch al jaren? :devil

Lore

Citaat van: SCC-J op november 10, 2014, 09:06:36
Leg eens uit... En vergeet niet te vermelden welk vak KVC is. Want dat weet ik namelijk niet.

Je hebt gelijk, het was niet een doordachte opmerking van Treb, maar ergens zit er wel een pijnpunt. Ik denk dat veel mensen CC associëren met vak 14 en dat alle negatieve elementen direct zijn weerslag op CC hebben.


sunderland

Citaat van: jeff op november 10, 2014, 07:55:29
Toch nog 2 spelerd in het eftal van de week bij de telegraaf.
Etienne Reijnen en Sebastian Steblecki
En geen Klaassen ,onvoorstelbaar

pvanbuijtene

Citaat van: sunderland op november 10, 2014, 14:32:28
En geen Klaassen ,onvoorstelbaar
dat die vent ook geen geel heeft gekregen, ongelooflijk.

Treb

Citaat van: Lore op november 10, 2014, 12:33:52
Je hebt gelijk, het was niet een doordachte opmerking van Treb, maar ergens zit er wel een pijnpunt. Ik denk dat veel mensen CC associëren met vak 14 en dat alle negatieve elementen direct zijn weerslag op CC hebben.

Je slaat de spijker op z'n kop Lore. veel Culture leden staan ook in Vak14, maar niet allemaal natuurlijk. Mijn excuses voor mijn generalisatie, maar veel mensen denken het wel.

papagaaiensoep

Citaat van: michello op november 10, 2014, 08:05:04
Voor het eerst dit jaar (PSV vanwege 10 man maar even niet meegerekend) zijn we weggespeeld. Op het middenveld werd de slag continue verloren. 2e bal was telkens voor Ajax. Als dat gebeurd tegen zo'n goed voetballend team kun je wel ophouden. Lichtpuntjes waren Steblecki en Reijnen. Bijker mag nou wel eens in z'n nekvel worden gegrepen door Henk want wat hij de laatste weken laat zien kan echt niet, op zo'n manier kan ie een stap hogerop wel vergeten.

De komende 5 wedstrijden 7/8 punten en dan staan we keurig rond de 7/10 plaats in de winterstop. Mensen die nu beginnen te jammeren moeten eens wakker worden. Dromen is mooi maar laten we wel realistisch blijven.

Hier kan ik me wel goed in vinden, vrij kansloos idd tegen een goed Ajax.

Die Bijker begint een ergernis te wurden. Wat op teamgenoten afkafferen etc. maar zelf taken laten liggen. Arrogant lang wachten met inpassen (zeker niks leert van PSV uut). De man verbeeldt zich momenteel nogal wat. Stapje hogerop, andere club? laat mie niet lachen. Op deze manier ken 'ie dat wel shaken en sterker nog: dan hek ok bij Cambuur liever een andere CV. Volgens mij ging het vorig jaar op de backpositie een stuk beter.

Verders: nog niet lang leden speelden we in de Jup league. As we in de winter op plaats 7-10 staan is dat harstikke keurig man!

Scc01

Ook wel een grappig voorbeeldje van hoe ver meningen uit elkaar kunnen liggen. De Boer reageerde gisteren dat hij het kunstgras prima spelen vond, en vervolgens loopt overmars weer lekker mee te gaan id de hype om een verbod hierop te krijgen in de eredivisie.

scc-aaron

Vrienden van mij waren gister met 360 video bezig bij de opkomst van Cambuur.

Kippenvel:

http://www.encircle.tv/360-graden-video/cambuur-ajax/

Tukker

Citaat van: scc-aaron op november 10, 2014, 17:26:43
Vrienden van mij waren gister met 360 video bezig bij de opkomst van Cambuur.

Kippenvel:

http://www.encircle.tv/360-graden-video/cambuur-ajax/
Op de mobiel en tablet niet te bekijken; straks maar eens op de laptop proberen
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

scc-aaron

Citaat van: Tukker op november 10, 2014, 17:48:05
Op de mobiel en tablet niet te bekijken; straks maar eens op de laptop proberen
Oude versie hoogstwaarschijnlijk

jeff

Citaat van: scc-aaron op november 10, 2014, 17:53:39
Oude versie hoogstwaarschijnlijk
Nee, zelfs met de nieuwste versie werkt het niet (android).
Zowel telefoon als tablet niet.

speculeter

Jammer hij doelde waarschijnlijk op opkomst met g-spelers.

carlo de leeuw

Citaat van: Lore op november 09, 2014, 21:14:09
Henk doet het goed, daar gaat het niet om. Maar snapte jij de wissel in de rust? En uiteindelijk pakten zijn wissels vandaag toch niet goed uit?

Ik ben blij met Henk, maar een heiligverklaring gaat mij wat te ver!
Ik verklaar HdeJ niet heilig.
Tot nu toe staan we met HdeJ hoger dan je mag verwachten met deze begroting.
Ik zag vanaf de tribune dat Cambuur net niet dat gelukje had op de 2-0.
Dan krijg je de 1-1 waar die Milik bij Bijker wegloopt en in de korte hoek scoort.
Daarna worden we gewoon overklast en lopen de rest v/d wedstrijd achter de feiten aan.
HdeJ wikt en weegt dan en past dan wissels toe waar je achteraf wat van kan vinden.
Doet ie het anders word het misschien 2-3 of 1 -5 weet ik veel.
Ik vind niet dat je tegen dit soort tegenstanders kan spreken van een tactische wanvertoning als er wissels worden toegepast die (achteraf) tot 2-4 leiden.
Ieder zij mening.




Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

jeff

#344
Citaat van: Tukker op november 10, 2014, 21:26:11
Android 4.4.2

Is de nieuwere er al?
Volgens mij niet. 4.4.2 is de laatste versie volgens me telefoon
Edit :
Versie 5 komt er wel aan
http://www.nutech.nl/mobiel/3919837/wanneer-kan-jij-updaten-android-50-lollipop.html