Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - Cambuur

Gestart door Bernardo, augustus 01, 2014, 17:28:15

Vorige topic - Volgende topic

Vitesse - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
19 (27.1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (4.3%)
Etiënne Reijnen
1 (1.4%)
Lucas Bijker
18 (25.7%)
Wout Droste
1 (1.4%)
Mohamed El Makrini
5 (7.1%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Dejan Meleg
0 (0%)
Michiel Hemmen
8 (11.4%)
Bartholomew Ogbeche
12 (17.1%)
Bob Schepers
2 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 70

Stemmen gesloten: augustus 23, 2014, 14:41:43

Holwerd voor Cambuur

Ogbeche heeft na 1.5 laten zien dat t iig geen buiten is. Wordt echt tijd dat Narsingh fit wordt of dat er een nieuwe komt.

Bakker weer zo'n kans waar ie er vorig jaar ook een paar van gehad heeft: alleen op goal aflopen en dan geen idee hebben wat te doen. Haal gewoon uit!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

OuweSkeve

Misschien toch de onzekerheid alleen op de keeper af...dan ontbreekt toch vaak het ijskoude. Dat killerinstinct

sccvl

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 21:35:28
Ogbeche heeft na 1.5 laten zien dat t iig geen buiten is. Wordt echt tijd dat Narsingh fit wordt of dat er een nieuwe komt.

Bakker weer zo'n kans waar ie er vorig jaar ook een paar van gehad heeft: alleen op goal aflopen en dan geen idee hebben wat te doen. Haal gewoon uit!
Schreef het net ook al in zijn topic, ik vind Ogbeche vandaag echt RUIM onder de maat spelen. Enorm veel balverlies slechte passes, In het begin van de wedstrijd een domme overtreding van achteren waarbij je ook zo tegen een rode kaart aan kan lopen. Vind Hemmen opvallend goed spelen, Meleg ook voor die positie gewoon te traaf, Bakker vult het goed aan.

Destroyer

Binnen vijf seconden de bal inleveren na aftrap.  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papagaaiensoep

Wat is die Meleg een drama jeh. Trager dan een puude piepers, nul diepgang en op gogme kenk em ok niet betrappe. Vorige week idem.

Holwerd voor Cambuur

Misschien ist, zolang je geen andere buitenspelers hebt, beter om Meleg op 10 te zetten en Rusnak op de buiten...

Nu Schepers voor Meleg. Ben benieuwd :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Schijterij, zit geen voetbal in man
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2014, 21:59:09
Schijterij, zit geen voetbal in man

dan moet je naar de plee gaan als je in de schijterij bent...

Destroyer

Dat klopt  ;)

Ik heb het stadion van Zwolle op twee in mijn lijstje gezet. Met stip op 1 vtesse. Wat een sfeerloos gedrocht. Daar wil je gratis ook niet zitten  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PeterTa

Beetje naar de pleerol staren is ook nog leuker dan deze tweede helft....... :P

ruubmac

Dat denken meer mensen, daarom is t ook half leeg. Wat een ontzettend slechte wedstrijd dit.

legeips

Jezus... Dit is nog slechter dan slecht... Vorig jaar creëerden we weinig, nu helemaal niks...

Holwerd voor Cambuur

Wat een gedrocht van een 2e helft. Maar als het in de 90e minuut nog 2-2 wordt hoor je mij niet meer klagen :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

is idd draak van een wedstrijd.. maar we laten ons niet afslachten zoals NAC dat bijv. laat gebeuren..

ruubmac

Vitesse is nog niet eens goed, dat is het zorgwekkende  :zucht