Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

DayDreamer

Wat een gezeik om die clusters, wees !@#$#%$#$@#$@#%$ blij dat je erbij bent man, ik moet het !@@$#%#$# met dat kut FOX doen.

dit is mien club

Cluster 2 en 3 zijn gedraaid omdat cluster 3 als een grotere risico groep word gezien.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Citaat van: DayDreamer op oktober 15, 2014, 10:08:40
Wat een gezeik om die clusters, wees !@#$#%$#$@#$@#%$ blij dat je erbij bent man, ik moet het !@@$#%#$# met dat kut FOX doen.
MS even sneupen op marktplaats??
Worden kaartjes aangeboden!

dit is mien club

zijn nog genoeg kaarten voor de thuis vakken DayDreamer
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: speculeter op oktober 15, 2014, 10:38:38
MS even sneupen op marktplaats??
Worden kaartjes aangeboden!
voor het uitvak?

DayDreamer

Citaat van: dit is mien club op oktober 15, 2014, 10:40:02
zijn nog genoeg kaarten voor de thuis vakken DayDreamer

Ik heb in mijn familie / vrienden / kennissen kring geen mensen die ook maar iets van contact met die club daar hebben.
Dus kan ook geen clubcard of seizoenskaart regelen. Helaas, als Cambuur gewoon de verkoop goed geregeld had .....

dizzhead

Citaat van: DayDreamer op oktober 15, 2014, 10:46:32
Ik heb in mijn familie / vrienden / kennissen kring geen mensen die ook maar iets van contact met die club daar hebben.
Dus kan ook geen clubcard of seizoenskaart regelen. Helaas, als Cambuur gewoon de verkoop goed geregeld had .....

Had jij nu wel een kaart en iemand anders niet.

dit is mien club

Citaat van: DayDreamer op oktober 15, 2014, 10:46:32

Er zijn wel forumgangers die direct of indirect hierin iets kunnen betekenen.

speculeter

Citaat van: dit is mien club op oktober 15, 2014, 10:48:09
Er zijn wel forumgangers die direct of indirect hierin iets kunnen betekenen.
worden ook gewoon kaarten aangeboden waar je geen clubs oid voor nodig hebt.

dit is mien club

Citaat van: speculeter op oktober 15, 2014, 10:52:28
worden ook gewoon kaarten aangeboden waar je geen clubs oid voor nodig hebt.

@DayDreamer

Als je dus wilt kun je er bij zijn

papagaaiensoep

Citaat van: PePe op oktober 14, 2014, 23:04:20
Is de route van zondag al bekend, hoe rijdt de bus van Cambuur en die met de supporters de stad uit? Het zou leuk zijn dat half Leeuwarden langs de route gaat staan, om ze allemaal uit te zwaaien.

Voor de spelers okay, maar asjeblieft geen gezwaai naar supportersbussen. Vorig jaar al plaatsvervangende skaamte. Het is gien skoalreiske of wel. Het is al erg genoeg dat we in een bus mutte. Ik wil bier kenne drinke in de bus en normaal kenne miege en niet su achterlijk lang vasthouden wurde op zowel terrein FEC als bij het stadtion derre. Ik wil al helemaal niet uutzwaait wurde.

oldehove

Wat zou het heerlijk zijn als we maandag in de krant lezen 'Cambuur speelt Heerenveen zoek en wint de Derby '  |:) |:)
ut komt su as het komt

papagaaiensoep

Citaat van: dit is mien club op oktober 15, 2014, 10:22:21
Cluster 2 en 3 zijn gedraaid omdat cluster 3 als een grotere risico groep word gezien.

In welke zin?

oldehove

Citaat van: papagaaiensoep op oktober 15, 2014, 11:20:16
In welke zin?
Denk dat hij bedoeld dat cluster 3 groter is als 2, En je anders 2 grote groepen achterelkaar laat rijden en zo meer politie nodig hebt..
ut komt su as het komt

dit is mien club

Citaat van: papagaaiensoep op oktober 15, 2014, 11:20:16
In welke zin?

Er is aan gegeven dat het om veiligheidsredenen gaat.
Heeft te maken met de georganiseerde bussen. Maar dat laatste vul ik zelf in.