Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 101

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

Yellow Army

Area 58

Cor

Citaat van: Len Cantello op oktober 14, 2014, 20:59:59
wat weer een gejank hier over de busreis. Combi = kut. Deal with it.

Of regel het anders.  :zweep :X |:) w:) ;)

:devil


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Geelblauwstiens

Citaat van: moodygrunn op oktober 14, 2014, 20:54:34
Hoe bedoel je dit?

In deze vakken zullen opvallend veel mensen zitten die een andere mening hebben dan de meeste thermoflesmeenemende herkauwers:)
Zullen wel blijven zitten tijdens fries volkslied

Tukker

Citaat van: Len Cantello op oktober 14, 2014, 21:20:26
Juist. Lekker voor de buis met een kistje  :grolsch
:proost ;)
Niet alleen verstand van voetbal maar ook nog van  :proost :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Lees nergens anders dan hier de informatie over vertrektijd
aankomende Zondag.
Waar komt die informatie weg?

jeff

Citaat van: speculeter op oktober 14, 2014, 21:34:39
Lees nergens anders dan hier de informatie over vertrektijd
aankomende Zondag.
Waar komt die informatie weg?
Bij cambuur zelf : http://cambuur.nl/nieuws/vertrektijden-en-informatie-voor-meereizende-supporters-naar-de-derby/

PePe

Is de route van zondag al bekend, hoe rijdt de bus van Cambuur en die met de supporters de stad uit? Het zou leuk zijn dat half Leeuwarden langs de route gaat staan, om ze allemaal uit te zwaaien.

denistel

nou de supporters vanaf het fec de rondweg langs en dan de v harinxmabrug over en cambuur de rondweg op en dan de drachtster of v harinxmavrug over

PePe

Het zou mooi zijn als Cambuur de route ook bekend wil maken? (extra steun voor de spelers)

sccambuurlwdd

Nog steeds niet uitverkocht daar, terwijl wij als Cambuur-supporters toch een aardig steentje bijdragen.  :devil

Galdiano

Citaat van: PePe op oktober 14, 2014, 23:21:25
Het zou mooi zijn als Cambuur de route ook bekend wil maken? (extra steun voor de spelers)

Waarom zou je een andere route rijden dnan over de julianalaan.
Vorig jaar stonden er ook heel veel supporters.

Dit jaar weer lekker weer, dus reden genoeg om er weer te gaan staan.
Ik heb er zin in.

Hoop zo op de drie punten, snel naar Cambuurplein waar een waar volksfeest zal ontstaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2014, 08:20:57
Waarom zou je een andere route rijden dnan over de julianalaan.
Vorig jaar stonden er ook heel veel supporters.

Dit jaar weer lekker weer, dus reden genoeg om er weer te gaan staan.
Ik heb er zin in.

Hoop zo op de drie punten, snel naar Cambuurplein waar een waar volksfeest zal ontstaan.

Ogbeche nieuwe topscoorder Eredivisie en SCC gedeelde eerste plaats  :devil

poelie-lwd

Citaat van: drg op oktober 15, 2014, 09:02:29
Ogbeche nieuwe topscoorder Eredivisie

Eind van het seizoen heeft hij er 23 ingekegeld. Die Amsteltjes van Clint zullen mij prima smaken  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Clint