Ik geloof dat we maar CL moeten gaan spelen. PSV al 0-3 voor na 20 minuten spelen
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: zeewolde op september 07, 2022, 16:23:32Mambimbi gaat spelen denk ik. Had vorige week nog maar 1 keer meegetraind maar is wel topfit. Dus denk dat hij voor balk speelt maar voor derest top opstelling
Gaan we met deze opstelling beginnen?
Virginia
Sai Tol Bergsma Bangura
van Kaam Hoedemakers Paulissen
vd Water Uldrikis Balk
Of krijgen we varianten met Jacobs op het middenveld?
Toch starten met Mambimbi ipv Balk
vd Water nog niet aan de start?
Mensen die op trainingen waren al enig idee voor zondag?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 04, 2022, 20:55:23Hij heeft er nog eentje bij geprikt
En nu in de eerste helft alweer een goal en een assist.
Die piekt(e) een paar weken te vroeg voor ons..
Citaat van: De Gast op september 04, 2022, 22:16:33Volg jij Cambuur wel op dit moment? Groningen is op dit moment ook echt niet in goede doen. 3 punten moeten 100% in Leeuwarden blijven. Knokken met zijn allen
Normaal gesproken niet, niet verliezen zou al winst zijn.
Citaat van: Josli op augustus 31, 2022, 21:22:34Jullie kijken ook echt alleen maar naar video?s. Oorspronkelijke linksbuiten die schiet met zijn rechter voet
Ik zie hem overigens in die video alleen maar van rechts spelen. Al zijn doelpunten waren ook met rechts.
Citaat van: cambuurmania op augustus 30, 2022, 18:47:27Gaat sowieso wel iemand komen. Weer zo?n typische reactie van een negatieve cambuur supporter. Heb eens vertrouwen in Foeke en co
Als je eerlijk bent is dit allemaal buitencategorie voor Cambuur.
Voor dit soort spelers is Cambuur gewoon een kleine club.
Ben bang dat dit allebei afketst, hoe goed ze hun best ook doen.
Ik ben wel verbaasd dat er zo'n hoge transfersom voor 1 speler betaalt word terwijl er voor dit jaar nog nooit voor een speler betaalt is.
Lijkt een beetje het Camacho verhaal te worden,en dan?
Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2022, 18:20:28Bryan Limbombe
Ok, maar d?r zal toch best een fatsoenlijke linksbuiten in de KKD rondlopen voor een paar ton?
Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2022, 13:14:44Zie hier liever Sahraoui aangezien dat om koop gaat. Willem Geubels zou moeten gaan om huur
Willem Geubbels?
Citaat van: Trainert! op augustus 30, 2022, 10:14:08Ja klopt, ziet er idd heel goed uit
Even het filmpje gezien op
YouTube. Een genot wat hij met een bal
Kan. Misschien kan hij Jacobs ook nog wat leren.
Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2022, 19:31:08Ik hoop het niet want met alleen uldrikis word het een lastig verhaal
Waarom kwam hij er Zondag niet in?
Zijn nog veel clubs op zoek naar aanvullende versterking.
Zou hij ergens in beeld zijn?