Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: anderszchristian op augustus 30, 2022, 10:10:49
Goed profiel, 19 jarige jeugd international en gescoord bij zijn debuut. Zou dit betekenen dat van Kaam niet komt?
Of vertrekt Mees als nog.. Leuke dagen zo :D

Trainert!

Citaat van: anderszchristian op augustus 30, 2022, 10:10:49
Goed profiel, 19 jarige jeugd international en gescoord bij zijn debuut. Zou dit betekenen dat van Kaam niet komt?


Even het filmpje gezien op
YouTube. Een genot wat hij met een bal
Kan. Misschien kan hij Jacobs ook nog wat leren.

SCC

Citaat van: anderszchristian op augustus 30, 2022, 09:56:34
Vergeet zijn broer Rocky Siberie niet, de Akinfenwa van de lage landen  :_schater
Dat was wel een fenomeen in de pauze, die hield nooit meer op met hooghouden

SCC

Citaat van: J.v.G. op augustus 30, 2022, 10:04:00
Volgens de berichten een voetballende 6..
Er staat ook bij dat het een aanvaller/ aanvallende middenvelder is, dus dan zou je eerder zeggen dat hij op de plek van Jacobs komt. En vd Kaam op 6.
Heerlijk, dat speculeren.

Lars Kramer

Citaat van: Trainert! op augustus 30, 2022, 10:14:08

Even het filmpje gezien op
YouTube. Een genot wat hij met een bal
Kan. Misschien kan hij Jacobs ook nog wat leren.
Ja klopt, ziet er idd heel goed uit

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 30, 2022, 10:03:15
Wat is Holm voor type speler?
dan komt van Kaam niet meer denk ik.

papier

Ik meende in de sportcast te hebben gehoord dat Heerenveen interesse heeft in Holm.

Noordcambuur

Vanmiddag een presentatie nieuwe spelers  :?

Collingwood

Begint toch een beetje te kriebelen nu, met nog minder dan 48 uur te gaan. Wel of geen goede buiten erbij zal naar mijn idee een enorm verschil maken. Ook Van Kaam is meer dan welkom met het oog op de situatie van Hoedemakers (nu, in de winterstop of na dit seizoen). We wachten in spanning af!
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2022, 11:29:55
Vanmiddag een presentatie nieuwe spelers  :?

Hoop je dat of heb je dit ergens gehoord?

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2022, 11:31:47
Begint toch een beetje te kriebelen nu, met nog minder dan 48 uur te gaan. Wel of geen goede buiten erbij zal naar mijn idee een enorm verschil maken. Ook Van Kaam is meer dan welkom met het oog op de situatie van Hoedemakers (nu, in de winterstop of na dit seizoen). We wachten in spanning af!
Hoe dan ook is het natuurlijk spectaculair dat we (als dat ook allemaal weer klopt) 1,5 miljoen kunnen bieden op 1 speler en dan aangeven dat we er nog 1 bij willen ook (die 2 Noren).

Cambuur Groningen

Ook mooi om de Noorse reacties met Google Translate te vertalen. Galdiano spreekt ook al een goed woordje Noors mee zag ik :_schater

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 30, 2022, 11:40:54
Ook mooi om de Noorse reacties met Google Translate te vertalen. Galdiano spreekt ook al een goed woordje Noors mee zag ik :_schater

Ook al een paar keer gedaan. best leuk al die noren die op ons afgeven of nog nooit van Cambuur gehoord hebben.

PePe


Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op augustus 30, 2022, 11:43:51
Ook al een paar keer gedaan. best leuk al die noren die op ons afgeven of nog nooit van Cambuur gehoord hebben.
Ik snap ze ook wel, beetje de spanning die wij hebben of Mees alsnog vertrekt.