Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: SCC op augustus 30, 2022, 09:42:18
Ach, als Joosten wel komt hebben we in ieder geval iets. Ik heb me in het verleden zo ontzettend ge?rgerd aan Lionel Lord, dat in respectief Joosten nog reuze meevalt.
Maar ook hier geldt weer, het is maar wat je van een speler verwacht.

Al eerder aangekaart: Uldrikis is natuurlijk een uitstekende speler, maar in ons systeem vind ik dat je type spits nodig hebt die meer is dan een kapstok, dus ook regelmatig de diepte ingaat om voor de goal uit te komen (om te scoren). Dat maakt Uldrikis niet een slechte speler, allesbehalve, maar niet een type die bij ons 15+ doelpunten gaat maken. Zie van Hooijdonk bij onze buren: naast een Sarr zou Uldrikis uitstekend renderen, maar dan als aangever/ afleider ipv afmaker. Die Sydney heeft qua techniek nog niet eens 60% van wat Roberts wel heeft.
In het verleden hadden we Jeroen Ketting: die was voor dat team (Jurrick Juliana en Jurjen Bosch als kompanen voorin) te goed en ging zich ook te veel bezighouden met meevoetballen, waardoor hij al snel zeer matig en zeker niet als een doelpuntenmaker speelde.

Maar terug naar de nieuwe spelers: ik verwacht vandaag toch zeker wel 1 a 2 nieuwe spelers.
Joosten komt niet!

zeewolde

Citaat van: Bernardo op augustus 30, 2022, 09:40:49
Cambuur heeft een nieuw bod van 1,5 miljoen euro gedaan op Osame Sahraoui, maar V?lerenga hoopt op meer.

Ook Odin Thiago Holm staat in het vizier van de Nederlandse club.

https://twitter.com/EliteserienFr/status/1564514880631209984

Dat zou dan voorsorteren zijn op vertrek Hoedemakers , en dan samen met van Kaam het uitvechten?

En als dubbeldeal zou het voor Valerenga ook misschien interessanter zijn?

zeewolde

Ach, als Joosten wel komt hebben we in ieder geval iets. Ik heb me in het verleden zo ontzettend ge?rgerd aan Lionel Lord, dat in respectief Joosten nog reuze meevalt.

Al eerder aangekaart: Uldrikis is natuurlijk een uitstekende speler, maar in ons systeem vind ik dat je type spits nodig hebt die meer is dan een kapstok, dus ook regelmatig de diepte ingaat om voor de goal uit te komen (om te scoren). Dat maakt Uldrikis niet een slechte speler, allesbehalve, maar niet een type die bij ons 15+ doelpunten gaat maken. Zie van Hooijdonk bij onze buren: naast een Sarr zou Uldrikis uitstekend renderen, maar dan als aangever/ afleider ipv afmaker. Die Sydney heeft qua techniek nog niet eens 60% van wat Roberts wel heeft.
In het verleden hadden we Jeroen Ketting: die was voor dat team (Jurrick Juliana en Jurjen Bosch als kompanen voorin) te goed en ging zich ook te veel bezighouden met meevoetballen, waardoor hij al snel zeer matig en zeker niet als een doelpuntenmaker speelde.

Maar terug naar de nieuwe spelers: ik verwacht vandaag toch zeker wel 1 a 2 nieuwe spelers.
Wat heb ik het vaak sneu gevonden voor Ketting dat hij zoveel kneuzen om zich heen had, jammer dat hij nooit bij ons speelde toen we ergens bovenin meededen.

EdsjeSCC

In ons systeem is het een prima spits. Het is de bedoeling dat VDW, Balk, Sambissa, Bangura en Jacobs de diepte in gaan. Op verschillende momenten uiteraard. Dat Jacobs er de laatste (lange) tijd niets in schiet is klote. Balk vind ik nog niet echt wat en hoop dat Sahraoui daar komt.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

anderszchristian

Ik heb me in het verleden zo ontzettend ge?rgerd aan Lionel Lord, dat in respectief Joosten nog reuze meevalt.

Vergeet zijn broer Rocky Siberie niet, de Akinfenwa van de lage landen  :_schater

Specuveter

1.5 Miljoen.
Met hulp van Bert??

zeewolde

anderszchristian

Citaat van: Specuveter op augustus 30, 2022, 09:57:28
1.5 Miljoen.
Met hulp van Bert??

Als die Noren hier nog steeds niet mee akkoord gaan, dan wordt het een lastig verhaal lijkt me.

Trainert!

Wat is Holm voor type speler?

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op augustus 30, 2022, 09:57:28
1.5 Miljoen.
Met hulp van Bert??
BvdB schijnt in het stadion te zijn, gister trouwens ook. Dus zijn hulp zal ingeroepen zijn.

J.v.G.

Citaat van: Trainert! op augustus 30, 2022, 10:03:15
Wat is Holm voor type speler?
Volgens de berichten een voetballende 6..

anderszchristian

Citaat van: J.v.G. op augustus 30, 2022, 10:03:25
BvdB schijnt in het stadion te zijn, gister trouwens ook. Dus zijn hulp zal ingeroepen zijn.

Had hij een paar vuilniszakken met geld bij zich?

anderszchristian

Citaat van: J.v.G. op augustus 30, 2022, 10:04:00
Volgens de berichten een voetballende 6..

Goed profiel, 19 jarige jeugd international en gescoord bij zijn debuut. Zou dit betekenen dat van Kaam niet komt?

J.v.G.