Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Felix Mambimbi

Gestart door Tanjajeah, augustus 31, 2022, 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

HUURDEAL: FELIX MAMBIMBI VOOR ??N SEIZOEN IN HET GEEL-BLAUW
31 augustus 2022, 20:00
SC Cambuur en BSC Young Boys zijn het eens over de verhuur van Felix Mambimbi. De 21-jarige buitenspeler wordt voor ??n seizoen gehuurd van de Zwitserse topclub.

Mambimbi maakte al zijn opwachting in de Champions en Europa League voor Young Boys en heeft al ruim honderd wedstrijden achter zijn naam staan op het hoogste niveau in Zwitserland (veertien doelpunten en veertien assists). Daarnaast is hij Zwitsers jeugdinternational.

?We hebben even geduld moeten hebben, maar uiteindelijk is het gelukt?, zo licht technisch manager Foeke Booy toe. ?Felix past met zijn snelheid en diepgang in het profiel voor onze voorhoede en is bovendien qua fitheid direct inzetbaar, al zal hij uiteraard even tijd nodig hebben om zich aan te passen. De profielschets voor de buitenpositie was duidelijk, maar uiteindelijk is het de meest lastige positie geweest om in te vullen. Met de komst van Felix is dat alsnog geslaagd en daarmee is onze selectie voor dit seizoen compleet.?

Bienvenue au club, Felix!

Foto: www.dijksmedia.nl

EdsjeSCC

Hoe komen ze ooit bij deze speler, Foeke heeft geen netwerk heb ik vaak gelezen dus ben benieuwd hoe ze hier aan gekomen zijn

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 31, 2022, 20:07:12
Hoe komen ze ooit bij deze speler, Foeke heeft geen netwerk heb ik vaak gelezen dus ben benieuwd hoe ze hier aan gekomen zijn

Dezelfde zaakwaarnemer als Bergsma; VdWater; Van Kaam en Virginia?  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leovardia

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 31, 2022, 20:07:12

Oanse maat Steijn het een netwerk :devil w:) :_schater

Even serieus; Foeke, groate klasse, mooi deen!!!
Kent skele juh.

EdsjeSCC

Citaat van: Leovardia op augustus 31, 2022, 20:14:14
Oanse maat Steijn het een netwerk :devil w:) :_schater

Even serieus; Foeke, groate klasse, mooi deen!!!

In de waterpolowereld zeker  :_schater

We gaan europa in  |:)

Destroyer

Whoeha wat een verrassing, je verwacht het niet he  :_schater

Welkom Felix  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardia

Kent skele juh.

AL

Welkom.
Het lijkt erop dat onze sterke linkerkant weer in ere is hersteld.

Josli

Ik zie hem overigens in die video alleen maar van rechts spelen. Al zijn doelpunten waren ook met rechts.

Collingwood

Volgens transfermarkt merendeel van zijn wedstrijden op links gespeeld, en daar ook de meeste goals: https://www.transfermarkt.nl/felix-mambimbi/leistungsdaten/spieler/507496/plus/0?saison=ges (rechts in beeld).
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Citaat van: Josli op augustus 31, 2022, 21:22:34
Ik zie hem overigens in die video alleen maar van rechts spelen. Al zijn doelpunten waren ook met rechts.
Dit dacht ik ook. In tegenstelling tot die Noor ook weinig acties en dribbels.
Afwachten dus,  maar ze zullen een goed beeld van hem hebben. Hij moet snel zijn, dus dat is al ??n wapen

Scc4-ever

Lars Kramer

Citaat van: Josli op augustus 31, 2022, 21:22:34
Jullie kijken ook echt alleen maar naar video?s. Oorspronkelijke linksbuiten die schiet met zijn rechter voet

Sakas

Morgen komt ie hierheen en vrijdag voor het eerst training. Kan zaterdag met de selectie mee!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Welkom Felix en heel veel succes.