Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Groningen [11-09-2022.14:30uur]

Gestart door Galdiano, september 04, 2022, 09:45:13

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op september 07, 2022, 16:23:32
Gaan we met deze opstelling beginnen?

Virginia

Sai Tol Bergsma Bangura

van Kaam Hoedemakers Paulissen

vd Water Uldrikis Balk

Of krijgen we varianten met Jacobs op het middenveld?
Toch starten met Mambimbi ipv Balk
vd Water nog niet aan de start?


Mensen die op trainingen waren al enig idee voor zondag?
Jacobs is geschorst toch? Ik hoop op Mambimbi ipv Balk, verder helemaal prima

zeewolde

Ja sorry , was 2 +1 voorwaardelijk. Had me even vergist daarmee.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 07, 2022, 16:32:22
Ja sorry , was 2 +1 voorwaardelijk. Had me even vergist daarmee.
ik wil niet de Calimero uithangen maar waarom kreeg die Dkv -er wel 2 weds. Dat was nog gemener ook.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op september 07, 2022, 16:27:04
Jacobs is geschorst toch? Ik hoop op Mambimbi ipv Balk, verder helemaal prima
helemaal mee eens. Dat is in mijn ogen op dit moment ook de sterkste opstelling. Kan ook zo weer anders

Bankzitter

Breij zit ook heel dicht tegen een basisplaats. Prima dat er nu veel concurrentie is op het middenveld.

Oebieman

Citaat van: sunderland op september 07, 2022, 16:58:41
ik wil niet de Calimero uithangen maar waarom kreeg die Dkv -er wel 2 weds. Dat was nog gemener ook.
Doel je op Halilovic? Die heeft ook 2 + 1


denistel

Citaat van: zeewolde op september 07, 2022, 16:23:32
Gaan we met deze opstelling beginnen?

Virginia

Sai Tol Bergsma Bangura

van Kaam Hoedemakers Paulissen

vd Water Uldrikis Balk

Of krijgen we varianten met Jacobs op het middenveld?
Toch starten met Mambimbi ipv Balk
vd Water nog niet aan de start?


Mensen die op trainingen waren al enig idee voor zondag?

denk dat dit em wordt al zou mambimbi ook kunnen starten

laat vd wd water paulissen en balk zich maar leeg spelen
en dan vevangen voor breij mambimbi en sambissa

zeewolde

Gevaarlijkste speler tijdelijk uit selectie gezet. Ngonge zal waarschijnlijk niet meedoen tegen ons..

maikcambuur

Citaat van: zeewolde op september 08, 2022, 10:10:26
Gevaarlijkste speler tijdelijk uit selectie gezet. Ngonge zal waarschijnlijk niet meedoen tegen ons..

Goed nieuws voor ons, het rommelt daar al langer. Nu zorgen dat wij een keer scherp in de 16 zijn dan maken we een goede kans op 3 ptn.

Lars Kramer

Citaat van: zeewolde op september 07, 2022, 16:23:32
Gaan we met deze opstelling beginnen?

Virginia

Sai Tol Bergsma Bangura

van Kaam Hoedemakers Paulissen

vd Water Uldrikis Balk

Of krijgen we varianten met Jacobs op het middenveld?
Toch starten met Mambimbi ipv Balk
vd Water nog niet aan de start?


Mensen die op trainingen waren al enig idee voor zondag?
Mambimbi gaat spelen denk ik. Had vorige week nog maar 1 keer meegetraind maar is wel topfit. Dus denk dat hij voor balk speelt maar voor derest top opstelling  :thumbsup

Mike SCC

Citaat van: Lars Kramer op september 08, 2022, 10:59:22
Mambimbi gaat spelen denk ik. Had vorige week nog maar 1 keer meegetraind maar is wel topfit. Dus denk dat hij voor balk speelt maar voor derest top opstelling  :thumbsup


Lijkt mij ook de sterkste opstelling op het moment. En dan heb je ook nog gewoon een sterke bank

J.v.G.

Citaat van: Mike SCC op september 08, 2022, 11:03:58
Lijkt mij ook de sterkste opstelling op het moment. En dan heb je ook nog gewoon een sterke bank
Als ik gister goed naar Henk heb geluisterd speelt Balk, Mambimbi heeft nog moeite met de, manier van druk zetten/speelstijl.

Bankzitter


Sakas

Citaat van: zeewolde op september 07, 2022, 16:23:32
Gaan we met deze opstelling beginnen?

Virginia

Sai Tol Bergsma Bangura

van Kaam Hoedemakers Paulissen

vd Water Uldrikis Balk

Of krijgen we varianten met Jacobs op het middenveld?
Toch starten met Mambimbi ipv Balk
vd Water nog niet aan de start?


Mensen die op trainingen waren al enig idee voor zondag?

Vd Water is fit en Mambimbi oo, gaf Henk aan in Hertenkamp!
Jacobs start in ieder geval niet! heeft nog ??n wedstrijd schorsing (niet erg wat mij betreft)
Laat sien ast foor Cambuur bist!