Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Groningen [11-09-2022.14:30uur]

Gestart door Galdiano, september 04, 2022, 09:45:13

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Citaat van: Eewal op september 04, 2022, 13:09:52
en wat boeit dat?

Boeit helemaal niets. Vol is vol, daar hebben ze dertig kilometer verderop meer moeite mee.

Gas geven tegen Grunn, 3 punten halen is heel goed mogelijk.  |:)

sunderland

Citaat van: denistel op september 04, 2022, 14:23:02
maulun mut eerst maar fit worden toch
daarom zeg ik ook heel duidelijk, OP DIT MOMENT. Straks is het wel weer anders want dat zie je vaak in voetbal.

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op september 04, 2022, 12:57:14
Gaat om de timing dat het uitverkocht raakt. Net zoals AZ thuis weer heel laat.
En???
Alle thuiswedstrijden zijn stijf uitverkocht de laatste tijd.
Als de noordtribune groter was geweest hadden we nog meer toeschouwers gehad. Deze tribune is altijd heel snel vol.
Cambuur leeft!

Delfzijl/Cambuur

Vanmiddag Groningen Vitesse gezien. Groningen niet best....
Met netzoveel inzet spelen als tegen AZ en we gaan 3 punten pakken.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2022, 18:53:49
Vanmiddag Groningen Vitesse gezien. Groningen niet best....
Met netzoveel inzet spelen als tegen AZ en we gaan 3 punten pakken.
ik hoop het kerel deze is heel belangrijk om hier de volle buit in Leeuwarden te houden.
Dan sluit je mooi aan bij de middenmoot.

PePe


Specuveter


De Gast

Normaal gesproken niet, niet verliezen zou al winst zijn.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op september 04, 2022, 22:16:33
Normaal gesproken niet, niet verliezen zou al winst zijn.

Groningen in deze vorm en met dit elftal der middelmaat moet thuis 3 punten opleveren. Vol dr op en net zulk fanatiek publiek als tegen AZ.

Geelblauwstiens

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2022, 22:24:53
Groningen in deze vorm en met dit elftal der middelmaat moet thuis 3 punten opleveren. Vol dr op en net zulk fanatiek publiek als tegen AZ.
Dat dachten ze in 050 ook vanmiddag tegen Vitesse?.

Lars Kramer

Citaat van: De Gast op september 04, 2022, 22:16:33
Normaal gesproken niet, niet verliezen zou al winst zijn.
Volg jij Cambuur wel op dit moment? Groningen is op dit moment ook echt niet in goede doen. 3 punten moeten 100% in Leeuwarden blijven. Knokken met zijn allen :thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op september 04, 2022, 22:44:55
Dat dachten ze in 050 ook vanmiddag tegen Vitesse?.
Dacht t niet, woon hier midden tussen de fc supporters en die zijn niet zo positief kan ik je vertellen.
Maar maakt ook niet uit. Van eigen kracht uitgaan.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 05, 2022, 06:22:44
Dacht t niet, woon hier midden tussen de fc supporters en die zijn niet zo positief kan ik je vertellen.
Maar maakt ook niet uit. Van eigen kracht uitgaan.
sast daar maar tussen woane :devil as ik die lui tegen kom begin ik altijd over inter Milan dat ik daar bij was in het Oosterpark dat vinden ze machtig

Bankzitter

Het spel is over de eerste 5 wedstrijden prima  alleen zat het niet altijd mee en waren we nog niet compleet.
Er zit een goede serie aan te komen waarbij alles op zijn plek gaat vallen. Te beginnen tegen Groningen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 05, 2022, 08:21:23
sast daar maar tussen woane :devil as ik die lui tegen kom begin ik altijd over inter Milan dat ik daar bij was in het Oosterpark dat vinden ze machtig
He daar was ik ook en ook tegen atletico en psv in de bekerfinale
Henk, held, bedankt