Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 20, 2022, 20:12:59
Liever diegene ontslaan die die shirts heeft bedacht. Verschrikkelijk.
ik ben het vandaag met je eens.
Nou combinatie broekje en shirtje.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021


De Gast

Een zeer succesvol tenue! Drie uit 1.
Een blijvertje wmb.

Specuveter

Benieuwd naar zijn verhaal wb deze transferwindow.

Collingwood

Als ik het goed heb onthouden is hij maandag te gast bij de sportcast van OF.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Ik hef begrepen dat un aantal supporters bij de Gamna 120 zakken cement haalt hewwe. Mut un standbeeld wudde van Foeke onder de Skeeve.

Lars Kramer

Foeke zegt in de #SportCast dat hij niet zeker weet of hij wel bij de club wil blijven. Contract loopt na dit seizoen af.

Geelblauwstiens

Wil ook een verbeterde aanbieding :)

Specuveter

Ga je het nieuwe stadion betreden en gaat meneer weg.
Beetje vreemd.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 05, 2022, 18:57:53
Ga je het nieuwe stadion betreden en gaat meneer weg.
Beetje vreemd.
nou dan ga je toch weg Foeke.

sunderland

Citaat van: Specuveter op september 05, 2022, 18:57:53
Ga je het nieuwe stadion betreden en gaat meneer weg.
Beetje vreemd.
idd en dan maakt ie het zo bekend. Dan denk ik dat ie al benaderd is door een andere club en het zou mij niks verbazen dat dat van seumeren is. Hij kent Utrecht ook door en door

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op september 05, 2022, 18:25:39
Wil ook een verbeterde aanbieding :)
dat zou ook kunnen. Dat hij nu zelf een spel gaat spelen haha.

douwelwd

Citaat van: Specuveter op september 05, 2022, 18:57:53
Ga je het nieuwe stadion betreden en gaat meneer weg.
Beetje vreemd.

zou ook met zijn gezondheid te maken kunnen hebben, hij was wel zeer snel weer full-time aan het werk...
Misschien heeft hij het effect van zijn herseninfarct en de nawee?n er van wel onderschat...
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Bankzitter

Wat is er mis mee dat je na 5 jaar (waarvan in ieder geval drie zeer succesvol) nadenkt over de toekomst? In het betaald voetbal is 5 jaar erg lang om bij 1 club te blijven.