Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Felix Mambimbi

Gestart door Tanjajeah, augustus 31, 2022, 20:04:34

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: SCC op augustus 31, 2022, 21:24:42
Dit dacht ik ook. In tegenstelling tot die Noor ook weinig acties en dribbels.
Afwachten dus,  maar ze zullen een goed beeld van hem hebben. Hij moet snel zijn, dus dat is al ??n wapen
Dat heb ik ook wat. Behalve dat hij regelmatig echt goed positie kiest lijkt hij minder comfortabel aan de bal. Maar ik laat mij heel graag verassen.  |:)

hobbes

Hij is in het stadion gearriveerd.


sunderland

Citaat van: SCC op augustus 31, 2022, 21:24:42
Dit dacht ik ook. In tegenstelling tot die Noor ook weinig acties en dribbels.
Afwachten dus,  maar ze zullen een goed beeld van hem hebben. Hij moet snel zijn, dus dat is al ??n wapen
waarom word die Noor hier nu weer bijgehaald vraag ik mij af, die is hier niet en komt hier ook niet. Je vergelijkt hem toch ook niet met Antony.

Tsjawat

Meer een soort tweede spits die in de startopstelling als linksbuiten staat.....Mij maakt het niet uit. Als hij er een oaar inschiet hoor je daar niemand meer over.

YellowBlue

Citaat van: Tsjawat op september 02, 2022, 05:19:42
Meer een soort tweede spits die in de startopstelling als linksbuiten staat.....Mij maakt het niet uit. Als hij er een oaar inschiet hoor je daar niemand meer over.

Hij krijgt toch ook gewoon een opdracht mee in ons spelsysteem: diepgang, hoog druk zetten, af en toe een voorzet maar zeker ook af en toe zelf naar binnen en schieten + je melden bij 2e paal als de aanval van links komt. De klassieke buitenspeler die aan de zijlijn gekleefd staat, bestaat toch al bijna niet meer in het moderne voetbal.

Lars Kramer

Iemand de training gezien? Zoja hoe ging het?

Collingwood

Paar weken geleden al het eerste contact tussen Cambuur en Mambimbi zegt hij tegen OF. Dus geen 'paniekaankoop' omdat Sahrahoui etc. niet lukten.
Kalmte alleen kan u redden.

TM

Citaat van: Collingwood op september 03, 2022, 13:31:28
Paar weken geleden al het eerste contact tussen Cambuur en Mambimbi zegt hij tegen OF. Dus geen 'paniekaankoop' omdat Sahrahoui etc. niet lukten.

Goed om te horen toch. Henk zei dat ze zelfs nog iemand afgezegd hebben na de aanstelling van Felix. Ben wel benieuwd wie dat geweest is dan.

Vlampiep

Citaat van: TM op september 03, 2022, 14:01:10
Goed om te horen toch. Henk zei dat ze zelfs nog iemand afgezegd hebben na de aanstelling van Felix. Ben wel benieuwd wie dat geweest is dan.
JOOSTEN

D.H.Skolten


Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Vlampiep

Citaat van: Sakas op september 08, 2022, 11:27:06
stoker!
is nooit een optie geweest dit seizoen.
Ach un humor loase supporter :insane

papier

Deze man viel goed in, daar kunnen we wel wat mee. Zou weer een mooie tandem kunnen worden met Alex op links.


Huizen

Prachtige aannames. Heeft tijd nodig maar je ziet aan alles dat deze jongen goed kan voetballen.