Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Stevske

#1
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 08, 2026, 09:09:27
Er was iemand nodig van DKV  :rodekaart maar hier nog een stuk over de financi?n van VI achter de betaalmuur:

https://x.com/liesjezorgt/status/2063744745067643393?s=46&t=HPtpxWuNMGx_XOv0IExuaw
#2
Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen  :proost
#3
Wedstrijden / Re: Top Oss-Cambuur
februari 27, 2026, 21:52:08
Citaat van: Oud Cambuur op februari 27, 2026, 21:51:00
Domme actie van Kian

Die heb ik na die omhaal echt nog niets goed zien doen. Kan dit niveau gewoon niet aan.
#4
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-Fc Eindhoven
oktober 21, 2024, 21:59:42
Afolabi ook prima. Goed aanspeelpunt en direct meer voetbal.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
oktober 02, 2024, 09:34:06
Waarom geen Rene vd Weij? Als je hem hoort praten in die podcast over ?we? en zijn kijk op het spelletje dan zou je zeggen dat hij wel wat kan/moet toevoegen. En een echte Liwadder.
#6
Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 22:07:28
iemand dicht bij het vuur zegt dat ze in gesprek zijn en dat het goed komt.
Als Mark wil gebeurt het dit seizoen
Ik geloof dat het goed komt!!

Heb juist het tegenovergestelde gehoord van iemand dichtbij ?m. Dat die eerst op wat anders wil wachten dan scc
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 21, 2024, 12:46:21
Citaat van: HansKazan op augustus 20, 2024, 21:39:05
Volgens Grijskijkert niet. Heb het dan eindelijk even mogen ervaren. Conclusie: enorm kut zicht.

Klopt. Die meldde ook al dat de Westtribune dezelfde kleur blauwe stoeltjes heeft. Totaal niet. Die hekken zijn inderdaad veel te hoog. Kon je daar ?berhaupt doorheen kijken? Heb dit op de mail naar Cambuur gezet na de vraag of er nog feedback was na het eerste bezoek. Daar moeten ze toch iets aan kunnen doen? Lagere of dik plexiglas/glas zoals op west.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 18, 2024, 23:17:53
Citaat van: Stiens op augustus 18, 2024, 23:10:26
De LED boarding midden op de Oost-tribune viel mij trouwens alles mee. Vond het niet heel storend nu het stadion vol zat.

Als je naast zo?n hek zit bij zo?n opgang heb je trouwens wel een enorm kut zicht.

Zat vlak boven die opgangen op de hoek op Oost en je kan er inderdaad niet overheen kijken als je er naast zit. Iets wat hier vermeld werd. Ze kunnen er beter dik plexiglas van maken of lagere hekken. Plaatsen er direct naast waren ook leeg.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Arnau Casas
augustus 18, 2024, 14:54:52
Beste man van het veld
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 10, 2024, 22:19:15
Citaat van: rvw op augustus 10, 2024, 20:25:08
Dezelfde kleur als de rest?

Lijkt niet dezelfde kleur blauw te zijn.
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 03, 2024, 23:17:05
Alle plaatsen rondom elke opgang richting de tribunes zijn ook niet te selecteren. Zou de club deze zelf vasthouden voor losse verkoop ivm beperkt zicht?
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 29, 2024, 16:42:56
Citaat van: Bernardo op juli 29, 2024, 15:13:03
Lelijk die ledboarding op de oostribune.. :X

Waar gezien?
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 24, 2024, 15:56:28
Citaat van: Poetser op juli 24, 2024, 15:30:50


Hier kiekst toch gewoon door het hek heen?

Hier is inderdaad totaal niet over nagedacht lijkt het. Door dat hek heen is je zicht een stuk minder door al die spijlen.
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 23, 2024, 09:34:05
Citaat van: Viper op juli 23, 2024, 09:31:39


Op Oost lijkt het nog mee te vallen. Volgens mij kun je er redelijk doorheen kijken, al is het niet ideaal.

Stoeltjes gewoon opschuiven en die trapblokken naast de hekjes.  :koffie
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 23, 2024, 09:26:13
Laten we het hopen, maar als je alle tribunes bekijkt lijkt het vrijwel hetzelfde te zijn. Maar goed, dat is speculeren tot het moment dat je er in kan. Zou wel erg zonde zijn voor vele supporters.