Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 24, 2024, 13:43:31
Dit stuk is een kopie (behalve de genoemde 8300 kaarten) wat Cambuur een tijdje geleden communiceerde.
Dus het zou zeer aannemelijk zijn dat er inmiddels meer dan 8300 zijn verkocht.
oke sorry dan hoop ik dat er deze week nieuws komt over verkoop seizoenskaarten.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Prachtige tribune. De mindervaliden gaan er ook een mooi stuk op vooruit  :thumbsup

Poetser



Hier kiekst toch gewoon door het hek heen?

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op juli 24, 2024, 15:30:50


Hier kiekst toch gewoon door het hek heen?
Zit je daar? Of is het zeuren om te zeuren?
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2024, 14:40:53

Wat zijn dat voor zwarte stoeltjes, voor.minder validen?
Henk, held, bedankt

Stevske

Citaat van: Poetser op juli 24, 2024, 15:30:50


Hier kiekst toch gewoon door het hek heen?

Hier is inderdaad totaal niet over nagedacht lijkt het. Door dat hek heen is je zicht een stuk minder door al die spijlen.

papier

Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2024, 15:40:48
Zit je daar? Of is het zeuren om te zeuren?
[/quote

Dit is toch gewoon best wel slordig? Schuif die opgang 3 stoeltjes op en je kan nog steeds aan weerszijden de tribune op en iedere plek in die hoek heeft fatsoenlijk zicht.

Grijskijkert

Zeuren om te zeuren dus... Wat een zeikvolk zijn een aantal hier..
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 24, 2024, 15:54:55
Wat zijn dat voor zwarte stoeltjes, voor.minder validen?

De zwart/grijze stoelen in het midden zijn voor mindervaliden en begeleiders daarvan. De donkere stoelen helemaal bovenin horen volgens mij bij de 'skyboxen' op Zuid die gebruikt worden aan de hand van 'een maatschappelijk thema' dat is verbonden aan Firda, op het gebied van zorg bijvoorbeeld, of duurzaamheid.

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2024, 16:03:38
Zeuren om te zeuren dus... Wat een zeikvolk zijn een aantal hier..

Waarom voel jij alle kritiek op Cambuur als een persoonlijke aanval?

Het is toch gewoon een legitieme vraag of ze hier over na hebben gedacht?

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op juli 24, 2024, 16:10:04
Waarom voel jij alle kritiek op Cambuur als een persoonlijke aanval?

Het is toch gewoon een legitieme vraag of ze hier over na hebben gedacht?
Maar zonder te weten waarom, alles bij voorbaat af te zeiken wordt ik kriegel van. En als mensen mij aanspreken geef ik antwoord en heeft niks met persoonlijke aanval te maken.
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: Poetser op juli 24, 2024, 15:30:50


Hier kiekst toch gewoon door het hek heen?

Zitverhoger maar met  ;)
Ben benieuwd hoeveel hinder je hiervan ondervindt. Zou zelf liever ergens anders zitten  :y

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op juli 24, 2024, 16:21:43
Zitverhoger maar met  ;)
Ben benieuwd hoeveel hinder je hiervan ondervindt. Zou zelf liever ergens anders zitten  :y
Dat kan je bij Cambuur aangeven en wordt er wat geregeld. Zitting hoogte is trouwens 55 a 60 cm en het hekwerk 1.10.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2024, 16:03:38
Zeuren om te zeuren dus... Wat een zeikvolk zijn een aantal hier..
Iedereen is blij met het nieuwe stadion en daarbij ook benieuwd waar en hoe ze zitten mbt tot zicht op het veld.
Ik kan mij best voorstellen  dat een hekwerk voor je snuffert behoorlijk storend kan zijn als het je zicht belemmerd, dus lijkt het mij dan ook plausibel hierin vragen te hebben.
Je bent in de meeste gevallen behoorlijk op de hoogte van de dingen in en rondom de club wat veel wat niet naar buiten komt kan verhelderen.
Maar soms stel jij je ook op als een ouwe skoalmeester die geen tegenspraak wenst, wat dan weer afbreuk doet aan jouw positieve inbreng.