Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Vanmiddag trainen de mannen voor het eerst in het nieuwe stadion!
Waarschijnlijk met de blauwhelmen op. :_schater


oscarsielstra

#11761
Update van de ticketing website (vrij aankiesbare stoelen) voor aankoop seizoenkaart :

Huidige situatie :





Totaal nog vrije stoelen : 684
Per vak :
VakVrije stoelen - 27-7 7-8-2024
TribuneZuid
271 0
2621 0
2526 1
2451 0
2351 2
TribuneNoord
4120 76
554 0
10271 241
TribuneOost
11301 248
1295 4
1328 1
1460 0
151 0
160 0
179 0
1849 47
1958 2
2014 16
2186 46
1296 684



Zuid1991

Citaat van: oscarsielstra op augustus 07, 2024, 13:30:51
Update van de ticketing website (vrij aankiesbare stoelen) voor aankoop seizoenkaart :

Huidige situatie :





Totaal nog vrije stoelen : 684
Per vak :
VakVrije stoelen - 27-7 7-8-2024
TribuneZuid
271 0
2621 0
2526 1
2451 0
2351 2
TribuneNoord
4120 76
554 0
10271 241
TribuneOost
11301 248
1295 4
1328 1
1460 0
151 0
160 0
179 0
1849 47
1958 2
2014 16
2186 46
1296 684

Dank oscarsielstra voor de update! Er binne mooi wat verkocht de afgelopen weken, skiet mooi op! |:)
We gaan richting de 9000, wauw!!!

Stiens

Dit zijn dus enkel de stoelen voor aankoop van seizoenkaarten die nog vrij zijn. Daarnaast zijn er nog een groot aantal vrije stoelen voor de losse verkoop.

Zie bijvoorbeeld ook de huidige plaatsen die nog vrij zijn in vak 25:

Voor Seizoenkaart: 1 stuks
Voor de aankomende thuiswedstrijd tegen Helmond: 28 stuks.

Stiens

De spelers en staf stonden vanmiddag voor het eerst op het veld in het nieuwe Kooi stadion  |:)





anderszchristian

Biljartlaken. Benieuwd hoe hoog we nu scoren in de VI grasmat test  |:)

upweer

Ik had snel de bal in een goal geschoten  :_schater :_schater

Leovardia

Citaat van: upweer op augustus 07, 2024, 16:27:59
Ik had snel de bal in een goal geschoten  :_schater :_schater

Hahaha ja! Die gedachte had ik oek. Maar toen bedacht ik me dat een vd bouwvakkers vast al eens een baltsje in ut netsje neer het l?gt ;). Dus de eerste bist dan al niet meer.
Zag op X trouwens een mantsje van Twente die een wc deur vol het stickert met twente rotzooi.
Kent skele juh.

Zuid1991

Er zijn nog maar een 3/400 seizoenkaarten te koop.
Dan zou je kunnen concluderen dat we ruimschoots over de 9000 seizoenkaarten zijn, toch?

Huizem

Volgens Henk tegen de 9000 sk verkocht. Plus die 2400  (werkelijke sponsoren?)en 765 uitkaarten rond de 12.000.
Vervolgens 10 procent verplichte vrije kaarten beschikbaar. x 1450 stuks. Dan komt het in de buurt.

Ik vroeg me af hoeveel losse kaarten ze verkochten in de oude situatie. Natuurlijk zijn er nu mensen die voorheen een los kaartje kochten nu weliicht een SK. Cambuur moet maar eens een echte update geven. Want mss zit ik er flink naast.

Grijskijkert

Citaat van: YellowBlue op juli 24, 2024, 09:33:56
Mischien is dat hier al eens besproken, maar waarom zijn de stoeltjes op West een totaal andere kleur blauw? Ziet er naar mijn mening niet uit.
  Zijn gewoon blauw door de hoezen lijkt het anders :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

rvw

Dezelfde kleur als de rest?

Stevske

Citaat van: rvw op augustus 10, 2024, 20:25:08
Dezelfde kleur als de rest?

Lijkt niet dezelfde kleur blauw te zijn.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op augustus 11, 2024, 08:33:00
Ja klopt..

Trek die hoezen er dan eens een keer af. Of mogen de bobo's niet op een beetje viezigheid zitten.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets