Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 21:50:35
Realistisch zijn betekent dat iemand een duidelijk en nauwkeurig begrip heeft van de situatie, mogelijkheden en beperkingen. Een realistisch persoon benadert zaken met een praktische en feitelijke mindset, zonder zich te laten leiden door ongegronde optimisme of pessimisme.

Dat is hier vaak niet het geval. ik denk dat er best reden voor optimisme mag zijn De selectie is immers nog niet eens compleet.

optimisme of opportunisme? Het is al jaren rond Cambuur veel te lief, veel te veel als dan..

Als Henk terug is dan?
Als het nieuwe stadion klaar is?

Wanneer is recht gewoon weer recht en krom weer krom?

Specuveter

Henk zegt steeds...
2 September weet ik waar we staan.
Met nog ervaring( Diemers) een goede spits(die Zweed)
En mischien nog een mazzeltje hebben we denk ik best een leuke selectie.
En tot nu toe is er nog geen club die er bovenuit springt toch?

zeewolde

Waarom zou die Zweed een goede spits zijn?
Lijkt me een grote gok eerder

Destroyer

Kramer staat wel garant voor doelpunten maar waarom zou die komen? Kunnen we hem betalen? En Diemers? Is die te betalen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2024, 22:47:28
Waarom zou die Zweed een goede spits zijn?
Lijkt me een grote gok eerder
statiestieken zijn goed.

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op augustus 25, 2024, 22:09:08
Dat je je selectie nog niet rond komt gewoon omdat je je zaken niet op orde hebt en daardoor nu al 6 verliespunten hebt

Gelul! Zie Ajax, Feyenoord, PSV?

okkele

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 21:51:40
Schrijf maar op....
Marc Diemers
da`s een waardeloze spits.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Trainert!

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 21:51:40
Schrijf maar op....
Marc Diemers


dan hoop ik dat we fedde de jong ook nog kunnen slijten.  die gaat het verschil namelijk ook niet maken

Stevske

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 22:07:28
iemand dicht bij het vuur zegt dat ze in gesprek zijn en dat het goed komt.
Als Mark wil gebeurt het dit seizoen
Ik geloof dat het goed komt!!

Heb juist het tegenovergestelde gehoord van iemand dichtbij ?m. Dat die eerst op wat anders wil wachten dan scc

Teun Seun

Kramer hier kun je toch niet serieus menen? Pure wanhoop.. Die heeft geen restwaarde en past echt niet in het systeem wat Henk wil spelen.. Die verdient een kapitaal en daarvoor loopt ie heel weinig meters in het veld..

Diemers, de Verlosser... Als die echt had gewild had hij meteen 'ja' gezegd toen ie gevraagd werd. Zeker in een nieuw stadion in je eigen stad..

Volgens mij zijn we op zoek naar een elftal waarmee je dit jaar top 5 wil gaan spelen, en kunt doorgroeien om volgend seizoen de stap naar de top 2 te maken. Veel mensen hier willen meteen weer de successen van een paar jaar geleden. Veel te hoge verwachtingen wat mij betreft. Elk talent moet er meteen staan..

Je moet als club wel de tijd krijgen om te bouwen. ook de jeugd moet langzaam gebracht worden en vertrouwen krijgen. misschien dat er dan iets ontstaat

Galdiano

Citaat van: Teun Seun op augustus 26, 2024, 07:40:55
Die heeft geen restwaarde en past echt niet in het systeem wat Henk wil spelen.. Die verdient een kapitaal en daarvoor loopt ie heel weinig meters in het veld..


Loopt weinig meters? Meen je dat? Die loopt ??n van de meeste meters als die speelt.  :_schater
M?hren liep als spits ook nagenoeg elke wedstrijd de meeste meters.

Of ik hem hier zou willen zien is wat anders. Maar je informatie over de speelwijze klopt gewoon niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Als je Kramer binnenhaalt hebben we een paar 34 plussers en voor de rest 27-. Dan hebben we nog steeds geen dragende spelers. Jongens op de toppen van hun kunnen. Waarom lukt het ons niet die binnen te halen? Al is het er maar ??n. Een Jan van den Bergh bijv. van NAC. Boegbeeld, heeft uitstraling, leiderschap. Dat zijn de toppers die we nodig hebben.

sunderland

Het zou mooi zijn dat er 1 goede spits komt en nog een aanvaller diie op meerdere posities kan voorin. Als ie maar snelheid heeft.

Stiens

Technisch manager Lars Lambooij laat desgevraagd weten blij te zijn dat er nu een einde is gekomen aan alle onzekerheid rondom de toekomst van Smit. Met het geld dat Cambuur voor de jonge spits ontvangt, naar verluidt een transferrecord, gaat Lambooij op jacht naar een vervanger. ?We hebben logischerwijs al diverse lijntjes lopen?, zegt hij. ?Ik durf niet te zeggen op welke termijn dat iets gaat opleveren. We zoeken in ieder geval een spits die bewezen heeft doelpunten te kunnen maken, maar dat is een gewilde categorie.?

De nieuwkomer moet de strijd aangaan met de ervaren Michael de Leeuw (37). Ook Remco Balk wordt volgens Lambooij binnen de club beschouwd als een speler die eventueel de spitspositie zou kunnen bezetten.

LC.nl

AL

Tja als ze Balk al als alternatief zien voor de spitspositie...
Man man wat een onkunde.