Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Schrijf maar op....
Marc Diemers

sunderland

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 21:50:35
Realistisch zijn betekent dat iemand een duidelijk en nauwkeurig begrip heeft van de situatie, mogelijkheden en beperkingen. Een realistisch persoon benadert zaken met een praktische en feitelijke mindset, zonder zich te laten leiden door ongegronde optimisme of pessimisme.

Dat is hier vaak niet het geval. ik denk dat er best reden voor optimisme mag zijn De selectie is immers nog niet eens compleet.
idd help mij maar even   ;( vooral dat laatste..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 21:51:40
Schrijf maar op....
Marc Diemers

Dan zou ik toch Mark opschrijven  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 21:51:40
Schrijf maar op....
Marc Diemers

Opschrijven is leuk maar waarom?

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 25, 2024, 21:51:40
Schrijf maar op....
Marc Diemers

Mocht hij echt komen dan ook direct aanvoerder maken.

Specuveter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2024, 21:57:15
Dan zou ik toch Mark opschrijven  ;)
iemand dicht bij het vuur zegt dat ze in gesprek zijn en dat het goed komt.
Als Mark wil gebeurt het dit seizoen
Ik geloof dat het goed komt!!

De Gast

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 21:50:35
Realistisch zijn betekent dat iemand een duidelijk en nauwkeurig begrip heeft van de situatie, mogelijkheden en beperkingen. Een realistisch persoon benadert zaken met een praktische en feitelijke mindset, zonder zich te laten leiden door ongegronde optimisme of pessimisme.

Dat is hier vaak niet het geval. ik denk dat er best reden voor optimisme mag zijn De selectie is immers nog niet eens compleet.

Je bedoelt meer denk ik dat er reden mag zijn voor hoop. Optimistisch word ik er niet gelijk van.

Inferno-058

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 21:50:35
Realistisch zijn betekent dat iemand een duidelijk en nauwkeurig begrip heeft van de situatie, mogelijkheden en beperkingen. Een realistisch persoon benadert zaken met een praktische en feitelijke mindset, zonder zich te laten leiden door ongegronde optimisme of pessimisme.

Dat is hier vaak niet het geval. ik denk dat er best reden voor optimisme mag zijn De selectie is immers nog niet eens compleet.
Dat je je selectie nog niet rond komt gewoon omdat je je zaken niet op orde hebt en daardoor nu al 6 verliespunten hebt

Bankzitter

Dat is Lambooij niet te verwijten. Die heeft een erfenis van Booij/Reijnen op te ruimen en je moet nu eenmaal soms geduld hebben op de transfermarkt. De laatste 2 weken gaat het pas echt los.

Voor een onervaren TD heeft hij al heel veel transfers gedaan deze transferperiode.

En nog 35 wedstrijden te gaan... alle kans om die 6 punten nog goed te maken.

oost

Dat je een matige start hebt kan. Maar omdat iedereen bang is voor een seizoen in de grijze middenmoot schreeuwen de meeste hier nu moord en brand. In mijn ogen  terecht. Als cambuur nu diemers haalt en een spits van vergelijkbaar kaliber en we winnen weer eens en spelen leuk voetbal draaid alles hier ook snel in het positieve. Nu zijn veel mensen sceptisch wat normaal is na 2 ultra kut seizoenen  :rodekaart

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op augustus 25, 2024, 22:09:08
Dat je je selectie nog niet rond komt gewoon omdat je je zaken niet op orde hebt en daardoor nu al 6 verliespunten hebt
tja met een goede spits heb je minstens 4 punten meer

janou

Citaat van: Voorstopper op augustus 25, 2024, 20:15:20
Michiel Kramer misschien?

Zat ik ook aan te denken. Voor KKD begrippen een topspits. En ook ervaring, ook lekker meegenomen. Heeft alleen geen marktwaarde meer daarna. Maar zou zijn doelpuntjes zeker gaan maken.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2024, 22:21:53
tja met een goede spits heb je minstens 4 punten meer

Maar wel een paar ton minder transfergeld als je Smit op de bank had gezet. Die moest spelen ook al was De Leeuw een betere keuze in ons spel als spits.

oost

Citaat van: janou op augustus 25, 2024, 22:23:47
Zat ik ook aan te denken. Voor KKD begrippen een topspits. En ook ervaring, ook lekker meegenomen. Heeft alleen geen marktwaarde meer daarna. Maar zou zijn doelpuntjes zeker gaan maken.

Ik denk dat je heel soms gewoon even  naar de korte termijn moet kijken. Als Kramer en voor kan zorgen dat we terugkeren in de eredivisie da n heeft die ontzettend veel waard voor ons op de korte termijn :thumbsup

Stanley

Kramer is een veel te ingewikkeld karakter, je krijgt hetzelfde probleem als vorig jaar met van de Water en is bovendien een hele luie spits. Afjagen is hem vreemd.