Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ik hoop gewoon op een bonkige spits uit Oost Duitsland of ergens uit Oostblok.
Gewoon ballen vast houden of erin rossen.

Voetballen moeten de overige spelers maar doen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Vaak inderdaad optrainen, herstellen van blessure en dan afwachten of het gewenste niveau kan worden gehaald. Zou mooi zijn als dat nu niet zo is.

NRG

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 18:40:47
Nieuwe spits gaat echt niet direct spelen.

Waarom niet? Als je een spits gaat halen die er niet direct staat kan je het geld beter in de zak houden.

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2024, 18:40:47
Nieuwe spits gaat echt niet direct spelen.
nou dat hoop ik wel anders heb je met een halve spits (de Leeuw) ook niet veel aan.
Hij moet er direct staan.

AL

Ik neem aan dat er morgen een nieuwe spits wordt gepresenteerd.
En dan afwachten of het beter is dan Smit natuurlijk.

Drumfather SCC

Zal aan mij liggen maar ik zou het typisch Cambuur vinden dat wanneer de lijstjes er wel liggen, het toch weer stroef gaat zo op het laatste moment en dat je dan tot januari weer achter de feiten aan loopt.
Dat spelers t?ch niet haalbaar zijn en/of willen en dat je dan weer met de Anello's en Mambimbi's van deze wereld aankomt. De zogenaamde ''talenten''

Lambooij mag zich dus verder gaan bewijzen de komende week!

Ben zeer benieuwd! Routiniers moeten er komen

Noordcambuur

Daar kun je wel eens gelijk in krijgen dat het op het laatst gaat gebeuren.
Spelers moeten ook willen h??.

De Gast

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 25, 2024, 19:54:21

Lambooij mag zich dus verder gaan bewijzen de komende week!


Henk de Jong jr. ook. Prachtige woorden in de sportcast, nu maar eens daden.

Teun Seun

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 25, 2024, 19:54:21
Zal aan mij liggen maar ik zou het typisch Cambuur vinden dat wanneer de lijstjes er wel liggen, het toch weer stroef gaat zo op het laatste moment en dat je dan tot januari weer achter de feiten aan loopt.
Dat spelers t?ch niet haalbaar zijn en/of willen en dat je dan weer met de Anello's en Mambimbi's van deze wereld aankomt. De zogenaamde ''talenten''

Lambooij mag zich dus verder gaan bewijzen de komende week!

Ben zeer benieuwd! Routiniers moeten er komen

Ik hoop dat ze ja hebben gezegd tegen GAE voor Smit omdat ze akkoord hebben van de vervanger...
Maar goed, ik hoop wel vaker op iets :)

Voorstopper

Michiel Kramer misschien?

sunderland

Tis allemaal wel met een hele negatieve insteek hier. Wat een negativiteit

roepieh

Realisme Sunderland..

Inferno-058

Het is al 2 seizoenen drama hier, en tot nu toe gaat het 3e seizoen ook niet best... Negativiteit is heersend hier maar inderdaad wel realistisch.

Inferno-058


Stanley

Realistisch zijn betekent dat iemand een duidelijk en nauwkeurig begrip heeft van de situatie, mogelijkheden en beperkingen. Een realistisch persoon benadert zaken met een praktische en feitelijke mindset, zonder zich te laten leiden door ongegronde optimisme of pessimisme.

Dat is hier vaak niet het geval. ik denk dat er best reden voor optimisme mag zijn De selectie is immers nog niet eens compleet.