Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op augustus 20, 2024, 08:54:45
Ik zag volgens mij op zuid ook skyboxen is dat ook zo :?
Er stonden statafels en werd aardig gezopen daar :proost
Daar stonden veel bobo's, knvb en omrop f in ieder geval en bestuur
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Wat zijn we trots op ?ons? stadion!!! Het is natuurlijk van een krot naar een luxe villa! En het wordt alleen nog maar mooier!
Wel raar eigenlijk dat wanneer we dan echt voor het allereerst in de geschiedenis op de tribunes van ons nieuwe stadion staan, we er werkelijk een enorme klerezooi van maken met duizenden lege plastic bierglazen en andere rotzooi. . We zouden toch eigenlijk als ?trotse eigenaren? daarin zelf een rol kunnen spelen door na afloop je eigen rotzooi even in bakken te gooien. Nu moet de club daar mensen voor inhuren en betalen en klagen wij over een paar maanden dat de stoeltjes niet gepoetst zijn. Rare gewoonte die met ons nieuwe stadion mooi tot het verleden zou kunnen behoren. Of zeg ik iets raars?

michello

Helemaal mee eens. Om dit de kop in te drukken zul je naar duurdere recyclebare bekers moeten met statiegeld erop. Veel clubs doen dit al.

Specuveter

Ik zag veel ESPN cameramensen rond lopen.
Is hier wat van terug te zien?

papier

Citaat van: michello op augustus 20, 2024, 10:46:06
Helemaal mee eens. Om dit de kop in te drukken zul je naar duurdere recyclebare bekers moeten met statiegeld erop. Veel clubs doen dit al.

Hoeven niet eens dure bekers te zijn. Gewoon de goedkope 3 euro per stuk maken. Muntje geven bij ingang t.w.v. een beker en je bent er. Dan bewaren mensen hun bekers wel. Dat je dan geen ?voorraadje? kan halen. Pech. Kennelijk is het nodig.

fred

Citaat van: michello op augustus 20, 2024, 10:46:06
Helemaal mee eens. Om dit de kop in te drukken zul je naar duurdere recyclebare bekers moeten met statiegeld erop. Veel clubs doen dit al.

Ook het rookverbod op de tribunes werd weer flink overtreden. Ook hier is de club al voor beboet. Zonde !

Bankzitter

Citaat van: papier op augustus 20, 2024, 11:02:26
Hoeven niet eens dure bekers te zijn. Gewoon de goedkope 3 euro per stuk maken. Muntje geven bij ingang t.w.v. een beker en je bent er. Dan bewaren mensen hun bekers wel. Dat je dan geen ?voorraadje? kan halen. Pech. Kennelijk is het nodig.

Poppodia en festivals werken al met een recyclemuntje... ik was daar sceptisch over maar het werkt opvallend goed.
Als bekers niet meer worden weggegooid dan stopt men ook met het neersmijten van etensbakjes ed.

Teun Seun

Citaat van: fred op augustus 20, 2024, 11:04:22
Ook het rookverbod op de tribunes werd weer flink overtreden. Ook hier is de club al voor beboet. Zonde !

Hoe kom je erbij dat de club al beboet is dan?

Ben geen roker en heb geen last gehad hoor.. snap wel dat op Noord mensen roken op zich al is het niet goed te praten

Bernardo

Citaat van: Teun Seun op augustus 20, 2024, 11:36:17
Hoe kom je erbij dat de club al beboet is dan?

Ben geen roker en heb geen last gehad hoor.. snap wel dat op Noord mensen roken op zich al is het niet goed te praten

Heeft Ard de Graaf laatst aangegeven in een interview, ging over vorig seizoen.

Stiens


fred

Citaat van: Teun Seun op augustus 20, 2024, 11:36:17
Hoe kom je erbij dat de club al beboet is dan?

Stond ook in de mail van Cambuur:

Rookverbod
Sinds het seizoen 2020/2021 zijn alle voetbalstadions in Nederland rookvrij. Dit betekent dat er ook in het Kooi Stadion een verbod op roken geldt. SC Cambuur is vorig seizoen beboet voor het overtreden van het rookverbod. Om toekomstige boetes te voorkomen, doen we iedereen het dringende verzoek zich aan het rookverbod te houden.

PePe

Een scorebord zichtbaar voor de oosttribune werd enorm gemist.

anderszchristian

Citaat van: PePe op augustus 20, 2024, 19:29:13
Een scorebord zichtbaar voor de oosttribune werd enorm gemist.
Dan was het nog steeds 0-1 gebleven  8P

HansKazan

Citaat van: Stiens op augustus 18, 2024, 23:10:26
De LED boarding midden op de Oost-tribune viel mij trouwens alles mee. Vond het niet heel storend nu het stadion vol zat.

Als je naast zo?n hek zit bij zo?n opgang heb je trouwens wel een enorm kut zicht.

Volgens Grijskijkert niet. Heb het dan eindelijk even mogen ervaren. Conclusie: enorm kut zicht.

Stevske

Citaat van: HansKazan op augustus 20, 2024, 21:39:05
Volgens Grijskijkert niet. Heb het dan eindelijk even mogen ervaren. Conclusie: enorm kut zicht.

Klopt. Die meldde ook al dat de Westtribune dezelfde kleur blauwe stoeltjes heeft. Totaal niet. Die hekken zijn inderdaad veel te hoog. Kon je daar ?berhaupt doorheen kijken? Heb dit op de mail naar Cambuur gezet na de vraag of er nog feedback was na het eerste bezoek. Daar moeten ze toch iets aan kunnen doen? Lagere of dik plexiglas/glas zoals op west.