Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Dit is de Noord tribune op de foto, ik heb het over de Oost tribune en daar gingen het om volgens mij. Noord is hoger omdat daar voor de veiligheid is gegaan in verband met het staan wat iedereen daar doet.
IN HENK WE TRUST!!!

Stevske

Laten we het hopen, maar als je alle tribunes bekijkt lijkt het vrijwel hetzelfde te zijn. Maar goed, dat is speculeren tot het moment dat je er in kan. Zou wel erg zonde zijn voor vele supporters.

Viper



Op Oost lijkt het nog mee te vallen. Volgens mij kun je er redelijk doorheen kijken, al is het niet ideaal.

Stevske

Citaat van: Viper op juli 23, 2024, 09:31:39


Op Oost lijkt het nog mee te vallen. Volgens mij kun je er redelijk doorheen kijken, al is het niet ideaal.

Stoeltjes gewoon opschuiven en die trapblokken naast de hekjes.  :koffie

papier

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2024, 09:20:22
Dit is de Noord tribune op de foto, ik heb het over de Oost tribune en daar gingen het om volgens mij. Noord is hoger omdat daar voor de veiligheid is gegaan in verband met het staan wat iedereen daar doet.

Helder, dat zou al schelen inderdaad.

Grijskijkert

Citaat van: Stevske op juli 23, 2024, 09:26:13
Laten we het hopen, maar als je alle tribunes bekijkt lijkt het vrijwel hetzelfde te zijn. Maar goed, dat is speculeren tot het moment dat je er in kan. Zou wel erg zonde zijn voor vele supporters.
Ik ben vanochtend om 8uur naar het stadion geweest, heb moet lullen als brugman, en volgens een stoeltjes plaatser kan je er prima door/langs het hekwerk kijken. Maar ik zou zeggen ga naar het stadion en ga vragen.. Dat waren de palen op Oost in het oude stadion ook..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Snap ook niet dat je voor een rij kiest waar iedereen langs moet/ loopt. Iedereen klaagt maar dat weet je toch van de voren

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 23, 2024, 10:02:11
Snap ook niet dat je voor een rij kiest waar iedereen langs moet/ loopt. Iedereen klaagt maar dat weet je toch van de voren
haha bijna overal waar je gaat zitten moeten er mensen langs.
Tis niet alleen klagen hoor, mensen willen weten wat het uitzicht is op hun dure plek. Groningen had per vak eerst nog plekken vastgehouden om problemen op te lossen.
Dus als je nu geen goede plek hebt in mid Oost heb je een aardig probleem.

Stiens



Ook in de bewegwijzering binnen het nieuwe stadion worden inmiddels de eerste stappen gezet.

Viper

Ut wurde geen genderneutrale toiletten, sien ik.

Vlampiep

Is het bekend wanneer de fysieke seizoenkaarten worden toegestuurd?

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op juli 23, 2024, 11:53:39
Is het bekend wanneer de fysieke seizoenkaarten worden toegestuurd?
Die kun je binnenkort ophalen bij het (oude) Cambuur Stadion. Meer informatie volgt nog!(dit is het bericht van Cambuur op 18 juli)
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Wurd wel weer eens tijd voor een seizoenkaarten aantallen update.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op juli 23, 2024, 16:30:26
Wurd wel weer eens tijd voor een seizoenkaarten aantallen update.
71345

HansKazan

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2024, 09:36:50
Ik ben vanochtend om 8uur naar het stadion geweest, heb moet lullen als brugman, en volgens een stoeltjes plaatser kan je er prima door/langs het hekwerk kijken. Maar ik zou zeggen ga naar het stadion en ga vragen.. Dat waren de palen op Oost in het oude stadion ook..

Een vervallen stadion vergelijken met een modern stadion. Gewoon niet goed over nagedacht. Zag het ook bij de foto?s vandaag op de West tribune. Betaal je je scheel aan sponsorgeld om vervolgens door een groot hekwerk de wedstrijd te moeten bekijken. Gemiste kans.