Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Tsjawat

#1
Selectie en Technische staf / Kian Visser
juli 12, 2025, 04:06:21
Deze moet zeker tussen de topics staan.
#2
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 13:20:56
Dan is dat de centrumspits die er bijkomt dan gaat het voor Kian visser moeijlijk worden zal hier toch niet als 3de spits willen komen
Ik zou het als ik hem was gewoon doen. Hij is meer een centrumspits als Postema. Mocht de eerste spits geblesseerd raken en Postema maakt het niet waar, krijgt hij vanzelf een kans. Die moet hij dan wel grijpen, maar ik denk dat het mogelijk is.
#3
Citaat van: michello op oktober 26, 2023, 21:03:33
Oh wat een domkop, als dit klopt. Die kan zich dan nooit meer vertonen in Leeuwarden.
Als het klopt, zullen ze het waarschijnlijk niet naar buiten brengen. Want dan daalt zijn waarde flink.
#4
Wedstrijden / Re: Fc Dordrecht-SC Cambuur
oktober 07, 2023, 00:22:53
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 23:33:32
Ik ben benieuwd hoe we het volgend jaar gaan doen in een prachtig nieuw stadion,  of we dan geld hebben om serieus mee te gaan doen voor de eerste 2 plaatsen. We hebben nog mooie tijden voor ons , laten we ons daar op richten en dit seizoen jonge spelers ervaring op laten doen. Het beste moet nog komen!
Vind ik leuk!
#5
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
augustus 31, 2023, 00:22:40
Past zeker goed hier. Mooi man.
#6
Halen.....Maar vast te duur...en wil vast ook niet. Ah wel.....
#7
Ik denk dat Ajax weer 20 jaar moet wachten totdat er weer een soort van revolutie komt waarna ze besluiten om weer meer met eigen jeugd te doen. Tot die tijd verwacht ik een neergaande lijn.
#8
Acht minuten voor tijd besliste ACV, met uitblinkers Grevink, Quispel en Tapmahoe Sopacua, het duel. Invaller Boy Spijkerman bleef koel oog in oog met Sparta-keeper Kaylen Reitmaier die weigerde om zijn doel uit te komen: 4-1............Geen idee ik denk toch ook maar eens bij ACV gaan kijken. Ze doen daar iets erg goed.
#9
Wedstrijden / Re: Telstar away
augustus 18, 2023, 23:26:45
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2023, 22:22:07
wat dacht je hoe johndly stond?
Is volgens mij ook geen rechtsback. Soms denk ik dat er te makkelijk word gedacht over een back-positie. Zo van, een laatste man kan ook wel back. Is echt heel anders.
#10
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )
augustus 16, 2023, 20:46:14
Citaat van: Bankzitter op augustus 16, 2023, 12:12:20
Bij Slot inderdaad de kritiek dat alles door het midden ging en geen "voorzetten vanaf de achterlijn". Dat heeft hij toen ook prima uitgelegd dat dit onderbouwd was door data. Het zou Ultee ook wel helpen om een keer wat meer op de taktiek in te gaan.

Overigens heb ik echt de indruk dat de trage opbouw er nu vooral is door onzekerheid van de CV's. Even aarzelen en het moment van indribbelen is weer voorbij. Dan wil vKaam helpen terwijl hij daar inderdaad gewoon moet wegblijven. Net als vd Meer het duel niet aandurft omdat hij niet weet of hij rugdekking heeft.

Het heeft volgens mij allemaal te maken met angst dat bij een fout de restverdediging niet goed staat, terwijl ze juist dat risico moeten nemen om er eentje meer dan de tegenstander te scoren. Ga je op een gegeven moment 1 op 1 spelen dan wordt iedereen gedwongen met lef te spelen en ziet het al veel beter uit.
Klinkt heel logisch inderdaad. Alles begint bij de verdediging. Ik denk dat Sandor nadacht over aanvallen omdat de verdediging al stond. In zijn geval had wellicht Henk de verdediging neergezet. De nieuwe trainert heeft dat gedeelte nog niet staan. Kan wel snel gaan. 2 a drie wedstrijden in de zelfde samenstelling spelen achterin en het wordt al een stuk beter. 
#11
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )
augustus 12, 2023, 18:58:10
Yup...Als aanvallers de bal niet mogen verliezen, gaan ze ook niets creatiefs (met risico) proberen.
#12
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
augustus 12, 2023, 18:44:45
We zijn begonnen weer met een eigen jeugdopleiding. Daarom zijn we gestopt met FC Groningen. Het nadeel was dat de eigen jeugdopleiding in de laagste klasses instroomden. Dan speel je in de zelfde klasse als een jeugdteam van Frisia. Elk team moest eerst 4 keer kampioen worden om in te stromen in de klasses waar ze nu zijn.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Wiebe Kooistra
augustus 12, 2023, 16:44:36
Tsja...Lastig. Als je hem alleen laat invallen, komt er een andere club die hem van alles beloofd en is ie straks weg. Een goede begeleiding heel belangrijk. Maar goed.....een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.
#14
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )
augustus 12, 2023, 00:32:00
Citaat van: mindra op augustus 11, 2023, 18:54:47
1 kaart over af te halen in cambuur bar
Ligt ie er nog?
#15
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
augustus 11, 2023, 21:12:25
Prachtig.