Deze moet zeker tussen de topics staan.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 13:20:56Ik zou het als ik hem was gewoon doen. Hij is meer een centrumspits als Postema. Mocht de eerste spits geblesseerd raken en Postema maakt het niet waar, krijgt hij vanzelf een kans. Die moet hij dan wel grijpen, maar ik denk dat het mogelijk is.
Dan is dat de centrumspits die er bijkomt dan gaat het voor Kian visser moeijlijk worden zal hier toch niet als 3de spits willen komen
Citaat van: michello op oktober 26, 2023, 21:03:33Als het klopt, zullen ze het waarschijnlijk niet naar buiten brengen. Want dan daalt zijn waarde flink.
Oh wat een domkop, als dit klopt. Die kan zich dan nooit meer vertonen in Leeuwarden.
Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 23:33:32Vind ik leuk!
Ik ben benieuwd hoe we het volgend jaar gaan doen in een prachtig nieuw stadion, of we dan geld hebben om serieus mee te gaan doen voor de eerste 2 plaatsen. We hebben nog mooie tijden voor ons , laten we ons daar op richten en dit seizoen jonge spelers ervaring op laten doen. Het beste moet nog komen!
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2023, 22:22:07Is volgens mij ook geen rechtsback. Soms denk ik dat er te makkelijk word gedacht over een back-positie. Zo van, een laatste man kan ook wel back. Is echt heel anders.
wat dacht je hoe johndly stond?
Citaat van: Bankzitter op augustus 16, 2023, 12:12:20Klinkt heel logisch inderdaad. Alles begint bij de verdediging. Ik denk dat Sandor nadacht over aanvallen omdat de verdediging al stond. In zijn geval had wellicht Henk de verdediging neergezet. De nieuwe trainert heeft dat gedeelte nog niet staan. Kan wel snel gaan. 2 a drie wedstrijden in de zelfde samenstelling spelen achterin en het wordt al een stuk beter.
Bij Slot inderdaad de kritiek dat alles door het midden ging en geen "voorzetten vanaf de achterlijn". Dat heeft hij toen ook prima uitgelegd dat dit onderbouwd was door data. Het zou Ultee ook wel helpen om een keer wat meer op de taktiek in te gaan.
Overigens heb ik echt de indruk dat de trage opbouw er nu vooral is door onzekerheid van de CV's. Even aarzelen en het moment van indribbelen is weer voorbij. Dan wil vKaam helpen terwijl hij daar inderdaad gewoon moet wegblijven. Net als vd Meer het duel niet aandurft omdat hij niet weet of hij rugdekking heeft.
Het heeft volgens mij allemaal te maken met angst dat bij een fout de restverdediging niet goed staat, terwijl ze juist dat risico moeten nemen om er eentje meer dan de tegenstander te scoren. Ga je op een gegeven moment 1 op 1 spelen dan wordt iedereen gedwongen met lef te spelen en ziet het al veel beter uit.
Citaat van: mindra op augustus 11, 2023, 18:54:47Ligt ie er nog?
1 kaart over af te halen in cambuur bar