Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat


Leovardia

Citaat van: sunderland op augustus 11, 2023, 21:23:26
Waarom Smand voor Bergsma? Die andere 3 doen het goed? Wat een waardeloze wissel weer van die vent..

Omdat Smand w?l een duel ken winne. Die Bergsma in een suurt eerste klas.
?Ja maar hij kan zo goed voetballen?  :? :?
Die vent het heulemaal niks. Net als Tol. Vd Meer? vind ut een machtigmoai ventsje maar hij ken dr geen kut van
Kent skele juh.

Leovardia

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 11, 2023, 23:43:12
Heeft iemand gezien of hij die bal zelf opeiste bij die pingel?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij 1e penaltynemer is namelijk. Onmogelijk.

Inderdaad Holwerd. Ik was oek verbaasd dat ie em
nam. Je voelde al
Aankomen dat ie zou missen. En toch denk ik dat as deze jongen een goaltsje maakt ut wel goedkomt. Ik vond em
In sien eerste maanden hier wel sterk
Speulen namelijk
Kent skele juh.

CambuurArnhem

Leuke wedstrijd gezien, nou ja de tweede helft dan, blij dat ik gegaan ben. Wat is er toch met Uldrikis aan de hand? Hoop zo dat ie nog eens in vorm raakt. Dat die jonge Kooistra toch nog de 2-2 maakte was fantastisch. Kippenvel, ontlading, prachtig. Geen idee wat dit seizoen brengt, maar ze kunnen zich in elk geval terugvechten. 

PePe

Dom, als je met een elftal start dat bijna het zelfde elftal was van seizoen 22-23!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op augustus 12, 2023, 01:03:02
Wat is er toch met Uldrikis aan de hand? Hoop zo dat ie nog eens in vorm raakt.

Dit is geen vormkwestie; dit is onkunde.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Poetser

 "Ik koe dy Brenet eins hielendal net. Oh, it is Burnet? Ik ken 'm net. Ik woe gewoan lekker fuotbalje."

:_schater

Bankzitter

Geweldig  :_schater

Typerend verschil tussen Kooistra en Bergsma.
Als je goed kunt voetballen,dan lekker vrij uit spelen, genieten en niet verkrampen door de stand of vol stadion of wat dan ook.

Je kunt Ultee verwijten dat hij niet zoals De Jong spelers kan raken maar het mag verdomme toch ook wel uit zo?n speler zelf komen.

oost

Ik lees hier tot mijn verbijstering allemaal positieve geluiden, waar komt dit vandaan? De eerste pak weg 60 tot 70 minuten was een kopy van het afgelopen seizoen. Het is dat Emmen ook amper wat voorsteld maar man tegen een fatsoenlijke elftal ga je er gewoon 0-5 af. Wat hebben ze in vredesnaam gedaan in de voorbereiding? Achterin oogt zeer slome en kwetsbaar middenveld is totaal niet in balans, voorin viel balk en kooistra mij mee maar drikes en water weer erg tegen.
Vooraf prachtige interviews met onze trainer over hoog druk zetten en afjagen  :_schater. Op het laaste kwartier na niks van gezien ja toen we met 4 man voorop gingen spelen en lange ballen werden gespeeld leek het wat. Maar het gewoon echt armoe troef.
Ook de bank bestaat uit 90%, onder 19 spelers dat kan echt niet. Of de club moet nu uitspreken dat ze tussen plek 8 en 14 spelen dan is het dikke prima.
Hopelijk komen er rap 3 of 4 spelers bij
Enige positieve gisteren: Balk de jong en kooistra
De rest is gewoon brandhout

De Gast

Zie het wel per wedstrijd. Heb totaal geen verwachtingen en ben allang blij dat ik een aardige wedstrijd heb gezien met een mooie climax.

Noordcambuur

Mooie sfeertje in een uitverkocht huis |:)

wiekie1969

Citaat van: oost op augustus 12, 2023, 08:58:31
Ik lees hier tot mijn verbijstering allemaal positieve geluiden, waar komt dit vandaan? De eerste pak weg 60 tot 70 minuten was een kopy van het afgelopen seizoen. Het is dat Emmen ook amper wat voorsteld maar man tegen een fatsoenlijke elftal ga je er gewoon 0-5 af. Wat hebben ze in vredesnaam gedaan in de voorbereiding? Achterin oogt zeer slome en kwetsbaar middenveld is totaal niet in balans, voorin viel balk en kooistra mij mee maar drikes en water weer erg tegen.
Vooraf prachtige interviews met onze trainer over hoog druk zetten en afjagen  :_schater. Op het laaste kwartier na niks van gezien ja toen we met 4 man voorop gingen spelen en lange ballen werden gespeeld leek het wat. Maar het gewoon echt armoe troef.
Ook de bank bestaat uit 90%, onder 19 spelers dat kan echt niet. Of de club moet nu uitspreken dat ze tussen plek 8 en 14 spelen dan is het dikke prima.
Hopelijk komen er rap 3 of 4 spelers bij
Enige positieve gisteren: Balk de jong en kooistra
De rest is gewoon brandhout

Klopt helemaal. Kwalitatief is het heel middelmatig. Opnieuw hebben we een flinke jas uitgedaan tov vorig seizoen. Playoffs halen is het hoogst haalbare. Er is totaal geen chemie tussen de spelers onderling en de trainer. Bangura wil weg, heeft er geen zin meer in. Het straalt er vanaf. Beste jongen verder maar stel hem dan gewoon niet meer op.  Geldt ook voor vd Meer. Viel finaal door de mand gisteren. 3e divisie niveau.  Toen Smit en Kooistra erin kwamen kwam er eindelijk wat bezieling in het elftal. Voor die tijd was het gezapigheid troef. Niemand die er even inbatst of een vuile overtreding maakt.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op augustus 12, 2023, 10:04:10
Mooie sfeertje in een uitverkocht huis |:)

Su sonde, dat je 3/4 van de wedstried niet meer late sien.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op augustus 12, 2023, 09:23:55
Zie het wel per wedstrijd. Heb totaal geen verwachtingen en ben allang blij dat ik een aardige wedstrijd heb gezien met een mooie climax.

Geen ambitie, net als de club.