Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )

Gestart door SaVaGe, juni 27, 2023, 20:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 11, 2023, 16:58:11
Mooi gesproken Vlam, niks lekkerders als na een overwinning van je club in je auto stappen, blij en opgetogen. Stevig muziekje op de waldwei denk Rammstein vanavond... ff terugdenken aan het geweldige concert in het stadspark in Groningen. En dan rond 2315 thuis de samenvatting kijken en t keeltje goed smeren met pure Sonnema.
Heerlijk we gaan weer beginnen!
                             |:)
Wat een malloot die delfie, ramstein :_schater

Lou reed, denk ik en sonnema cola maar al wel onderweg :proost
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2023, 15:16:10
Gaan we vanavond de jongste debutant voor Cambuur zien?
Wiebe Kooistra is 17 jaar en 20 dagen oud, dat zou toch wel de jongste moeten zijn als hij mag invallen.
Het zou mij niet verbazen iig.
ik zou het geweldig vinden

Leeuwarden058

Enorm veel zin in de wedstrijd! Denk dat er enkele talentvolle aankopen zijn gedaan aangevuld met jongens die hun vorm weer moeten vinden (Uldrikis en Vd Water) en spelers die door het vuur gaan zoals Breij.

Ben heel benieuwd naar het centrum, dat is voor mij nog wat onzeker, maar Bergsma heeft in het verleden aardige potten gespeeld waar ik mij aan vast klamp.

Veel plezier allemaal vanavond, voor de vakantiegangers zoals ik: ESPN 3 zend het uit!

Drumfather SCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2023, 17:15:49
Wat een malloot die delfie, ramstein :_schater

Lou reed, denk ik en sonnema cola maar al wel onderweg :proost

Ah Nein Kuzzie!
Rammstein war supah im Groningen am dem 7. Juli  |:)  ;)

Zin aan vanavond  |:)
Voor het eerst sinds tijden weer spanning in het lijf!

mindra

1 kaart over af te halen in cambuur bar

Bankzitter

Opstelling zoals verwacht.

De bank/wisselmogelijkheden:
Minnema(K)
Renkel(k)

Veldman
Smand
De Koe
Sylla

Schaapman

vd Werff
Smit
Kooistra

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2023, 19:11:59
Opstelling zoals verwacht.

De bank/wisselmogelijkheden:
Minnema(K)
Renkel(k)

Veldman
Smand
De Koe
Sylla

Schaapman

vd Werff
Smit
Kooistra

Man man, die bank?lijkt harkema 2 wel gvd.

Poetser


wiekie1969

 Die vd Meer. Dat ken toch niet. Fvc niveau.

wiekie1969

Slakken tempo achterin. Balk niet een knikker geraakt. Enigste hoogtepuntje is Fedde de Jong

AL

Tja verrassend.
Wat een armoede.
Een houten klaas voorin en achterin amateur niveau.

Poetser


wiekie1969

Gvd juh. 0-2. Makke schapen. Vd Meer dramaaaaaaaa

wiekie1969


Drumfather SCC

Lekker op dezelfde kutvoet doorgaan als vorig jaar?

Het is weer een hard gelag en een niveau van niks

Lekker afwachten met nieuwe spelers ook
Nagenoeg rond? Laat me niet lachen
Zegt genoeg over de ambitie