Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat

Ik denk dat Ajax weer 20 jaar moet wachten totdat er weer een soort van revolutie komt waarna ze besluiten om weer meer met eigen jeugd te doen. Tot die tijd verwacht ik een neergaande lijn.

Noordcambuur

Is er vandaag nog iemand op de training geweest zo ja wat wordt de vermoedelijke opstelling.

Oud Cambuur

Bergsma en Balk deden de partijvorm niet mee. Kon uit de training vanmorgen geen duidelijke opstelling halen

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 24, 2023, 13:05:04
Bergsma en Balk deden de partijvorm niet mee. Kon uit de training vanmorgen geen duidelijke opstelling halen
oke bedankt voor de info  :thumbsup

RG

Balk stapte gister tegen het einde van de training eruit door een tik op zn voet. Vandaag uit voorzorg maar niet meegedaan aan de partijvorm op hetveinde maar kan morgen gewoon spelen hoor. Verder komt Caschili er  in voor vd Meer zo lijkt het.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2023, 12:50:02
Is er vandaag nog iemand op de training geweest zo ja wat wordt de vermoedelijke opstelling.
Van Osch; Caschili, Tol, Smand, Bangura; Breij, Van Kaam, de Jong; v/d Water, Smit, Balk.
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

L?on Bergsma weer inzetbaar bij SC Cambuur tegen Jong Ajax, eerste basisplaats voor Gabi Caschili lonkt

SC Cambuur-trainer Sjors Ultee kan weer een beroep doen op L?on Bergsma. De verdediger ontbrak vorige week tegen Telstar nog door een lichte blessure, maar keert vrijdag bij het thuisduel met Jong Ajax terug in de wedstrijdselectie.

Bergsma is fit genoeg voor een invalbeurt en begint op de bank. Het centrale duo achterin bestaat daarom andermaal uit Floris Smand en Marco Tol. Gabi Caschili krijgt als rechtsback vermoedelijk de voorkeur boven Jhondly van der Meer.

Het lijkt ook aannemelijk dat Milan Smit zijn basisplek in de punt van de aanval behoudt, maar daarover wilde Ultee donderdag na de training niks zeggen. De 20-jarige spits scoorde tegen Telstar twee keer vanaf de strafschopstip.

Niet constant genoeg
Ultee is grotendeels tevreden over de manier waarop zijn ploeg aan het seizoen begonnen is. ,,Maar je ziet dat we nog niet constant genoeg zijn in het uitvoeren van ons spelidee. Dat uitte zich tegen Emmen in twee tegengoals uit counters, tegen Telstar werden we achteruitgedrukt op momenten dat dat niet zou mogen.?

Beide keren kwam Cambuur ermee weg, maar er zullen ook wedstrijden komen waarin dat niet zo gemakkelijk gaat, weet Ultee. ,,Daarom werken we er hard aan. Waar ik w?l blij mee ben, is de strijdvaardigheid die erin zit. Je kunt niet een heel jaar lang goed voetbal spelen, maar wel altijd alles geven.?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Mike SCC

Citaat van: okkele op augustus 24, 2023, 15:13:15
zo`n middenveld zijn we toch heel blij mee?

Als Breij ze er elke wedstrijd inschiet als vorige week hebben we het nergens meer over.

oost

Citaat van: Mike SCC op augustus 24, 2023, 15:36:27
Als Breij ze er elke wedstrijd inschiet als vorige week hebben we het nergens meer over.

Als 1 of 2 wegvallen blijft er geen kwaliteit over.
Ik begin mij langzamerhand wel wat zorgen te malen. Komt er ?berhaupt nog wat bij? Dit kan toch niet  ;(

Stiens

Allemaal naar van der Valk met een spandoek, waar blieve die spelers?  :0= |:)

Noordcambuur

Citaat van: okkele op augustus 24, 2023, 15:13:15
zo`n middenveld zijn we toch heel blij mee?
klopt maar achter deze 3 zit er niks?

richard

Poetser

Maar lekker negatief blieve met zn allen.  |:)