Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Tsjawat

Citaat van: michello op oktober 26, 2023, 21:03:33
Oh wat een domkop, als dit klopt. Die kan zich dan nooit meer vertonen in Leeuwarden.
Als het klopt, zullen ze het waarschijnlijk niet naar buiten brengen. Want dan daalt zijn waarde flink.

De Gast

Welke waarde  :?
Er is toch geen club die hier nog wat stuivers voor klaar legt.

TM

Als hij daadwerkelijk geslagen heeft, kan je hem gewoon op staande voet ontslaan en kost het je niks als club.

Beul B

iedereen heeft het over een v.d  Water. Heeft die al een keer meegevoetbald? Nooit gezien die jongen. 8)

Specuveter

Citaat van: TM op oktober 27, 2023, 08:44:58
Als hij daadwerkelijk geslagen heeft, kan je hem gewoon op staande voet ontslaan en kost het je niks als club.
Dat klopt....
Maar we hebben 7 ton in hem ge?nvesteerd
Daar zie je niks meer van terug

Stiens

Citaat van: TM op oktober 27, 2023, 08:44:58
Als hij daadwerkelijk geslagen heeft, kan je hem gewoon op staande voet ontslaan en kost het je niks als club.

Kost het je niks als club  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Cor op oktober 26, 2023, 22:07:54
Volgens mij was het Henk die hem vorig seizoen wilde halen
Zou best kunnen, want meestal geeft de trainer het profiel of  namen aan wie hij wenst op bepaalde posities.
Maar in deze lijkt het mij Foeke zijn taak om o.a. de in en outs van een speler te onderzoeken. Als hij dat heeft gedaan is mij natuurlijk ook niet bekend, maar hoe kan het zijn dat binnen het betaald voetbal algemeen bekend is dat Silvester een dissonant  binnen een selectie is en Foeke hem toch haalde als duurste aankoop ooit van de club.

Vlampiep

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 08:57:24
Kost het je niks als club  :_schater
Nou volgens mij is de club wel hun betaalde transfer bedrag kwijt.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op oktober 27, 2023, 09:02:11
Nou volgens mij is de club wel hun betaalde transfer bedrag kwijt.

En de eventuele opbrengst van een winter transfer kan je ook naar fluiten.

Stiens

Citaat van: Vlampiep op oktober 27, 2023, 09:02:11
Nou volgens mij is de club wel hun betaalde transfer bedrag kwijt.

Ja natuurlijk. Vandaar mijn  :_schater reactie op @TM
7 ton zo door het afvoerpotje. Maar het kost de club niks  8P :?

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2023, 08:55:03
Dat klopt....
Maar we hebben 7 ton in hem ge?nvesteerd
Daar zie je niks meer van terug

Iedere investeerder weet dat dit het risico van het vak is. Ervan leren maar vooral wel doorgaan met investeren wat dat loont uiteindelijk altijd.
Nou een blauwtje weer door naar de volgende en niet blijven kniezen.

Stiens

Citaat van: Vlampiep op oktober 27, 2023, 09:01:15
Zou best kunnen, want meestal geeft de trainer het profiel of  namen aan wie hij wenst op bepaalde posities.
Maar in deze lijkt het mij Foeke zijn taak om o.a. de in en outs van een speler te onderzoeken. Als hij dat heeft gedaan is mij natuurlijk ook niet bekend, maar hoe kan het zijn dat binnen het betaald voetbal algemeen bekend is dat Silvester een dissonant  binnen een selectie is en Foeke hem toch haalde als duurste aankoop ooit van de club.

Nu ligt het zeker weer aan Foeke. Wat een kul man. Ook Henk wilde 'm waarschijnlijk graag hebben of denk je dat Foeke in z'n eentje verantwoordelijk is voor z'n komst? Anders de eerste pagina's van dit topic nog maar even doorlezen, iedereen was lyrisch over deze speler. Toen kreeg Foeke waarschijnlijk de credits en nu hij niet rendeert ligt het aan Foeke  :?

Vd Water heeft helemaal niks gebracht. Shit happens.

Geelblauwstiens

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 09:20:45
Nu ligt het zeker weer aan Foeke. Wat een kul man. Ook Henk wilde 'm waarschijnlijk graag hebben of denk je dat Foeke in z'n eentje verantwoordelijk is voor z'n komst? Anders de eerste pagina's van dit topic nog maar even doorlezen, iedereen was lyrisch over deze speler. Toen kreeg Foeke waarschijnlijk de credits en nu hij niet rendeert ligt het aan Foeke  :?

Vd Water heeft helemaal niks gebracht. Shit happens.
Ik denk dat het aan vd Water ligt..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Stiens op oktober 27, 2023, 09:20:45
Anders de eerste pagina's van dit topic nog maar even doorlezen, iedereen was lyrisch over deze speler

Ha, inderdaad. Zelfs Trainert en Skolten waren enthousiast! Dat zegt wel wat :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens