Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Citaat van: Inferno-058 op oktober 26, 2023, 19:03:24
Nou als je ruzie met Henk hebt, dan heb je het wel heel bont gemaakt

Maar echt. Wordt er niet gescout op mentaliteit denk ik dan. Je had kunnen weten dat het geen makkelijke jongen is.

De Gast

Inderdaad een simpele. Zou een leider moeten zijn maar deze ellende past meer bij hem. Ook maar weer afkopen dan.

D? investering onder het mom van ?Cambuur 2.0?.. man man man man man.

Andy King

Dit verbaast mij helemaal niet. Geen teamplayer en ik heb zo ook mijn vraagtekens bij al zijn ?blessures?. Loopt de kantjes er van af. Meteen ook een duidelijke statement van Henk. Su doen we ut en ast niet met wulst?

Specuveter

Verhaal heeft altijd twee kanten.
We zullen het morgen wel horen.
Onder vorige periode van Henk boterde het ook al niet tussen die twee.

Vlampiep

#379
Dat Silvester uit de selectie is geflikkerd verwonderd mij niet en zal een verademing zijn binnen de selectie. Het trieste hierin is dat zijn karakter bij een aantal insiders van het Nederlandse voetbal bekend was, maar Foeke bleef hiervoor horende doof en haalde hem vol trots.
Maar achter af kun je altijd wel een koe in zijn kont kijken, dus geeft dit hopelijk ruimte voor onze jonge talenten.

Zuid1991

Citaat van: Specuveter op oktober 26, 2023, 19:58:24
Verhaal heeft altijd twee kanten.
We zullen het morgen wel horen.
Onder vorige periode van Henk boterde het ook al niet tussen die twee.

Als het verhaal klopt wat ik heb gehoord is een verhaal van 2 kanten NOOIT aan de orde en moet hij zich nooit meer laten zien bij Cambuur...

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op oktober 26, 2023, 19:30:07
Na disse weer een frisse en dan tot de winterstop de talenten Henstra/Kooistra/v/d Veen maar een kans geven, slechter kan bijna niet.

Vd Veen is er al een tijdje niet meer bij, iemand weet waarom?
Kent skele juh.

Leovardia

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2023, 20:12:34
Als het verhaal klopt wat ik heb gehoord is een verhaal van 2 kanten NOOIT aan de orde en moet hij zich nooit meer laten zien bij Cambuur...

Kest wat meer dele?
Kent skele juh.

Specuveter

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2023, 20:12:34
Als het verhaal klopt wat ik heb gehoord is een verhaal van 2 kanten NOOIT aan de orde en moet hij zich nooit meer laten zien bij Cambuur...
Vertel.....

Zuid1991

Citaat van: Leovardia op oktober 26, 2023, 20:33:33
Kest wat meer dele?
Met een gerucht must voorzichtig wesuh maar ut gerucht gaat dat ie Henk het slagen.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2023, 20:45:23
Met een gerucht must voorzichtig wesuh maar ut gerucht gaat dat ie Henk het slagen.

Als dat zo is met pek en veren de stad uit  :rodekaart  :(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: Zuid1991 op oktober 26, 2023, 20:45:23
Met een gerucht must voorzichtig wesuh maar ut gerucht gaat dat ie Henk het slagen.
zo.....als dat zo zou zijn :R

oost

Als het echt waar is dat hij Henk heeft geslagen :( Dan hoop ik echt dat henk aangifte gaat doen.

michello

Oh wat een domkop, als dit klopt. Die kan zich dan nooit meer vertonen in Leeuwarden.

Vlampiep

Nou Holwerd voor Cambuur en Sunderland, nog twijfels omtrent wat ik poste over Silvester?