Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Andre-Lwd

#1
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 25, 2013, 10:45:42
Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:34:15
Hou je bek dom te skreeuwen vent. Dat hoerenolle had t af en toe best lastig. Dat we dan niet tot een uitgewerkte kans komen is duidelijk, maar je kraamt onzin uit, zo drama was t niet. Blauwstrontvingers waren beter, Punt.

Ben blij dat jij en anderen zeer tevreden waren  :_schater
#2
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 24, 2013, 23:24:09
Citaat van: okkele op augustus 24, 2013, 23:21:46
het enige wat nog nodig is is een spits als hemmen of de vries,een rustpunt en aansluitkans voor de middenvelders.
verder ben ik tevreden over deze selectie,dat hadden we eerlijk gezegd toch niet verwacht?

Tsja waar vind je nu nog zo een speler, ik vind dat er naast Leeuwin nog wel een bikkel mag komen hoor.
#3
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 24, 2013, 23:16:11
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 23:14:01
dokkie 9 van de 10 x geven ze daar geen pingel voor let maar op de komende maanden

We kunnen wel piepen wel of geen hands of wel of geen penalty, die lui hebben verdiend gewonnen, kansloos met een stel figuranten aan cambuurkant, Schokker Barto Bakker Lukoki, kan ze alle 11 wel opschrijven.
#4
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 24, 2013, 23:13:56
Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2013, 23:11:55
Onze punten pakken we wel.

Dat is te hopen ja, maar in 1 van de 4 wedstrijden maar gescoord.
#5
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 24, 2013, 23:09:08
Lodeweges: 'We zijn er nog niet helemaal, maar we zijn op de goede weg.  :_schater
#6
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 24, 2013, 22:56:37
Figuranten !!!

PSV maar op papier af doen, dan staat er "maar" 3-0.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Michiel Hemmen
augustus 24, 2013, 09:56:47
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:40:29
we hevve meer spelers dan barto :proost

Die Christavao is een blind renpaard, ken hard rennen, maar weet niet waar de rem zit.
#8
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
augustus 24, 2013, 09:39:46
Citaat van: Kunstgras op augustus 23, 2013, 22:15:15
We gaan richting de 200.

Dat kunnen dus ook 101 zijn, ga je ook richting 200  :insane
#9
Selectie en Technische staf / Re: Michiel Hemmen
augustus 24, 2013, 09:35:00
Citaat van: denistel op augustus 24, 2013, 09:29:54
hangt niet van 1 speler af toch

In dit geval wel ben ik bang. ;(
#10
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
augustus 23, 2013, 11:50:49
Citaat van: Mp op augustus 23, 2013, 11:24:59
Ik heb het idee dat de KVC meer een spreekbuis van de BVO naar de supporters is dan dat ze daadwerkelijk zelf een standpunt heeft.

Dat idee krijg ik ook steeds meer.
#11
Algemeen / Re: Supportersclub Cambuur Culture
augustus 23, 2013, 10:15:14
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2013, 21:01:25
Bestaat de kvc nog wel? Dit soort dingen moet de kvc toch ook op kunnen pakken?

Gaat tijd worden om mijn lidmaatschap om te zetten naar CC heb ik het idee.
#12
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 23, 2013, 10:04:26
Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 23, 2013, 09:53:52
Ik heb overigens ook een mail naar de KvC gestuurd benieuwd of en hoe ze daarop reageren.

Waarschijnlijk als het seizoen is afgelopen.
#13
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2013, 21:47:20
Ik mut nog maar zien wie er zaterdag gaat winnen .Barto blijft wel ..............Tot nu toe zijn we met hem 30% minder

Inderdaad, je speelt niet alleen met 10 man, die 10 man spelen ook nog eens stukken minder met hem in de basis.
Gadver moet er niet aan denken dat deze jongen gaat spelen, tegen Groningen ook weer een paar ballen die gewoon 8 meter wegspringen, hoe krijg je het voorelkaar op dit niveau.
#14
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 21, 2013, 10:43:41
Heel vreemd zo weinig supporters naar Zwolle, zul je zien tegen psv paar honderd man mee terwijl je daar zo goed als kansloos bent.
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 20, 2013, 17:29:13
Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 20, 2013, 12:43:33
Ik ben zelf zwaar tegen een nieuw stadion.. Ze moeten gewoon oost slopen en groter maken... Ik ben voor behoud van het stadion midden in de stad! Er is niks mis met de infrastructuur.. en als er al problemen zijn met de ruimte halen ze maar de velden van vv leeuwarden weg..

Niks mis met infra he, pfff tis een drama man, eigen supporters kunnen met de auto nauwelijks komen, en dan de uitsupporters nog die niet te begeleiden zijn. En een nieuw stadion gaat niet alleen om zitplaatsen, gaat voor Cambuur vooral om de commerciele ruimtes waar ze nu veel te weinig van hebben, ik snap wel tis een mooi plekje middenin die woonwijk, maar als je naar de toekomst kijkt is een nieuw stadion een must.