Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:34:15
Hou je bek dom te skreeuwen vent. Dat hoerenolle had t af en toe best lastig. Dat we dan niet tot een uitgewerkte kans komen is duidelijk, maar je kraamt onzin uit, zo drama was t niet. Blauwstrontvingers waren beter, Punt.
Ben blij dat jij en anderen zeer tevreden waren
