Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur

Gestart door HilversumOnTour, augustus 10, 2013, 18:08:10

Vorige topic - Volgende topic

mario

Zonder Barto de 'schuld' te geven van het zwakke spel van Cambuur is het gebrek aan een goed aanspeelpunt wel het grote mankement. Bakker speelt zijn betere wedstrijden wanneer hij voorin een aanspeelpunt heeft en zelf bij kan sluiten. Barto is iedere inspeelpass de bal na 2 handelingen alweer kwijt waardoor Bakker niet aan kan sluiten. Omdat Olle snel de bal weer terug heeft komt er meer druk op middenveld en verdediging waardoor Bakker ook meer verdedigend werk moet gaan doen en dat is niet zijn spel. Ook Ritzmaier speelde een ongelukkige wedstrijd maar ook hij kan de bal voorin niet kwijt. Hij zoekt continu naar een aanspeelpunt in de aanval maar zowel Barto als Schokker zijn dat niet. Goed Lukoki speelde ook ongelukkig, maar de hele aanvalslinie was dik onvoldoende.

Wat ik de TS wel kwalijk neem is dat ze te laat hebben ingegrepen. Je had de 2e direct met Brands en Veldballe moeten beginnen. De wissels bleven te lang uit. Met Brands werden we niet direct gevaarlijker maar duidelijk was wel dat hij de bal langer vast kon houden waardoor een betere aansluiting mogelijk was. Feitelijk was de wedstrijd (dank Kuipers) toen al gespeeld.

mario

Citaat van: Sonnema op augustus 25, 2013, 10:33:51
Kan ook de verdienste zijn van Zwolle dat mensen van ons niet door konden schuiven. De slag werd bepaald op het middenveld en het viel mij op dat bakker dan (weer) niet vooruit durft te voetballen. En voorin heb je een probleem en inderdaad Lukoki hoor gewoon op rechts

Met Barto kan je niet doorschuiven. Daarvoor veel te veel balverlies. Dit zag je de 2e helft tegen Groningen ook al.

Andre-Lwd

Citaat van: Southman op augustus 24, 2013, 23:34:15
Hou je bek dom te skreeuwen vent. Dat hoerenolle had t af en toe best lastig. Dat we dan niet tot een uitgewerkte kans komen is duidelijk, maar je kraamt onzin uit, zo drama was t niet. Blauwstrontvingers waren beter, Punt.

Ben blij dat jij en anderen zeer tevreden waren  :_schater

poelie-lwd

Beste TS,

Waarom kunnen we niet gelijk goed beginnen ipv het in de 2e helft nog proberen te repareren? Een blinde heeft in de voorgaande drie wedstrijden kunnen zien dat Barto meer onrust brengt dan rust in de punt. Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar gisteren was de 2e keer dat bij een wissel van Barto (Roda uit, gisteren) het elftal plotsklaps meer vertrouwen heeft en met meer overtuiging gaat voetballen. Daarnaast klopt het niet op de flanken. Lukoki heeft zijn hele leven op rechts gespeeld, daar is hij gevaarlijk. Op links is het gedoemd te mislukken gezien zijn spel aldaar. En dan te bedenken dat op de rechterkant Schokker loopt die (op dit moment) ook geen knikker heeft geraakt deze competitie. Dit elftal heeft een vast aanspeelpunt nodig. Hemmen spreekt voor zich maar bij afwezigheid van hem graag direct met Brands beginnen. Die heeft gister aangetoond daar prima uit de voeten te kunnen. Daarnaast de eerder genoemde Lukoki op rechts en Feldballe of desnoods de Graaf op links.

Het is een koe in de kont kijken maar als we gisteren gelijk goed waren begonnen had er veel meer ingezeten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 13:08:10
Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar gisteren was de 2e keer dat bij een wissel van Barto (Roda uit, gisteren) het elftal plotsklaps meer vertrouwen heeft en met meer overtuiging gaat voetballen. ingezeten.

Hij werd niet gewisseld.... het was genoeg hem uit de spits weg te halen, Hemmen kwam er in, Barto naar links, dacht ik.
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 13:22:14
Hij werd niet gewisseld.... het was genoeg hem uit de spits weg te halen, Hemmen kwam er in, Barto naar links, dacht ik.

Hemmen erin?  :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

Toen Barto nog speulde was t 0-0, toen ie wisseld was werd ut 2-0 rara

mario

Citaat van: piene hassus op augustus 25, 2013, 14:11:14
Toen Barto nog speulde was t 0-0, toen ie wisseld was werd ut 2-0 rara

???

Hest geliek Barto vooral laten staan......



Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sunderland

Citaat van: mario op augustus 25, 2013, 10:37:33
Met Barto kan je niet doorschuiven. Daarvoor veel te veel balverlies. Dit zag je de 2e helft tegen Groningen ook al.
klopt als een bus .

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 13:08:10
Beste TS,

Waarom kunnen we niet gelijk goed beginnen ipv het in de 2e helft nog proberen te repareren? Een blinde heeft in de voorgaande drie wedstrijden kunnen zien dat Barto meer onrust brengt dan rust in de punt. Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar gisteren was de 2e keer dat bij een wissel van Barto (Roda uit, gisteren) het elftal plotsklaps meer vertrouwen heeft en met meer overtuiging gaat voetballen. Daarnaast klopt het niet op de flanken. Lukoki heeft zijn hele leven op rechts gespeeld, daar is hij gevaarlijk. Op links is het gedoemd te mislukken gezien zijn spel aldaar. En dan te bedenken dat op de rechterkant Schokker loopt die (op dit moment) ook geen knikker heeft geraakt deze competitie. Dit elftal heeft een vast aanspeelpunt nodig. Hemmen spreekt voor zich maar bij afwezigheid van hem graag direct met Brands beginnen. Die heeft gister aangetoond daar prima uit de voeten te kunnen. Daarnaast de eerder genoemde Lukoki op rechts en Feldballe of desnoods de Graaf op links.

Het is een koe in de kont kijken maar als we gisteren gelijk goed waren begonnen had er veel meer ingezeten.
Ook oebele kan zijn bal niet kwijt aan de spits .Helemaal eens met jou .Ook erger ik mij aan de corners .Krijgen we een keer een corner ,vliegt ie over iedereen heen .En bakker moet niet meer vrijetrappen nemen .Is nog nooit wat geweest.Dat soort dingen zijn ook belangerijk

sunderland

2 tegen 1 situatie was waardeloos van lukoki .Zet hem dan ook op rechts dan loopt ie zelf in 1 x door of geeft ie zo,n bal wel goed met zijn rechter.Lukoki brengt vanaf rechts veel meer