Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - SCCdrachten

#1
Algemeen / Re: Admin nodig op dit forum of niet.
september 04, 2018, 15:39:52
lekker doorgaan..je bent goed bezig ook al vind ik het af en toe wel iets overdreven
#2
Wedstrijden / Re: TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018
september 04, 2018, 15:36:47
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 03, 2018, 19:24:55
Sjonge.... mezelf als maatstaf gebruiken, hoe kom je erbij.
Het laatste wat ikzelf heb is een dikke ego of zo, ik probeer hier alleen een net en fatsoenlijk forum te onderhouden.
Eigenlijk was ik alleen maar assistent van Dokkumer, maar die is er al een poosje niet meer.
Maar ik vind het ook eigenlijk wel leuk geweest er is werkelijk geen eer aan te behalen.
Ik zit meer is dit soort postings dan die daadwerkelijk over Cambuur gaan.
echt ongelooflijk deze reactie van je.

er zijn hier heel vaak dingen geroepen in het verleden waar ik van denk..tjonge doe us effe normaal... hier worden nu bans opgelegd waarvan ik denk dat valt allemaal reuze mee dat bedoel ik dus ook met je eigen maatstaf meten... dus ga lekker op deze manier zo door maar ik vind het iets te scherp..hoop ook dat je hulp krijgt want alleen is het geen doen
#3
Wedstrijden / Re: TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018
september 03, 2018, 17:40:40
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2018, 11:05:23
Waarom? Ik had deze termen niet gebruikt maar i.m.o. was het niet racistisch bedoelt. Niet overal van in de kramp schieten aub.


Amen..


echt ongelooflijk.. dat er word toegekeken op taalgebruik en dergelijke prima.. maar gebruik jezelf niet als maatstaaf delfzijl/cambuur
#4
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
augustus 31, 2018, 07:00:44
Deze man ken er ook niks aan doen dat hij van de directie geen meer geld krijgt..

Maar als we dus financieel zo ver terug moeten lijkt mij deze functie overdreven en kunnen we het geld wat we aan Foeke besteden beter aan spelers uitgeven
#5
Citaat van: Josli op augustus 29, 2018, 22:50:37
Het zou pas echt zorgwekkend zijn als Foeke zoveel onzin uit zou kramen als jij...

Hij zit hier pas sinds de winterstop. Gek genoeg zijn de prestaties sindsdien redelijk goed te noemen. Jij noemt het een bende. Misschien kom je nog niet zo lang bij Cambuur, want dan zou je weten wanneer het pas echt een bende was.
Ik kwam altijd graag op dit forum. Maar dat constante negatieve gezeik en op de man spelen ben ik meer dan zat. Wat is er nou de meerwaarde van om 1000x te herhalen dat Foeke heeft gezegd dat er kwaliteit zou komen en dat hij dus faalt. En dan niet alleen in zijn eigen topic, maar overal. Foeke dit, Foeke dat.
Jammer, want ik dacht dat dit forum was bedoeld om met medesupporters van gedachten te wisselen, maar door mensen als jij komen veel mensen die wel iets zinnigs hadden te melden niet eens meer.

En bespaar je de moeite om te zeggen dat het je niet boeit etc. Want je reageert precies zo als mijn zoon van 9, En dat moet toch te denken geven...

Waarom mag Jan niet zeggen wat hij vind ? doe jij toch ook !

#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 07, 2018, 18:22:32
Citaat van: jimny op juli 07, 2018, 18:19:08
Het gedreig van de Friesepoort zou ik me niet teveel van aantrekken want zo 1 2 3 een nieuwe locatie met nieuwbouw zoeken zal nog langer duren dan nu even wachten tot iedereen op 1 lijn zit.

er gaan geruchten dat ze al een andere locatie hebben, welke weet ik niet
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juli 03, 2018, 13:49:45
Citaat van: sunderland op juli 03, 2018, 12:17:11
Nieuwe stadion, hoor toch weer negatieve dingen. Verl week alleen woordvoerders WTC om druk bij gemeente neer te leggen.

Je bedoelt het twitter bericht waar in staat dat betaald parkeren nog steeds een probleem is ?
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 29, 2018, 09:00:08
inderdaad ! maar denk ook wel dat er een paar investeerders zijn  :clint
#9
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 29, 2018, 08:53:24
Citaat van: jimny op juni 29, 2018, 08:22:02
Lees zojuist in de LC dat de BVO zelf 6 miljoen moet bijdragen en de banken het niet willen lenen

heb ook begrepen dat het wel goed komt !!
#10
Citaat van: Collingwood op juni 26, 2018, 11:25:52
Spelersbudget blijft inderdaad ongeveer gelijk volgens Cambuur zelf. Zie:

"Sportief presteren is en blijft namelijk de basis van ons bestaan, zowel op de korte als de lange termijn. We zullen dus komend seizoen ons spelersbudget zoveel mogelijk op het niveau van het afgelopen seizoen houden. Op alle andere onderdelen van de club zullen we de pijn gaan voelen, met als doel de club op verantwoorde wijze naar het nieuwe stadion te loodsen."

http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-knop-moet-om/

Geloof jij het ? ik niet...kest toch wel aan alles merken dat we niet meekunnen met veel andere ploegen.. mochten jullie gelijk hebben dan maakt foeke er een grootte bende van.. kan mij dit eigenlijk niet voorstellen dat hij dezelfde begroting heeft als vorig jaar en deze spelers tot nu aantrekt..

de tijd zal het leren.....
#11
Citaat van: justremco op juni 26, 2018, 10:08:23
Niet alles geloven wat Foeke zegt natuurlijk. Als ons budget nu echt al bijna op is dan heeft Foeke gewoon teveel betaald voor de nu aangetrokken spelers

Als er wijst erop dat we financieel een stap terug moeten.. middelmatige spelers die we niet kunnen behouden, de directie die aangeeft dat we behoorlijk moeten inleveren op tv gelden en het missen van de volgende ronde play offs. op kantoor zijn er mensen die uren moeten inleveren.. er is gewoon wat aan de hand dat kest aan alles merken binnen de club
#12
Citaat van: Jandehulk op juni 26, 2018, 09:59:38
Wat een bullshit ..we heffe hetzelfde spelers budget als vorig jaar ...en nu kip,barto,Houtkoop,cummins en noem nog maar mannetje of 8 of zo weg zijn,is er heus wel geld voor 3 of 4 op papier betere spelers ...

Weest dat wel zeker Jan ? hoor niks anders dat we terug moeten in begroting.
#13
Citaat van: D.H.Skolten op juni 24, 2018, 22:28:55
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)

Foeke het geen geld dus deze man kan niks hier na toehalen.. we moeten pas op de plaats maken
#14
geen geld geen spelers, zo staan we er nu eenmaal voor. dat wud dit jaar oek niet anders, middenmoot het hoogst haalbare !!
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
juni 26, 2018, 09:46:53
kan me niet voorstellen dat de partijen er niet uit komen, elke partij heeft er baat bij dat het doorgaat.
ut komt allemaal wel goed !!