lekker doorgaan..je bent goed bezig ook al vind ik het af en toe wel iets overdreven
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Delfzijl/Cambuur op september 03, 2018, 19:24:55
Sjonge.... mezelf als maatstaf gebruiken, hoe kom je erbij.
Het laatste wat ikzelf heb is een dikke ego of zo, ik probeer hier alleen een net en fatsoenlijk forum te onderhouden.
Eigenlijk was ik alleen maar assistent van Dokkumer, maar die is er al een poosje niet meer.
Maar ik vind het ook eigenlijk wel leuk geweest er is werkelijk geen eer aan te behalen.
Ik zit meer is dit soort postings dan die daadwerkelijk over Cambuur gaan.
echt ongelooflijk deze reactie van je.
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2018, 11:05:23
Waarom? Ik had deze termen niet gebruikt maar i.m.o. was het niet racistisch bedoelt. Niet overal van in de kramp schieten aub.
Citaat van: Josli op augustus 29, 2018, 22:50:37
Het zou pas echt zorgwekkend zijn als Foeke zoveel onzin uit zou kramen als jij...
Hij zit hier pas sinds de winterstop. Gek genoeg zijn de prestaties sindsdien redelijk goed te noemen. Jij noemt het een bende. Misschien kom je nog niet zo lang bij Cambuur, want dan zou je weten wanneer het pas echt een bende was.
Ik kwam altijd graag op dit forum. Maar dat constante negatieve gezeik en op de man spelen ben ik meer dan zat. Wat is er nou de meerwaarde van om 1000x te herhalen dat Foeke heeft gezegd dat er kwaliteit zou komen en dat hij dus faalt. En dan niet alleen in zijn eigen topic, maar overal. Foeke dit, Foeke dat.
Jammer, want ik dacht dat dit forum was bedoeld om met medesupporters van gedachten te wisselen, maar door mensen als jij komen veel mensen die wel iets zinnigs hadden te melden niet eens meer.
En bespaar je de moeite om te zeggen dat het je niet boeit etc. Want je reageert precies zo als mijn zoon van 9, En dat moet toch te denken geven...
Citaat van: jimny op juli 07, 2018, 18:19:08
Het gedreig van de Friesepoort zou ik me niet teveel van aantrekken want zo 1 2 3 een nieuwe locatie met nieuwbouw zoeken zal nog langer duren dan nu even wachten tot iedereen op 1 lijn zit.
Citaat van: sunderland op juli 03, 2018, 12:17:11
Nieuwe stadion, hoor toch weer negatieve dingen. Verl week alleen woordvoerders WTC om druk bij gemeente neer te leggen.
Citaat van: jimny op juni 29, 2018, 08:22:02
Lees zojuist in de LC dat de BVO zelf 6 miljoen moet bijdragen en de banken het niet willen lenen
Citaat van: Collingwood op juni 26, 2018, 11:25:52
Spelersbudget blijft inderdaad ongeveer gelijk volgens Cambuur zelf. Zie:
"Sportief presteren is en blijft namelijk de basis van ons bestaan, zowel op de korte als de lange termijn. We zullen dus komend seizoen ons spelersbudget zoveel mogelijk op het niveau van het afgelopen seizoen houden. Op alle andere onderdelen van de club zullen we de pijn gaan voelen, met als doel de club op verantwoorde wijze naar het nieuwe stadion te loodsen."
http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-knop-moet-om/
Citaat van: justremco op juni 26, 2018, 10:08:23
Niet alles geloven wat Foeke zegt natuurlijk. Als ons budget nu echt al bijna op is dan heeft Foeke gewoon teveel betaald voor de nu aangetrokken spelers
Citaat van: Jandehulk op juni 26, 2018, 09:59:38
Wat een bullshit ..we heffe hetzelfde spelers budget als vorig jaar ...en nu kip,barto,Houtkoop,cummins en noem nog maar mannetje of 8 of zo weg zijn,is er heus wel geld voor 3 of 4 op papier betere spelers ...
Citaat van: D.H.Skolten op juni 24, 2018, 22:28:55
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)