Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: jimny op juli 01, 2018, 10:24:15
Zo er al een draadje bestaat voor de bouw van een nieuw stadion het is m.i. nog steeds flinterdun en de beleidsbepalers in onze gemeente moeten zich eens goed achter de oren krabben als men tot een besluitvorming komt, dat als men negatief besluit dat Sc Cambuur binnen drie jaar  ten dode is opgeschreven.
En dat betekent domweg dat onze prachtige hoofdstad een stad gaat worden zonder BVO zonder noemenswaardige uitstraling in de rest van het land.

Ook ik ben niet blij als Cambuur gaat verhuizen naar het WTC maar ik besef mij ook dat het niet anders kan.
Waarom zou Cambuur over drie jaara al tem dode zijn opgeschreven?

Jandehulk

Citaat van: speculeter op juli 01, 2018, 13:46:18
Kampioen schap juup of eredivisie?
eerst maar eens de keuken kampioen jong

sunderland

Nieuwe stadion, hoor toch weer negatieve dingen. Verl week alleen woordvoerders WTC om druk bij gemeente neer te leggen.

michello

Citaat van: sunderland op juli 03, 2018, 12:17:11
Nieuwe stadion, hoor toch weer negatieve dingen. Verl week alleen woordvoerders WTC om druk bij gemeente neer te leggen.

Wees eens wat specifieker. Hier kunnen we niets mee..

Agy

Eerst vanavond maar eens even afwachten.

Noordcambuur

Citaat van: michello op juli 03, 2018, 12:36:01
Wees eens wat specifieker. Hier kunnen we niets mee..
he Michello is voor mij al een kut dag die boeren komen in Stiens. :rodekaart

SCCdrachten

Citaat van: sunderland op juli 03, 2018, 12:17:11
Nieuwe stadion, hoor toch weer negatieve dingen. Verl week alleen woordvoerders WTC om druk bij gemeente neer te leggen.

Je bedoelt het twitter bericht waar in staat dat betaald parkeren nog steeds een probleem is ?

michello

Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2018, 12:56:14
he Michello is voor mij al een kut dag die boeren komen in Stiens. :rodekaart
:zweep erover.

polderrob

is het niet erg verstandig om nu geen domme insinuaties meer te doen op dit forum? Wekt alleen maar onrust en heeft vaan geen enkel fundament. Stop dus eens a.u.b., of kom met info direct (met namen en feiten) vanuit een betrouwbare bron. Ugh!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2018, 12:56:14
he Michello is voor mij al een kut dag die boeren komen in Stiens. :rodekaart
zo appart. Wij mogen niet eens thuis oefenen tegen een leuke tegenstander. Word dan weer verboden

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2018, 12:56:14
he Michello is voor mij al een kut dag die boeren komen in Stiens. :rodekaart

Na morgen is alles weer normaal hier

Noordcambuur


Noordcambuur


Geelblauwstiens