Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Deze man ken er ook niks aan doen dat hij van de directie geen meer geld krijgt..

Maar als we dus financieel zo ver terug moeten lijkt mij deze functie overdreven en kunnen we het geld wat we aan Foeke besteden beter aan spelers uitgeven

poelie-lwd

Citaat van: SCCdrachten op augustus 31, 2018, 07:00:44
Deze man ken er ook niks aan doen dat hij van de directie geen meer geld krijgt..

Maar als we dus financieel zo ver terug moeten lijkt mij deze functie overdreven en kunnen we het geld wat we aan Foeke besteden beter aan spelers uitgeven

Maar hij kan er wel wat aan doen dat zijn eigen uitspraken haaks staan op hetgeen die achteraf verkondigt. Tevens is hij kennelijk niet in staat om met een beperkt budget toch een evenwichtige selectie samen te kunnen stellen. Daarnaast blijkt uit niets dat de man ook daadwerkelijk over een netwerk bezit die nodig is om de selectie op peil te krijgen. Een netwerk waar onze trainer overigens wel over beschikt maar dat terzijde. Tel daar zijn salarispost nog eens bij op en dan kan ik niet anders concluderen dat deze eredivisiesetting qua directie kant nog wal raakt voor een subtopper in de eerste divisie. Dat vond ik toen Foeke werd aangetrokken en dat vind ik nu nog steeds. En daar kan Foeke inderdaad zelf helemaal niks aan doen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zeewolde

3 spelers uit de nederlandse competitie heeft hij gehaald, waarbij Sambissa uit netwerk van Hake komt.
Mous kun je hem credits voor geven en van Koesveld is gewoon een selectie opvulling.

Alle buitenlanders zijn spelers die nog niks hebben laten zien of hun carriere weer een boost willen geven (schindler). Dit zijn acties die vd Slegt zijn kop hebben gekost.

Waar is het netwerk van Booy, met andere woorden wat is zijn toegevoegde waarde?
Het afsluiten van contracten kun je ook aan Hake, Sipke of vd Belt overlaten.

Welke kwaliteitsverbetering hebben we tov afgelopen seizoen.


Waar zijn de journalisten die echt kritische vragen durfen stellen? En niet a la Kloosterboer ongefundeerd hun mening op schrift zetten?

Van 27 naar 22 spelers en dan allemaal talentjes die niet de salarissen hebben van Barto, Houtkoop, Peersman of Smeets.

Zal een Schilder al spijt hebben dat hij bij Cambuur gebleven is met alle valse beloftes?

Vlampiep

Foeke heeft geen netwerk binnen en buiten Nederland.
Bij Utrecht was een een ruim budget aanwezig en dat was al om bekend bij spelers en makelaars, zodat hij niet hoefde te zoeken omdat ze zich zelf aanboden.
Als trainer hoefde hij niet te zoeken omdat een TD die werkzaamheden voor hem opknapte.

zeewolde

Hij zit gewoon rustig de wedstrijd te kijken 8P

Bankzitter

Dan ziet toch ook dat er geen 10 en geen 6 rondloopt?

Jandehulk

Foeke ziet niks ..ken niks....zit er gewoon voor sien poen en laat ons verrekken!!... 8P

EdsjeSCC

Van den hurk mist penal jan. Zal wel niet op een dvd komen

Cor

Citaat van: Jandehulk op augustus 31, 2018, 21:03:36
Foeke ziet niks ..ken niks....zit er gewoon voor sien poen en laat ons verrekken!!... 8P

1-3 juh zeurpiet

Agy

Citaat van: Cor op augustus 31, 2018, 22:12:45
1-3 juh zeurpiet

Idd, kun je nagaan wat Hake met en echt elftal neerzet.. ;)

Jandehulk

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 31, 2018, 21:22:33
Van den hurk mist penal jan. Zal wel niet op een dvd komen
Ronaldo mist oek wel eens

Jandehulk

Citaat van: Cor op augustus 31, 2018, 22:12:45
1-3 juh zeurpiet
OWWW...speelde Foeke met ?...viel mij niet op dan  :_schater

Jandehulk

Citaat van: Agy op augustus 31, 2018, 22:20:32
Idd, kun je nagaan wat Hake met en echt elftal neerzet.. ;)
kampioen dan

Galdiano

Citaat van: Jandehulk op augustus 31, 2018, 22:26:04
OWWW...speelde Foeke met ?...viel mij niet op dan  :_schater

Heeft een kampioen waardig team neergezet  :_schater |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Foeke maakt ons kampioen!
Area 58