Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018

Gestart door Collingwood, augustus 30, 2018, 12:39:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2018, 23:00:30
En aangezien je het IQ van een Somaliër hebt,(iets dat door je opmerkingen overduidelijk is) zie ik je opmerking als een compliment.
wakker worden en dan meteen beginnen met een stuk dicriminatie in de ochtend :zucht, niet best Skolten

De Gast

Citaat van: Drumfather SCC op september 01, 2018, 00:31:00
Wat een briek forum is dit toch haha :D
Ineens weer Hossanna en volgende week scoort hij niet en is het weer een lamlul
Welkom op CO

PS; Dit is geen aanval op De Gast maar meer een verwondering over de toon die dit bericht heeft na al het gezeik

Ik mag ook graag zeiken ja, maar dan wel als de resultaten en het spel er ook niet naar zijn. Hier hebben we prima resultaten maar het gejank is ongekend. Er zal straks heus een mindere periode komen maar tot nu presteren wij bovenmaats. Kritiek ok, maar de verwensingen hier lees je met plaatsvervangende schaamte. Die personen moeten zich echt afvragen waar het bij hunzelf is misgegaan.

Lore

Citaat van: De Gast op september 01, 2018, 09:01:41
Ik mag ook graag zeiken ja, maar dan wel als de resultaten en het spel er ook niet naar zijn. Hier hebben we prima resultaten maar het gejank is ongekend. Er zal straks heus een mindere periode komen maar tot nu presteren wij bovenmaats. Kritiek ok, maar de verwensingen hier lees je met plaatsvervangende schaamte. Die personen moeten zich echt afvragen waar het bij hunzelf is misgegaan.

Zo is het! Wij zouden ook gewoon met zijn allen kunnen genieten van onze fantastische start!

speculeter

Concluderend denk ik dat we nu een selectie hebben waar misschien kwaliteit niet van afdruipt maar er staat wel een elftal wat door het vuur gaat met zijn allen.
En wedstrijden op het laatst nog kan beslissen in ons voordeel.
Nog niet zo lang geleden was het een zekerheid dat we in de laatste 5 minuten nog een tegen goal kregen.
Nu net andersom.kwestie van langer en gerichter trainen?
Knijp mijn handen dicht met deze no nonsense trainer.
Wat is er mogelijk als er daadwerkelijk nog kwaliteit op het middenveld bijkomt?

okkele

het is toch ook niet best.  :zucht
wakker worden,blij met een 1-3 uit-overwinning en dan hier gaan lezen vanaf pagina 3.
hoofdschuddend alles doorgenomen,wat is dit een bedroevend forum geworden, ik begrijp echt waarom de goeie forummers afgehaakt zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2018, 23:31:45
Rossi Rossi Rossi, ja toch! Eindelijk weer eens klasse voorin. Prachtig dit. Altijd een goed gevoel bij gehad.
Cas Peters, wie?? Hou toch op.. deze jongen maakt het helemaal waar. Had hem vorig jaar in de play offs gebruikt, Hake (!!)

Overigens.. misschien kunnen sommigen vwb Foeke Booy even een toontje lager gaan zingen.
Het is dat Hake gewoon een heel goede trainer is en daar is geen spelt tussen te krijgen.
Maar waarom zouden we Foeke dan nu plotseling credits gaan toe kennen terwijl Hake hier het goede werk verricht. Was Foeke met een creatieve middenvelder op 6 gekomen was het een ander verhaal geweest.

Bankzitter

Citaat van: speculeter op september 01, 2018, 10:11:27
Wat is er mogelijk als er daadwerkelijk nog kwaliteit op het middenveld bijkomt?

Daar zit bij mij ook de chagrijn. Trainer en spelers halen er het maximale uit. Booy heeft een aantal interessante spelers gehaald. Hake laat een aantal spelers al beter renderen dan vorig seizoen (Schils, Kippersluis, Kallon ,Mathieu ). Maar het team loopt vast als de ruimtes klein worden en de tegenstander staat na balverlies  in een paar passes in onze 16. Dat is gewoon een kwestie van kwaliteit die ontbreekt waar spelers en TS ook niet veel aan kunnen doen. En dat is doodzonde want het team heeft verder echt wel potentie.

speculeter

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2018, 08:07:36
wakker worden en dan meteen beginnen met een stuk dicriminatie in de ochtend :zucht, niet best Skolten
iets voor de moderator

De Gast

Citaat van: Vlampiep op september 01, 2018, 10:32:30
Het is dat Hake gewoon een heel goede trainer is en daar is geen spelt tussen te krijgen.
Maar waarom zouden we Foeke dan nu plotseling credits gaan toe kennen terwijl Hake hier het goede werk verricht. Was Foeke met een creatieve middenvelder op 6 gekomen was het een ander verhaal geweest.

Credits gaat ook weer wat te ver misschien. Hake krijgt nu de credits terwijl als Rossi niet was ingevallen Booy weer alles over zich heen krijgt. Het gaat allemaal nergens over..

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op september 01, 2018, 10:48:16
iets voor de moderator

Waarom? Ik had deze termen niet gebruikt maar i.m.o. was het niet racistisch bedoelt. Niet overal van in de kramp schieten aub.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Jandehulk

Gelijk week uitsluiten ..zijn ze hier goed in .. 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2018, 11:05:23
Waarom? Ik had deze termen niet gebruikt maar i.m.o. was het niet racistisch bedoelt. Niet overal van in de kramp schieten aub.
Het is onmogelijk zijn vergelijking als niet racistisch te zien. Of zou hij het hebben over het onderwijs stelsel van Somalië?
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2018, 11:05:23
Waarom? Ik had deze termen niet gebruikt maar i.m.o. was het niet racistisch bedoelt. Niet overal van in de kramp schieten aub.
ik schiet niet altijd in de kramp, maar natuurlijk is dit racistisch

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2018, 11:08:12
Het is onmogelijk zijn vergelijking als niet racistisch te zien. Of zou hij het hebben over het onderwijs stelsel van Somalië?
met dit soort uitspraken geeft hij zelf al aan hoe het met zijn eigen IQ is gesteld. In dat licht bekeken acht ik het zeer aannemelijk dat hij niet slim genoeg is om de uitsoraak te doen met de bedoeling iets of iemand racistisch te bejegenen. Hij had ook IQ van een Witrus kunnen noemen maar schijnbaar bekt dat minder lekker of is geen onderdeel van zijn woordenschat. M.a.w. dorpsgek die niet weet wat hij zegt. Moderator moet hem in de gaten houden. Gebeurd het vaker dan wegtrappen  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2018, 11:35:45
met dit soort uitspraken geeft hij zelf al aan hoe het met zijn eigen IQ is gesteld. In dat licht bekeken acht ik het zeer aannemelijk dat hij niet slim  Gebeurd het vaker dan wegtrappen  :proost
:proost
Henk, held, bedankt