Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

TOP Oss - Cambuur vrijdag 31-8 2018

Gestart door Collingwood, augustus 30, 2018, 12:39:53

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Jandehulk op september 02, 2018, 17:36:22
niet veel ..want elk forum is zo namelijk...must es op voetbalprimeur kieke of zu..  Hest een goed punt .

Het is niet zo moeilijk. Er zijn hier maar een paar enkelingen die dit gedrag vertonen. Voetbalprimeur interesseert me niet zo veel. Er zijn veel meer oud-forummers die hier niet meer komen en die een ontzettend goede inbreng hadden. Begrijp je?
Henk, held, bedankt

Jandehulk

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 02, 2018, 19:55:57
Het is niet zo moeilijk. Er zijn hier maar een paar enkelingen die dit gedrag vertonen. Voetbalprimeur interesseert me niet zo veel. Er zijn veel meer oud-forummers die hier niet meer komen en die een ontzettend goede inbreng hadden. Begrijp je?
ja hoor,maar ik heb ook een inbreng en laat me die door niemand ontnemen...je niet meer laten horen hier is hun keuze!..ik hou wel van een die er anders over denkt...en als hij dan ook nog echt gelijk heeft,dan geef ik dat nog toe ook.maar dat gebeurt niet vaak  :_schater....op naar vrijdag en gas geven..

Cor

Het zou ook helpen om per topic bij het topic-onderwerp te blijven  ;) Of Barto virtueel terug te halen want daar was het ook altijd zo lekker over zeuren  8)

Treb

Citaat van: Jandehulk op september 02, 2018, 20:21:28
ja hoor,maar ik heb ook een inbreng en laat me die door niemand ontnemen...je niet meer laten horen hier is hun keuze!..ik hou wel van een die er anders over denkt...en als hij dan ook nog echt gelijk heeft,dan geef ik dat nog toe ook.maar dat gebeurt niet vaak  :_schater....op naar vrijdag en gas geven..

Dat is beetje het probleem hé. Er zijn teveel mensen op dit moment op het forum die persoonlijk worden wanneer iemand anders een andere mening heeft. En daar ben jij één van.
En ook al is het niet netjes, het is je goed recht. Het gevolg is alleen dat mensen daar geen zin in hebben en weg blijven.

Overigens ligt hier een taak voor de moderators om een zero tolerance beleid te voeren. Wordt je persoonlijk? Ban.
Dat is de enige manier, want er is niks zo makkelijk dan veilig achter je computer persoonlijk worden naar andere forum gangers. 

Vlampiep

Citaat van: Treb op september 03, 2018, 15:15:41
Dat is beetje het probleem hé. Er zijn teveel mensen op dit moment op het forum die persoonlijk worden wanneer iemand anders een andere mening heeft. En daar ben jij één van.
En ook al is het niet netjes, het is je goed recht. Het gevolg is alleen dat mensen daar geen zin in hebben en weg blijven.

Overigens ligt hier een taak voor de moderators om een zero tolerance beleid te voeren. Wordt je persoonlijk? Ban.
Dat is de enige manier, want er is niks zo makkelijk dan veilig achter je computer persoonlijk worden naar andere forum gangers.
Persoonlijk lijkt mij nogal een ruim begrip, maar wat heeft dit overigens te maken met Top Oss tegen Cambuur?

SCCdrachten

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2018, 11:05:23
Waarom? Ik had deze termen niet gebruikt maar i.m.o. was het niet racistisch bedoelt. Niet overal van in de kramp schieten aub.


Amen..


echt ongelooflijk.. dat er word toegekeken op taalgebruik en dergelijke prima.. maar gebruik jezelf niet als maatstaaf delfzijl/cambuur

Cambuur Groningen

Citaat van: SCCdrachten op september 03, 2018, 17:40:40

Amen..


echt ongelooflijk.. dat er word toegekeken op taalgebruik en dergelijke prima.. maar gebruik jezelf niet als maatstaaf delfzijl/cambuur
hij gebruikt zichzelf niet als maatstaf maar spreekt mensen aan op taalgebruik en geeft aan waar grenzen liggen. Kennelijk vindt jij dat die grenzen anders liggen. Dat mag jij ongelooflijk vinden, ik ben er blij mee

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: SCCdrachten op september 03, 2018, 17:40:40

Amen..


echt ongelooflijk.. dat er word toegekeken op taalgebruik en dergelijke prima.. maar gebruik jezelf niet als maatstaaf delfzijl/cambuur

Sjonge.... mezelf als maatstaf gebruiken, hoe kom je erbij.
Het laatste wat ikzelf heb is een dikke ego of zo, ik probeer hier alleen een net en fatsoenlijk forum te onderhouden.
Eigenlijk was ik alleen maar assistent van Dokkumer, maar die is er al een poosje niet meer.
Maar ik vind het ook eigenlijk wel leuk geweest er is werkelijk geen eer aan te behalen.
Ik zit meer is dit soort postings dan die daadwerkelijk over Cambuur gaan.
echt ongelooflijk deze reactie van je.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op september 03, 2018, 17:48:57
hij gebruikt zichzelf niet als maatstaf maar spreekt mensen aan op taalgebruik en geeft aan waar grenzen liggen. Kennelijk vindt jij dat die grenzen anders liggen. Dat mag jij ongelooflijk vinden, ik ben er blij mee

Dank je ,had ik wel ff nodig. :)

speculeter

Citaat van: SCCdrachten op september 03, 2018, 17:40:40

Amen..


echt ongelooflijk.. dat er word toegekeken op taalgebruik en dergelijke prima.. maar gebruik jezelf niet als maatstaaf delfzijl/cambuur
ben heel blij met deze moderator.
En bij bepaalde uitingen gewoon optreden!

Voorstopper

Laten we ajb elkaar met respect behandelen. Ieder hier op het forum zal het beste met Cambuur voor hebben. En inderdaad worden er wel een boute uitspraken gedaan. Daarvoor hebben we een moderator. Als een opmerking echt niet door de beugel kan (en de opmerking waar jet hier om gaat is echt een stap te ver, alhoewel wss grappig bedoeld).
Een ban is dan ook de enige oplossing als de persoon in kwestie niet openlijk zijn excuses aanbid voor de opmerking in kwestie.
Even een weekje afkoelen en dan weer vol achter de club staan. Ik ben blij dat er nog enige vorm van controle op de berichtgeving is hier. Hulde aan de moderator en bedankt voor de inzet.  _O_

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op september 03, 2018, 17:48:57
hij gebruikt zichzelf niet als maatstaf maar spreekt mensen aan op taalgebruik en geeft aan waar grenzen liggen. Kennelijk vindt jij dat die grenzen anders liggen. Dat mag jij ongelooflijk vinden, ik ben er blij mee

Ik ben heel erg blij dat er iemand is die op treed. De discussie over waar "de grens" ligt zal altijd blijven bestaan, want dat is nogal persoonlijk. Maar de grens wordt duidelijk aan gegeven en dan kan ieder er rekening mee houden. Er werd wel gezegd dat het forum achteruit gaat, maar ik geloof dat niet. Er waren regelmatig scheldpartijen en daar wordt nu tegen opgetreden.

Dank voor de moderators, jullie zorgen dat ik nog op dit forum kom

SCCdrachten

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 03, 2018, 19:24:55
Sjonge.... mezelf als maatstaf gebruiken, hoe kom je erbij.
Het laatste wat ikzelf heb is een dikke ego of zo, ik probeer hier alleen een net en fatsoenlijk forum te onderhouden.
Eigenlijk was ik alleen maar assistent van Dokkumer, maar die is er al een poosje niet meer.
Maar ik vind het ook eigenlijk wel leuk geweest er is werkelijk geen eer aan te behalen.
Ik zit meer is dit soort postings dan die daadwerkelijk over Cambuur gaan.
echt ongelooflijk deze reactie van je.

er zijn hier heel vaak dingen geroepen in het verleden waar ik van denk..tjonge doe us effe normaal... hier worden nu bans opgelegd waarvan ik denk dat valt allemaal reuze mee dat bedoel ik dus ook met je eigen maatstaf meten... dus ga lekker op deze manier zo door maar ik vind het iets te scherp..hoop ook dat je hulp krijgt want alleen is het geen doen

Jandehulk

Citaat van: SCCdrachten op september 04, 2018, 15:36:47
er zijn hier heel vaak dingen geroepen in het verleden waar ik van denk..tjonge doe us effe normaal... hier worden nu bans opgelegd waarvan ik denk dat valt allemaal reuze mee dat bedoel ik dus ook met je eigen maatstaf meten... dus ga lekker op deze manier zo door maar ik vind het iets te scherp..hoop ook dat je hulp krijgt want alleen is het geen doen
zo ist ...

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: SCCdrachten op september 04, 2018, 15:36:47
er zijn hier heel vaak dingen geroepen in het verleden waar ik van denk..tjonge doe us effe normaal... hier worden nu bans opgelegd waarvan ik denk dat valt allemaal reuze mee dat bedoel ik dus ook met je eigen maatstaf meten... dus ga lekker op deze manier zo door maar ik vind het iets te scherp..hoop ook dat je hulp krijgt want alleen is het geen doen

Zal mn best doen alles goed door te lezen, misschien heb je gelijk en kunnen de scherpe randjes er wel een beetje vanaf.
Maar zo lang het netjes en fatsoenlijk is hoef ik helemaal niks te doen!
Heerlijk.....
Nou begrijp ik je goed in ieder geval.
Greetz. Delfzijl/Cambuur.