Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

jimny

Lees zojuist in de LC dat de BVO zelf 6 miljoen moet bijdragen en de banken het niet willen lenen

poelie-lwd

Citaat van: jimny op juni 29, 2018, 08:22:02
Lees zojuist in de LC dat de BVO zelf 6 miljoen moet bijdragen en de banken het niet willen lenen

welja  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCCdrachten

Citaat van: jimny op juni 29, 2018, 08:22:02
Lees zojuist in de LC dat de BVO zelf 6 miljoen moet bijdragen en de banken het niet willen lenen

heb ook begrepen dat het wel goed komt !!

sunderland

Las het ook, meer dan hele jaar begroting. Foeke zit al in het complot. :_schater

michello

Citaat van: jimny op juni 29, 2018, 08:22:02
Lees zojuist in de LC dat de BVO zelf 6 miljoen moet bijdragen en de banken het niet willen lenen

Dit is al eerder ter sprake gekomen. Daarin zal gezocht worden naar een constructie/ oplossing met bijvoorbeeld Dijkstra/Draisma, mochten er geen investeerders voor die 6 miljoen worden gevonden.

SCCdrachten

inderdaad ! maar denk ook wel dat er een paar investeerders zijn  :clint

Montana

Dit is al afgedekt

Overigens lees ik nog steeds nergens dat de Gemeente Lwd ooit een tweede hypotheek verleend heeft van +/- 4,5 miljoen (gemeenschapsgeld) op de niet renderende WTC hal en nu wel opgelost wordt door de ontwikkelaars. (De enige keer dat die hal eens uit kon was toen deze gevuld was met de asielzoekers).

Bankzitter

Van die lening is oud nieuws... rondje langs de banken moet je altijd doen, maar was al bekend dat de kans op succes gering was.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: weestwel op juni 28, 2018, 23:47:11
Tja, de gemeente staat er financieel belabberd voor met dank aan het vorige en huidige nazikabinet dat door miljoenen NSB stemmers is gekozen. PVDA, VVD, DDR66, GroenLinks, allemaal nazipartijen met hun NSB volgelingen.

*Waarschuwing : Deze uitspraak gaat veel te ver. Let een beetje op je taalgebruik anders volgt een ban voor 1 week*

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: speculeter op juni 29, 2018, 06:52:00
bericht staat gewoon op omrop Fryslan.
Je kan dat gewoon opzoeken en lezen.
Ik zal hier niet zo maar wat neerzetten.

Je naam zit je tegen denk ik.... :D

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

In het FD:
- Er is ook een oplossing bedacht voor het parkeren door Anker c.s. (er wordt niet vermeld wat voor oplossing).
- De gemeente moet volgens Anker c.s. de andere problemen (o.a nakomen van afspraak over het kwijtschelden van de schuld van het WTC en aanleggen infrastructuur) oplossen, liefst nog voor de bouwvak
- De Friese Poort is bereid een paar weken langer te wachten dan 1 juli als er kans is op een doorbreking van de impasse

https://frieschdagblad.nl/2018/6/28/impasse-nieuw-cambuurstadion-lijkt-over-%E2%80%98uitspraken-piet-adema-klinken-positief%E2%80%99
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Kortom, er is een pokerspel gespeeld in de periode dat alles even stilligt door inspraakprocedures ed. .

SCC-J

Citaat van: weestwel op juni 28, 2018, 23:47:11
Tja, de gemeente staat er financieel belabberd voor met dank aan het vorige en huidige nazikabinet dat door miljoenen NSB stemmers is gekozen. PVDA, VVD, DDR66, GroenLinks, allemaal nazipartijen met hun NSB volgelingen.

Wat een niveau tegenwoordig op het forum...  ;(

Agy

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2018, 10:15:59
Waaruit blijkt dat?

Afgedekt is een groot woord maar Dijkstra Draisma en Wyckerveste staan garant voor dit bedrag mocht de BVO er langer over doen.