Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Boerlage

Gestart door Collingwood, april 14, 2017, 18:08:15

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op juni 24, 2018, 22:28:55
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)

In mijn ogen is het toch wel een serieuze denkfout als je iemand een klootzak vind die slecht is in zijn werk. Hoop niet dat jij dan een leidinggevende positie hebt op het werk.

SCCdrachten

Citaat van: D.H.Skolten op juni 24, 2018, 22:28:55
Foeke weet bij God niet waar die mee bezig is, moet ie zelf weten als het maar niet ten koste gaat van ons Cambuur en dat gaat het dus wel. Daarom vind ik 'm een klootzak en is alle kritiek die hij krijgt terecht. Ik denk dat zolang hij hier is wij er zeker niet op vooruit zullen gaan. (ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk)

Foeke het geen geld dus deze man kan niks hier na toehalen.. we moeten pas op de plaats maken

Jandehulk

Wat een bullshit ..we heffe hetzelfde spelers budget als vorig jaar ...en nu kip,barto,Houtkoop,cummins en noem nog maar mannetje of 8 of zo weg zijn,is er heus wel geld voor 3 of 4 op papier betere spelers ...

SCCdrachten

Citaat van: Jandehulk op juni 26, 2018, 09:59:38
Wat een bullshit ..we heffe hetzelfde spelers budget als vorig jaar ...en nu kip,barto,Houtkoop,cummins en noem nog maar mannetje of 8 of zo weg zijn,is er heus wel geld voor 3 of 4 op papier betere spelers ...

Weest dat wel zeker Jan ? hoor niks anders dat we terug moeten in begroting.

Collingwood

Citaat van: SCCdrachten op juni 26, 2018, 11:21:08
Weest dat wel zeker Jan ? hoor niks anders dat we terug moeten in begroting.

Spelersbudget blijft inderdaad ongeveer gelijk volgens Cambuur zelf. Zie:

"Sportief presteren is en blijft namelijk de basis van ons bestaan, zowel op de korte als de lange termijn. We zullen dus komend seizoen ons spelersbudget zoveel mogelijk op het niveau van het afgelopen seizoen houden. Op alle andere onderdelen van de club zullen we de pijn gaan voelen, met als doel de club op verantwoorde wijze naar het nieuwe stadion te loodsen."

http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-knop-moet-om/
Kalmte alleen kan u redden.

SCCdrachten

Citaat van: Collingwood op juni 26, 2018, 11:25:52
Spelersbudget blijft inderdaad ongeveer gelijk volgens Cambuur zelf. Zie:

"Sportief presteren is en blijft namelijk de basis van ons bestaan, zowel op de korte als de lange termijn. We zullen dus komend seizoen ons spelersbudget zoveel mogelijk op het niveau van het afgelopen seizoen houden. Op alle andere onderdelen van de club zullen we de pijn gaan voelen, met als doel de club op verantwoorde wijze naar het nieuwe stadion te loodsen."

http://cambuur.nl/nieuws/scc-update-knop-moet-om/

Geloof jij het ? ik niet...kest toch wel aan alles merken dat we niet meekunnen met veel andere ploegen.. mochten jullie gelijk hebben dan maakt foeke er een grootte bende van.. kan mij dit eigenlijk niet voorstellen dat hij dezelfde begroting heeft als vorig jaar en deze spelers tot nu aantrekt..

de tijd zal het leren.....

Jandehulk

Als je foeke mag geloven,dan was dat zo..maar ben niet echt een Foeke fan. :_schater...we gaan het wel meemaken en hopelijk komt er nog wat bij ..

Josli

Misschien is het een goed plan om eerst een te kijken hoe de aanwinsten het gaan doen. Het maakt mij eigenlijk wel nieuwsgierig. Heb al weer zin in de oefenwedstrijdjes. Die zogenaamde 'gevestigde' namen waar iedereen het telkens over heeft. Ik geloof daar niet zo in. Al die omhoog gevallen spelers Dordt en Top Oss. Dat heeft ons helemaal nergens gebracht de afgelopen jaren.

Tanjajeah

Is er al meer bekend over zijn blessure?

Vlampiep

Citaat van: Tanjajeah op oktober 28, 2018, 11:40:12
Is er al meer bekend over zijn blessure?
Wat ik wel weet is dat het hem niet mee zit in zijn verloop van jong naar de A selectie.

LWD vak 7

Erg jammer voor die jongen. Weer een blessure terwijl hij eindelijk een beetje waardering kreeg van de supporters.

Collingwood

Ook Daan Boerlage was afwezig. De middenvelder viel afgelopen vrijdag in de nederlaag bij Go Ahead Eagles geblesseerd uit. Hake: ,,Hij loopt op krukken en is maandag onderzocht. Wat daar uitkomt, moeten we afwachten. Maar hij zal sowieso een poosje uitgeschakeld zijn."

https://www.lc.nl/sport/Hake-zet-Steenvoorden-uit-selectie-Cambuur-Schils-vervangt-Boerlage-23736901.html
Kalmte alleen kan u redden.