Cambuur Online

Algemene Discussie => Overige Sporten => Topic gestart door: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:57:43

Titel: Formule 1
Bericht door: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:57:43
Onze toekomstige wereldkampioen?

http://nos.nl/artikel/685583-verstappen-naar-red-bull-junior.html

en

http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8699
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 18:32:48
De grindbakken worden ook geherintroduceerd? :devil
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op augustus 12, 2014, 19:11:50
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 18:32:48
De grindbakken worden ook geherintroduceerd? :devil
Die zijn niet weg geweest, maar bijna niemand rijd er zo vaak in als verstappen dat deed :devil
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 19:47:56
Citaat van: jeff op augustus 12, 2014, 19:11:50
Die zijn niet weg geweest, maar bijna niemand rijd er zo vaak in als verstappen dat deed :devil
Daarom zagen we ze ook niet meer natuurlijk  :_schater
Wel een talentje die Verstappen jr. Hopelijk buiten de baan niet hetzelfde temperament als pa heeft ;)
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op augustus 12, 2014, 20:38:55
Ik hoop voor hem dat die het, mocht die het redden het langer vol houdt dan van der Garde in de formule 1
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 20:49:23
Dan speelt er een heel belangrijke factor een rol, POEN!
Ik heb in de laatste jaren rijders voorbij zien komen die je niet eens in een trapauto neer durft te zetten, maar wel miljoenen konden inbrengen...
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op augustus 12, 2014, 21:04:53
Met poen koop je idd een racestoel.
En maar snel de herrie dingen er weer in, dit klinkt nergens meer naar. Blij dat ik geweest ben toen het nog herrie maakte.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 12, 2014, 22:27:43
Citaat van: jeff op augustus 12, 2014, 21:04:53
Met poen koop je idd een racestoel.
En maar snel de herrie dingen er weer in, dit klinkt nergens meer naar. Blij dat ik geweest ben toen het nog herrie maakte.
Harrejakkes, wat zijn we het akelig eens met elkaar. Zowel de poen als de rondrijdende grasmaaiers...
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op augustus 18, 2014, 21:43:09
En hij gaat rijden volgend jaar.
http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement (http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement)
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2014, 10:05:18
Citaat van: jeff op augustus 18, 2014, 21:43:09
En hij gaat rijden volgend jaar.
http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement (http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement)

_O_ _O_

Heeft die zijn rijbewijs al gehaald ?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:21:42
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 10:05:18
_O_ _O_

Heeft die zijn rijbewijs al gehaald ?
Ja, maar ook in de F1 wagen moet papa Jos naast hem zitten :devil
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op augustus 19, 2014, 14:27:23
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:21:42
Ja, maar ook in de F1 wagen moet papa Jos naast hem zitten :devil
hoezo? krijgt ze vader les in hoe ontwijk ik een grindbak :devil
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: SCC-J op augustus 19, 2014, 14:38:12
god wat origineel jos en de grindbak grap.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:58:05
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 14:38:12
god wat origineel jos en de grindbak grap.
:_schater
Wat wil je dan? De zelfontbrandersgrappen? :devil

Zonder gekheid, ik hoop dat Max nog succesvoller wordt dan zijn vader. Goede sponsoring doet vaak het meeste werk, maar kwaliteit moet ook boven komen drijven.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2014, 15:12:12
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:58:05
:_schater
Wat wil je dan? De zelfontbrandersgrappen? :devil

Zonder gekheid, ik hoop dat Max nog succesvoller wordt dan zijn vader. Goede sponsoring doet vaak het meeste werk, maar kwaliteit moet ook boven komen drijven.

Kwaliteit komt jammer genoeg niet altijd boven drijven. Frijns heeft 600x zoveel talent als vd Garde, toch heeft vd Garde een zitje gehad en Frijns (nog) niet. Dat alleen maar omdat vd Garde toevallig de juiste vriendin heeft uitgekozen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2014, 22:16:44
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 15:12:12
Kwaliteit komt jammer genoeg niet altijd boven drijven. Frijns heeft 600x zoveel talent als vd Garde, toch heeft vd Garde een zitje gehad en Frijns (nog) niet. Dat alleen maar omdat vd Garde toevallig de juiste vriendin heeft uitgekozen.
Dat zeg ik, sponsoring staat op 1 en dan moet het talent boven komen drijven. In de F1 is geld je grootste kans op een zitje, of de juiste ingangen ;).
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op augustus 19, 2014, 22:21:41
Race kan Max wel, de vraag is of die het redt op het hoogste nivo. Ik hoop het voor hem.
Hij zit in iedere geval bij een team met meer mogelijkheden (geld) dan dat v/d Garde zat.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 02, 2014, 11:27:55
Verstappen stapt vrijdag in bij Scuderia Toro Rosso, het team waar hij volgend jaar als racecoureur aan de slag gaat, voor de eerste vrije training. Het wordt voor de Limburger zijn debuut in een Grand Prix-weekend. "Mijn doel is om ervaring op te doen, ik ben niet op Suzuka om ronderecords te verbreken. Ik kijk erg uit naar vrijdag", besluit hij.

Vrijdag om 10.00 uur, 3.00 uur in Nederland, springt in Japan het licht op groen voor Verstappen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Clint op oktober 02, 2014, 13:29:49
Zien hoe lang het duurt voordat ie weer in de hekken hangt.

Zo vader, zo zoon.

:devil
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Scc01 op oktober 02, 2014, 18:16:38
Je kan zeggen wat je wilt van verstappen. Maar zoAls hij reed in de a1 zie je er weinig. Dat was toch echt wel geniaal.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 02, 2014, 21:11:14
Hij heeft veel potentie, nu rustig brengen en de kop niet gek laten maken.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 03, 2014, 09:47:19
Verstappen maakt indruk met twaalfde tijd in eerste F1-training

Max Verstappen heeft zijn eerste vrije training in de Formule 1 achter de rug. De Nederlander imponeerde door tijdens de eerste oefensessie in Japan de twaalfde tijd op de klokken te brengen. Met een 1.38.157 was hij slechts vier tienden langzamer dan zijn teamgenoot bij Toro Rosso, Daniil Kvyat. Vlak voor het einde van de training was er een motorprobleem, waardoor Verstappen zijn wagen aan de kant moest zetten.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Scc01 op oktober 03, 2014, 15:17:48
En dat ondanks hij geen enkel risico heeft genomen. Met een beetje geluk kom hij er wel.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op oktober 04, 2014, 10:32:58
Die knaap is wel verrekte snel zeg! Overigens verlaat Vettel RB, weg vrij voor Max imo  :proost

Binnen 3 jaar wereldkampioen!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op oktober 04, 2014, 10:34:37
Citaat van: Clint op oktober 02, 2014, 13:29:49
Zien hoe lang het duurt voordat ie weer in de hekken hangt.

Zo vader, zo zoon.

:devil

Grindbak ouwe, grindbak!

Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 04, 2014, 10:41:33
Vettel naar Ferrari, Kvyat naar Red Bull. Kvyat mist alles om daar te slagen, dus dat plekje kan Verstappen over 2 jaar perfect in nemen  :thumbsup

Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op oktober 04, 2014, 11:42:39
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2014, 10:41:33
Vettel naar Ferrari, Kvyat naar Red Bull. Kvyat mist alles om daar te slagen, dus dat plekje kan Verstappen over 2 jaar perfect in nemen  :thumbsup
Hij mist alleen de zak vol geld niet? Ik heb in de loop der jaren heel wat coureurs bij de kleinere teams zien rijden waarbij ik niet eens in een personenauto zou stappen...
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 04, 2014, 13:34:40
Citaat van: Dokkumer op oktober 04, 2014, 11:42:39
Hij mist alleen de zak vol geld niet? Ik heb in de loop der jaren heel wat coureurs bij de kleinere teams zien rijden waarbij ik niet eens in een personenauto zou stappen...
Ik denk dat hij met zijn talent genoeg sponsoren kan werven. Hij kan F1 in Nederland weer op de kaart zetten.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Local east-side op oktober 04, 2014, 13:48:53
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2014, 13:34:40
Ik denk dat hij met zijn talent genoeg sponsoren kan werven. Hij kan F1 in Nederland weer op de kaart zetten.

Dat denk ik ook. Deze jongen heeft alles in zich om een hele grote coureur te worden. En dan heb je geen geld nodig om mee te nemen, maar komt het geld vanzelf naar je toe.

Overigens heeft hij in de formule 3, waar hij nog 6 races in rijdt, al een aantal sponsoren aan zich weten te binden dit seizoen.

Voor degene die Max in de formule 3 willen zien rijden, volgend weekend rijdt hij op Imola. Alle 3 races zijn live te volgen via de stream op de site van FIA formule 3. En de derde race waarschijnlijk ook op RTL 7.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 04, 2014, 14:21:14
Gewoon Gasgeve  :devil
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op oktober 05, 2014, 22:20:49
CiteerBianchi op intensive care na crash bij Grand Prix Japan 

Gepubliceerd: 5 oktober 2014 10:52 | Laatst gewijzigd: 5 oktober 2014 14:09Jules Bianchi ligt met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis na zijn crash zondag bij de Grand Prix van Japan.Dat meldt de internationale autosportfederatie FIA. De coureur van Marussia wordt geopereerd en zal daarna verplaatst worden naar de intensive care. Bianchi vloog op het circuit van Suzuka met zijn wagen uit de bocht op dezelfde plek waar kort daarvoor de Duitser Adrian Sutil in zijn Sauber was gecrasht. Hij botste op de kraan, die daar al aanwezig was om de beschadigde auto van Sutil weg te takelen."Ik spinde door aquaplaning. Het zicht was ook heel slecht geworden door de regen. Jules spinde een ronde later op dezelfde plek, maar hij botste op de kraanwagen'', zei Sutil na het ongeluk.

De Grand Prix van Japan in beeld

Buiten bewustzijn

Bianchi werd buiten bewustzijn in een ambulance naar het ziekenhuis afgevoerd. De regenrace op het circuit van Suzuka, die door het ongeval voortijdig werd afgevlagd, werd gewonnen door Lewis Hamilton.De huldiging op het podium verliep sober, omdat de coureurs op de hoogte waren van het ongeval. ''In deze lastige omstandigheden maak je snel een fout. Je moet heel erg geconcentreerd zijn'', zei winnaar Hamilton. Rosberg wenste Bianchi beterschap. ''Ik heb begrepen dat het ernstig is, mijn gedachten zijn nu vooral bij hem."De 25-jarige Bianchi is bezig aan zijn tweede seizoen in de Formule 1. Hij reed tot dusver 34 keer grands prix voor Marussia. Zijn beste resultaat is dit jaar de negende plaats in Monaco.
http://www.nusport.nl/formule-1/3895364/bianchi-intensive-care-crash-bij-grand-prix-japan.html
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 05, 2014, 23:48:54
In 2008 heb ik hem zien winnen op de Masters. Dan volg je zo iemand toch wel met iets meer belangstelling. Als je foto's ziet van de auto, pfff vreselijke klapper. Volgens de telemetrie met 203 km/u tegen die takelwagen.... ;(

Hopelijk herstelt hij helemaal. Forza Jules!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: John Hiatt op oktober 06, 2014, 00:05:14
Oud F1 coureur De Cesaris is verongelukt bij motorongeluk in Rome.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Clint op oktober 06, 2014, 07:16:19
Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2014, 10:34:37
Grindbak ouwe, grindbak!

Ah nee juh. Disse vliegt veul verder deur, meteen de hekken in.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 06, 2014, 19:36:57
http://www.nusport.nl/formule-1/3896048/situatie-gecrashte-bianchi-kritiek-maar-stabiel.html

Hier staat het filmpje van de crash op, knalt ontiegelijk hard tegen die takelwagen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: speculeter op oktober 06, 2014, 20:05:52
Geen leuke beelden..
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op oktober 31, 2014, 20:36:53
Hij begint goed verstappen nu al een boete gekregen.

http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/318259/verstappen-ontvangt-duizend-euro-boete-van-fia/

19:32 – Max Verstappen heeft zijn eerste straf in de Formule 1 te pakken. De Nederlander heeft tijdens de eerste training voor de Amerikaanse Grand Prix te hard door de pits gereden en daarvoor een geldstraf gekregen.

Verstappen ging aan het einde van de sessie met een snelheid van 99,3 kilometer per uur door de pitstraat van Austin, terwijl daar gedurende het gehele evenement een maximale snelheid geldt van 80 kilometer per uur.

De Toro Rosso-coureur heeft hiervoor een boete van duizend euro gekregen van de FIA
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Clint op november 03, 2014, 07:46:32
Dat wordt niks met hem in die F1. Van hekwerk tot strobaal.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op november 03, 2014, 09:42:40
Hij zal het altijd beter doen dan deze sukkel.

Titel: Re: Formule 1
Bericht door: brambo3004 op november 03, 2014, 11:11:15
 :_schater

Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2014, 12:13:22
Het is eigenlijk te triest voor woorden :_schater
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op november 25, 2014, 15:02:16
Hij begint goed met ze eerste officiële test :
Crash en negende tijd voor Verstappen in Abu Dhabi-test

14:56 – Max Verstappen heeft de negende tijd neergezet tijdens de eerste testdag in Abu Dhabi. De dag begon voor de Toro Rosso-coureur met een crash als gevolg van een falende voorwielophanging, waarna de Limburger tot de middagsessie moest wachten voordat hij verder kon rijden. De snelste tijd van de dag was van Williams-coureur Valtteri Bottas, die aan het einde van de dag een 1.43.396 op het bord zette.

Komt van :
Gp-update
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op november 26, 2014, 22:50:32
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/319658/testdag-met-twee-gezichten-voor-verstappen-in-abu-dhabi/

3e tijd knap hoor
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op februari 21, 2015, 13:42:40
Hij is lekker bezig die verstappen tijdens de testdagen.
Ben benieuwd of die het vol kan houden als het seizoen begint.
http://t.co/w8CdrbMqox
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op maart 10, 2015, 07:25:07
dit weekend gaat het weer los
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 10, 2015, 09:47:50
Ben bang voor nog een dominant jaar voor Mercedes, benieuwd wat Verstappen in zijn eerste jaar kan.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op maart 11, 2015, 07:11:40
Zullen ze er zondag 2 Nederlanders aan de start staan?

CiteerVan der Garde: "Tijd om weer aan de slag te gaan"

1:29 – Giedo van der Garde is erg in zijn nopjes met de uitspraak die de rechter woensdag heeft gedaan in het kort geding dat hij had aangespannen tegen Sauber. De rechtbank in het Australische Melbourne oordeelde dat het Zwitserse team het contract met de Nederlander moet respecteren en hem dus moet laten racen.

"Ik kijk ernaar uit om het team op te zoeken en keihard te werken om een goed weekend te hebben", reageerde Van der Garde na het verlaten van de rechtszaal. "Ik ben er klaar voor. Ik ben nog nooit zo fit geweest als nu. Ik heb de afgelopen drie maanden volop getraind. Ik kijk ernaar uit om terug te keren naar het team. Ik had een zeer goede band met iedereen bij Sauber en die band is nog steeds heel goed. Ik heb zin om te racen dit weekend."

Over de consequenties voor Felipe Nasr en Marcus Ericsson, die ook een racecontract hebben bij Sauber en afgelopen winter al het testwerk hebben verricht, zei hij: "Het is aan hen en het team om te kijken wat zij gaan doen. Dat is niet mijn zaak. Ik ben erg blij dat ik dit gewonnen heb. Het is nu tijd om weer aan de slag te gaan."

GpUpdate  (http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/322926/van-der-garde-tijd-om-weer-aan-de-slag-te-gaan/)
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 11, 2015, 09:26:44
Morgen hoger beroep.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op maart 12, 2015, 07:15:22
Hij heeft het hoger beroep ook gewonnen :
GpUpdate  (http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/322966/hoger-beroep-sauber-afgewezen-van-der-garde-wint-rechtszaak/)
CiteerHoger beroep Sauber afgewezen, Van der Garde wint rechtszaak

6:45 – De Supreme Court van Victoria heeft het hoger beroep van Sauber afgewezen. De rechtbank houdt zich bij de eerder gedane uitspraak en dat betekent dat Giedo van der Garde toestemming heeft om te racen tijdens de seizoensopener in Australië. Wat er nu verder gaat gebeuren is nog onduidelijk.

Van der Garde was vorig jaar test- en reserverijder bij de Zwitserse formatie en claimt een racecontract te hebben voor het komende seizoen. Tot zijn grote verbazing werden Felipe Nasr en Marcus Ericsson vorig jaar bevestigd bij de renstal. De Nederlander stapte naar de rechtbank en kreeg afgelopen week al te horen van de rechter, dat hij dit weekend mag racen in Melbourne. Sauber ging in hoger beroep, maar de rechtbank wees het donderdag af. Hoe situatie zich verder gaat ontwikkelen is nog niet bekend. Van der Garde, Ericsson en Nasr hebben allemaal geldige contracten. De Amsterdammer heeft nog wel weinig tijd om een superlicentie regelen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 14, 2015, 10:24:01
12e tijd voor Verstappen, knappe prestatie. Had de top 10 kunnen halen, maar maakte een foutje in zijn ultieme rondje.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op maart 28, 2015, 18:42:00
Verstappen start als 6de morgen.
Ben benieuwt wat die tijdens de race laat zien morgen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Galdiano op maart 28, 2015, 19:19:30
Hoelaat is die race morgen?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op maart 28, 2015, 19:22:50
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2015, 19:19:30
Hoelaat is die race morgen?
De uitzending op bbc1 begint 8 uur(heb geen sport1). Race start om 9uur morgen ochtend.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: speculeter op maart 28, 2015, 19:25:10
Citaat van: jeff op maart 28, 2015, 19:22:50
De uitzending op bbc1 begint 8 uur(heb geen sport1). Race start om 9uur morgen ochtend.
ook op rtl+is hij te zien....
Vergeet niet dat de klok een uur vooruit gaat vannacht?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op maart 28, 2015, 19:28:22
Daarom heb ik me tv ingesteld dat die hem opneemt. Mocht ik het vergeten :proost
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Galdiano op maart 28, 2015, 19:45:24
Mooie tijd! 9 uur sport 1 dus   :y
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op maart 28, 2015, 21:17:47
verstappen rijdt de race weer niet uit ben ik bang.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op maart 29, 2015, 10:55:01
Citaat van: denistel op maart 28, 2015, 21:17:47
verstappen rijdt de race weer niet uit ben ik bang.

Eeh wat zei je D? Een Fantastische 7e plek :D
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op maart 29, 2015, 10:58:12
Een zeer goed resultaat van max
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: speculeter op maart 29, 2015, 11:19:22
Machtig mooi man
Keurige 7 e plaats.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Marc S op maart 29, 2015, 11:41:42
Die vent mag nog niet eens zonder begeleiding een normale auto rijden en rijd even 7e op een GP  :_schater
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen  :devil

Knappe prestatie!

Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie  :thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op maart 29, 2015, 15:47:26
Citaat van: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen  :devil

Knappe prestatie!

Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie  :thumbsup
Dat kan iedereen halen met een auto die het tot de finisch kan uithouden. Of mogen we omrekenen van de oude naar de nieuwe puntentelling? :P

BIjzonder knap, dat zeker. Hoop dat hij nog veel puntjes sprokkelt dit seizoen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Scc01 op maart 31, 2015, 12:20:13
Citaat van: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen  :devil

Knappe prestatie!

Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie  :thumbsup

Puntentelling was anders, volgens mij kreeg je toen geen punten bij een 7e plaats.
Ook reed verstappen sr gewoon goed in een sterke auto.
Als je de a1 gp hebt gevolgd had je kunnen zien wat voor kwaliteiten verstappen sr had. Reed echt sterk daar.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!

Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: SCC-J op maart 31, 2015, 12:44:33
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!

Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.

Als je in de F1 mag rijden ben je denk ik niet zo'n grote stumper.
En als we het over een hebben schiet mij  Christijan Albers te binnen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2015, 13:34:12
Citaat van: SCC-J op maart 31, 2015, 12:44:33
Als je in de F1 mag rijden ben je denk ik niet zo'n grote stumper.
En als we het over een hebben schiet mij  Christijan Albers te binnen.
Haha, die presteerde het bij wijze van spreken nog om 7e te worden op een circuit waar maar 3 teams wouden rijden :_schater

Jos V. was niet de meest sympathieke persoonlijkheid binnen de F1, dus denk niet dat het om de racekwaliteiten gaat maar om zijn karakter. Wat ik tot nu toe van Max heb gezien en gehoord lijkt hij mij niet zo'n karakter te hebben.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: IsmailvanEssen op maart 31, 2015, 13:43:22
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2015, 13:34:12
Haha, die presteerde het bij wijze van spreken nog om 7e te worden op een circuit waar maar 3 teams wouden rijden :_schater

Jos V. was niet de meest sympathieke persoonlijkheid binnen de F1, dus denk niet dat het om de racekwaliteiten gaat maar om zijn karakter. Wat ik tot nu toe van Max heb gezien en gehoord lijkt hij mij niet zo'n karakter te hebben.

Klopt hij is wat bescheidener.. Komt ook omdat zijn vader overal bij is.. maar echt overal..
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 31, 2015, 17:37:34
Nu Frijns nog in de Formule 1 en dan rijden de 2 grootste NL autosport talenten op het hoogste niveau.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op april 06, 2015, 23:21:51
Citaat van: Dokkumer op maart 29, 2015, 10:55:01
Eeh wat zei je D? Een Fantastische 7e plek :D

erg knap ja
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op april 07, 2015, 08:10:41
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!

Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.

Wat een onzin. Jos is helemaal niet arrogant en kon geweldig racen. In de A1 maar zeker in de F1 heeft hij geweldige dingen laten zien. Schumi die Jos zijn Arrows niet voorbij kwam met de snelste Ferrari ooit in de regen van Maleisie.  :_schater De simtek en Minardi motoren die hij aan gort reed omdat hij sneller wilde dan zijn krachtbron aankon. Eau rouge als 1 van de weinigen vol durven nemen in de regen zonder het pootje van het pedaal te halen en last but not least, zijn fantastische inhaalacties oftwel, 'overtaking is an art'

Had Jos toen in een Jordan of Ligier gezet en hij had veel meer punten gehaald. Klasbak die vent! Neemt niet weg dat Max nog beter is.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: IsmailvanEssen op april 07, 2015, 08:29:20
Citaat van: poelie-lwd op april 07, 2015, 08:10:41
Wat een onzin. Jos is helemaal niet arrogant en kon geweldig racen. In de A1 maar zeker in de F1 heeft hij geweldige dingen laten zien. Schumi die Jos zijn Arrows niet voorbij kwam met de snelste Ferrari ooit in de regen van Maleisie.  :_schater De simtek en Minardi motoren die hij aan gort reed omdat hij sneller wilde dan zijn krachtbron aankon. Eau rouge als 1 van de weinigen vol durven nemen in de regen zonder het pootje van het pedaal te halen en last but not least, zijn fantastische inhaalacties oftwel, 'overtaking is an art'

Had Jos toen in een Jordan of Ligier gezet en hij had veel meer punten gehaald. Klasbak die vent! Neemt niet weg dat Max nog beter is.

Eens! Jos kon ook geweldig racen en had de ballen om te racen! Helemaal in de regen! Die race in Maleisie vergeet ik nooit weer! Max heeft gelukkig meer talent naar mijn mening en laten we hopen dat hij het dit jaar fantastisch doet! Dan volgend jaar beter team en we hebben een wereldkampioen!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op april 12, 2015, 10:20:18
3 ronde,s voor het einde de boel weer kapot.lag goed in de race voor pt.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2015, 10:26:12
Echt zonde, hopelijk zijn die motorproblemen snel opgelost en kan hij elke race meestrijden om de puntjes.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Local east-side op april 12, 2015, 10:40:51
Heerlijke inhaalacties van deze top racer! _O_ Vergelijkbaar met wat hij in de Formule 3 liet zien.

En zijn racesnelheid is ook zeer constant en zowel vorige week als vandaag na de top zes het snelst. Nu nog een betrouwbare motor en het wordt een leuk jaar!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Scc01 op april 14, 2015, 18:12:43
Gaat er echt wel komen. En ondanks dat iedereen altijd zn vader loopt af te zeiken wst nergens op slaat. Had je als je de A1 gp even een aantal keren had bekeken wel gezien waarvan hij het inhaal talent had.
En arrogant, lekker belangrijk....
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 19:35:44
Citaat van: Scc01 op april 14, 2015, 18:12:43
Gaat er echt wel komen. En ondanks dat iedereen altijd zn vader loopt af te zeiken wst nergens op slaat. Had je als je de A1 gp even een aantal keren had bekeken wel gezien waarvan hij het inhaal talent had.
En arrogant, lekker belangrijk....
Iedereen? Nogal gechargeerd is mijn mening. Heb wel gezegd dat ik Jos niet de fijnste persoonlijkheid in de F1 vond, dat hij rijden kon zag zelfs een blien peerd wel.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op april 14, 2015, 19:42:33
28 Juni geeft die een demo op circuit zandvoort.
http://www.cpz.nl/nl/evenementen/italia-a-zandvoort-by-max-verstappen
En 2 augustus geeft die een demo op het tt circuit Assen.
http://www.gammaracingday.nl/meer/67/MAX+VERSTAPPEN+naar+het+GAMMA+RACING+DAY+weekend%21
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Scc01 op april 14, 2015, 21:54:18
Volgens veel kenners kan dot zomaar een toekomstig F1 kampioen worden. Nu maar hopen dat hij zsm in een echte auto rijd. En niet in die brakke Renault.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op april 17, 2015, 09:01:17
Het is niet de vraag of maar wanneer hij wereldkampioen wordt.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 07:51:39
als ie in de beste wagen rijdt
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op april 18, 2015, 18:32:31
Citaat van: denistel op april 18, 2015, 07:51:39
als ie in de beste wagen rijdt

Dus de wagen maakt de coureur? Niet andersom? Ik weet echter zeker dat het door Vettel komt dat Ferrari nu in staat is Mercedes te bevechten. De auto moet top zijn dat klopt. Maar het talent van de coureur geeft de doorslag.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 21:27:12
dat klopt maar de beste courreurs redden het niet in mindere wagens he en ik denk dat mindere courreurs in de
beste wagen wel kunnen winnen
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op mei 21, 2015, 12:45:38
Het is pas de eerste vrije training van Monaco maar hij zet toch een 2de tijd neer.
Bekijk de tweet van @ToroRossoSpy: https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/601320489328447489?s=09
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op mei 21, 2015, 18:24:36
EN in de 2e vrije training toch ook nog 7e. Superstart!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op mei 21, 2015, 18:36:03
Was te verwachten. Er zitten geen stukken in waar topsnelheid het verschil maakt.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op mei 23, 2015, 22:58:16
doet het knap nu een goede race op een lastig circuit
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: moodygrunn op mei 24, 2015, 14:49:43
zonde van die lange stop van Verstappen
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Tukker op mei 24, 2015, 15:07:09
Citaat van: moodygrunn op mei 24, 2015, 14:49:43
zonde van die lange stop van Verstappen
Gelukkig was deze pitstop sneller   :thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Tukker op mei 24, 2015, 15:22:02
Citaat van: Tukker op mei 24, 2015, 15:07:09
Gelukkig was deze pitstop sneller   :thumbsup
En daarna twee prachtige inhaalacties in de slipstream van Vettel  :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: moodygrunn op mei 24, 2015, 15:24:09
Citaat van: Tukker op mei 24, 2015, 15:22:02
En daarna twee prachtige inhaalacties in de slipstream van Vettel  :thumbsup :thumbsup
" Verstappen is on supersoft and is superfast " aldus de leiding  van Lotus :)

ai ai ai....
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op mei 24, 2015, 16:50:12
Hij heeft ze wagen best in de muur geparkeerd
http://video.sport1.nl/partner/player/verstappen/21716
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 24, 2015, 22:54:27
Montoya! _O_

Wat een geweldige spanning de laatste 20 ronden  :proost
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op mei 24, 2015, 23:06:01
at ie su door gaat komt ie er nooit
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Tukker op juli 18, 2015, 08:27:55
RIP Jules Bianchi

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcdn.images.express.co.uk%2Fimg%2Fdynamic%2F73%2F590x%2FBianchi-crash-525248.jpg&hash=5851ca00d09dd521824d2e3ed46ec71d80a79207)
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op juli 26, 2015, 22:38:32
Wat een race in Hongarije... Genieten van de eerste tot de laatste ronde en dan die vierde plaats van Max in het land waar pa zijn eerste podium ooit pakte.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op juli 26, 2015, 22:48:52
Citaat van: Dokkumer op juli 26, 2015, 22:38:32
Wat een race in Hongarije... Genieten van de eerste tot de laatste ronde en dan die vierde plaats van Max in het land waar pa zijn eerste podium ooit pakte.

Fantastische prestatie van Max. Jammer nog van die drive-through anders was een podiumplaats zelfs nog mogelijk geweest. In in ieder geval weer eens genoten van een F1 race.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2015, 15:50:33
Weer een geweldige race van Max. Starten op P18 en dan op P8 (mede door het lekrijden van Vettel) eindigen. Dacht zelfs nog eventjes dat hij Raikonen kon pakken
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op september 28, 2015, 08:29:17
Wederom een fenomenale Max gezien. Die komt er wel!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: El Ma-kri-niii op september 28, 2015, 10:29:01
Citaat van: Gasgeve op september 28, 2015, 08:29:17
Wederom een fenomenale Max gezien. Die komt er wel!
Ik heb gehoord dat hij ook geregeld op dit forum komt en is geïnspireerd door jouw nickname.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op september 28, 2015, 16:20:09
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 28, 2015, 10:29:01
Ik heb gehoord dat hij ook geregeld op dit forum komt en is geïnspireerd door jouw nickname.
:thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: dizzhead op oktober 25, 2015, 21:42:40
Hij gaat t podium net missen, maar wat een prestatie weer van Max. Hopen op een wonder voor plek 3
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op oktober 25, 2015, 21:59:11
Wat een baas. Op een natte baan gewoon sneller dan de Ferrari's
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op oktober 25, 2015, 22:09:29
Leuke race gezien, en wat een presentatie van Verstappen. Zou leuk zijn als er volgend jaar een motor in komt die serieus mee kan gaan doen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op oktober 26, 2015, 07:58:18
Ik moet ook zeggen dat Sainz fantastisch reed. Gewoon van P20 op P7 eindigen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Lore op oktober 28, 2015, 20:40:47
Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2015, 07:58:18
Ik moet ook zeggen dat Sainz fantastisch reed. Gewoon van P20 op P7 eindigen.

Klopt, maar wel gewoon achter Max!  :proost
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op oktober 29, 2015, 06:06:06
Citaat van: Lore op oktober 28, 2015, 20:40:47
Klopt, maar wel gewoon achter Max!  :proost
Zoals al het hele seizoen ;) Ik vind Carlos kwalitatief ook absoluut de mindere van de twee.
Alleen vind ik zijn prestatie van zondag ook buitengewoon
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 29, 2015, 16:15:47
Sainz is ook een enorm talent. Nog maar 21 jaar en dan al zo rijden, alleen staat hij in de schaduw van een wonderkind.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op oktober 30, 2015, 18:44:38
Snelste tijd van Max in 1e vrije training.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op oktober 31, 2015, 21:33:09
Mooie P8 voor Max morgen. Het kan trouwens wel leuk worden met die gekke Mexicaan achter hem... Eerste bocht overleven en we krijgen weer een leuke race hoop ik.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: moodygrunn op oktober 31, 2015, 21:40:59
Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2015, 21:33:09
Mooie P8 voor Max morgen. Het kan trouwens wel leuk worden met die gekke Mexicaan achter hem... Eerste bocht overleven en we krijgen weer een leuke race hoop ik.

Blijft glibberen op die baan vlg mij, zeker op de weinig bereden plekken. Inhalen wordt dus spannend
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Cor op november 03, 2015, 21:10:27
Vond er niet een flikker aan deze keer. Wel mooi: http://www.nascar.com/en_us/news-media/franchises/all-videos.html
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op november 04, 2015, 11:32:36
Ben het voor de verandering weer eens met je eens Cor. Op een paar kleine dingetjes na leek deze race meer op een optocht. Of het aan de gladheid van het asfalt lag of niet, hoop dat het in ieder geval volgend jaar spectaculairder wordt.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Bernardo op mei 05, 2016, 10:37:46
Verstappen maakt per direct de overstap naar Red Bull!  _O_ :thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Vedetski op mei 05, 2016, 11:46:12
Citaat van: Bernardo op mei 05, 2016, 10:37:46
Verstappen maakt per direct de overstap naar Red Bull!  _O_ :thumbsup

Hele goede stap voor hem. Kan nog een heel grote worden. Pas 18 jaar oud  :thumbsup :proost
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op mei 15, 2016, 15:52:24
WAT EEN BAAS!!!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2016, 15:57:05
GEWELDIG!!!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: dizzhead op mei 15, 2016, 16:04:47
Yes! Gaaf zeg.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: jeff op mei 15, 2016, 16:48:44
 _O_ wat een held _O_
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: poelie-lwd op mei 15, 2016, 18:23:55
Komt door de auto  l0l

Kom er maar in Nisteltje  :_schater
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Tukker op mei 15, 2016, 18:39:46
Wat is Formule 1 toch spannend als Mercedes niet meedoet   :O

Ik zat echt op het puntje van de stoel. Geweldige prestatie  :thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op mei 15, 2016, 22:46:08
verstappen Baas
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Vedetski op mei 15, 2016, 22:49:52
Wat een wereldprestatie!

#GoMax  :thumbsup
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Sakas op mei 16, 2016, 12:48:47
http://media.dumpert.nl/foto/cc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2016, 12:52:05
Citaat van: Sakas op mei 16, 2016, 12:48:47
http://media.dumpert.nl/foto/cc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg

:_schater :_schater :_schater

Forbidden??? :?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op mei 16, 2016, 17:13:51
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.dumpert.nl%2Ffoto%2Fcc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg&hash=0e940f6a79de0dbd1707f56384bb3b68d62017a7)
Zie je het nu wel?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2016, 17:40:50
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2016, 17:13:51
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.dumpert.nl%2Ffoto%2Fcc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg&hash=0e940f6a79de0dbd1707f56384bb3b68d62017a7)
Zie je het nu wel?

Nee
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Sakas op mei 18, 2016, 14:08:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2016, 17:40:50
Nee

Eerst even naar de site van dumpert gaan en de cookies accepteren.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiTxbuqy-PMAhUD2BoKHWGkD8sQqQIIHTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dumpert.nl%2Fmediabase%2F6773653%2Fcc069390%2Fbedankt_hamilton.html&usg=AFQjCNGTi81tY1OH9vH1_7EBu7ozYjVEsg&sig2=jVvG9zOU2FPXGIJqDI4XoA&bvm=bv.122129774,d.d2s (https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiTxbuqy-PMAhUD2BoKHWGkD8sQqQIIHTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dumpert.nl%2Fmediabase%2F6773653%2Fcc069390%2Fbedankt_hamilton.html&usg=AFQjCNGTi81tY1OH9vH1_7EBu7ozYjVEsg&sig2=jVvG9zOU2FPXGIJqDI4XoA&bvm=bv.122129774,d.d2s)
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: SCC op augustus 28, 2016, 10:36:47
Na een (chauvinistisch als we zijn) sportief teleurstellende sportzomer (Giro, mislopen EK, Tour, OS en nu ook de Vuelta) wellicht vanmiddag een succes met Max? De eerste bocht na het snelle lange eind is na de start belangrijk vanmiddag.
Weet iemand een goede site/ stream voor de GP? Heb zelf geen Ziggo en na mijn weten is er niet meer een site als janlul of onsball.
Iemand met een goede tip?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Grijskijkert op augustus 28, 2016, 10:39:35
Citaat van: SCC op augustus 28, 2016, 10:36:47
Na een (chauvinistisch als we zijn) sportief teleurstellende sportzomer (Giro, mislopen EK, Tour, OS en nu ook de Vuelta) wellicht vanmiddag een succes met Max? De eerste bocht na het snelle lange eind is na de start belangrijk vanmiddag.
Weet iemand een goede site/ stream voor de GP? Heb zelf geen Ziggo en na mijn weten is er niet meer een site als janlul of onsball.
Iemand met een goede tip?
http://cricfree.sc/f1-live-streaming
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Bernardo op augustus 28, 2016, 10:41:46
RTL Duitsland zend het ook altijd uit.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2016, 10:48:14
In Max we trust.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: koosZevenaar op augustus 28, 2016, 10:51:02
Citaat van: Grijskijkert op augustus 28, 2016, 10:39:35
http://cricfree.sc/f1-live-streaming
Belgie zendt deze ook uit, volgens avro-televiezier
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2016, 11:29:10
Citaat van: koosZevenaar op augustus 28, 2016, 10:51:02
Belgie zendt deze ook uit, volgens avro-televiezier

Klopt, wordt uitgezonden op één.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: SCC op augustus 28, 2016, 11:40:34
Top, bedankt mannen.
Veel plezier vanmiddag.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2016, 17:20:16
Helaas P11 voor Max. Henry bedankt!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op oktober 30, 2016, 14:09:21
Vanavond een mooie race met kans op winst voor Verstappen. De Redbull's kiezen vol voor de aanval met de supersofts.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: moodygrunn op oktober 30, 2016, 14:13:13
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2016, 14:09:21
Vanavond een mooie race met kans op winst voor Verstappen. De Redbull's kiezen vol voor de aanval met de supersofts.
Mercedes op de softs, dus RBR zal sowieso eerder pitten. Waarschijnlijk al in rondje 5-6. Het schijnt dat ze daarna op de mediums verder gaan omdat daar de long runs heel snel op waren. Althans, dat zei Olav Mol.....Sowieso kans op podium. Hopen op een herhaling van Spanje.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op oktober 30, 2016, 14:24:06
Citaat van: moodygrunn op oktober 30, 2016, 14:13:13
Mercedes op de softs, dus RBR zal sowieso eerder pitten. Waarschijnlijk al in rondje 5-6. Het schijnt dat ze daarna op de mediums verder gaan omdat daar de long runs heel snel op waren. Althans, dat zei Olav Mol.....Sowieso kans op podium. Hopen op een herhaling van Spanje.
Plek 3 lijkt me weer het hoogst haalbare, dat de Mecs snel waren op de mediums zal komen omdat de baan nog vrij nieuw is en daardoor vrij glad.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 13, 2016, 21:24:09
 _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: speculeter op november 13, 2016, 22:11:15
Hier word je stil van....
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: DayDreamer op november 14, 2016, 10:19:29
Wat een held....

Puntje van mijn stoel gisteren.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Yellow Army op november 14, 2016, 12:43:58
Heerlijke race. Wat als ze hem niet op inters hadden gezet, wat als...
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op november 15, 2016, 14:56:08
Citaat van: Yellow Army op november 14, 2016, 12:43:58
Heerlijke race. Wat als ze hem niet op inters hadden gezet, wat als...
... dan had hij 1 treetje hoger gestaan en hadden we deze magistrale inhaalrace moeten missen.

Zonder gekheid, ik ben ervan overtuigd dat hij Hamilton enigszins onder druk had kunnen zetten, maar omdat Lewis ook een prima regenrijder is was het Max niet gelukt om te winnen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: nikjeuh op maart 04, 2017, 23:19:41
Nog even en dan weer GAS GEVUH! |:)
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op maart 05, 2017, 19:20:08
Interessante testweek geweest trouwens. Toch wat probleempjes bij RBR.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 06, 2017, 19:28:10
Morgen wordt er meer duidelijk.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Dokkumer op maart 07, 2017, 12:58:47
De ochtendsessie was hoopgevend voor de RBR fans...
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 07, 2017, 20:11:54
Williams maakt opeens grote indruk na de stroeve start in de eerste testweek.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 23, 2017, 07:37:55
Dit weekend gaan we los, met zowel de MotoGP als de Formule 1! In de Moto3 zal Bendsneyder vaak podia gaan rijden en in de F1 Max. Geweldig voor zo'n klein land!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 23, 2017, 19:35:15
Hoe laat formule 1 en waar te zien....? Zondag?
Nog steeds Ziggo?
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Bernardo op maart 23, 2017, 20:14:48
Ziggo ja, 7.00 uur race
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 24, 2017, 08:47:19
Hamilton domineert de eerste vrije trainingen.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Gasgeve op maart 26, 2017, 09:31:22
De race van vandaag was een winst voor de Formule 1. Eindelijk meer dan 1 team die kan strijden voor de winst.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Bernardo op maart 26, 2017, 09:48:34
Dan is dan ook het enigste positieve. Voor de rest was het voornamelijk saai, complete optocht.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: denistel op maart 26, 2017, 11:40:01
idd weinig spectakel en er zijn 3 teams die ook dit seizoen zullen
overheersen, max 5e gewoon een stady race.
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Galdiano op maart 26, 2017, 18:04:05
Ach wat is saai?
Melbourne is over het algemeen saai.

Blij dat Ferrari een grote sprong heeft gemaakt.
Ik baal er van dat Renault die nieuwe 2017 motor nog niet klaar heeft voor RedBull.
Ondanks de oude krachtbron toch aardige tijden, kan alleen maar beter worden!
Titel: Re: Formule 1
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 15, 2021, 22:54:28
Rinus VEEKAY |:) _O_