Onze toekomstige wereldkampioen?
http://nos.nl/artikel/685583-verstappen-naar-red-bull-junior.html
en
http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8699
De grindbakken worden ook geherintroduceerd? :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 18:32:48
De grindbakken worden ook geherintroduceerd? :devil
Die zijn niet weg geweest, maar bijna niemand rijd er zo vaak in als verstappen dat deed :devil
Citaat van: jeff op augustus 12, 2014, 19:11:50
Die zijn niet weg geweest, maar bijna niemand rijd er zo vaak in als verstappen dat deed :devil
Daarom zagen we ze ook niet meer natuurlijk :_schater
Wel een talentje die Verstappen jr. Hopelijk buiten de baan niet hetzelfde temperament als pa heeft ;)
Ik hoop voor hem dat die het, mocht die het redden het langer vol houdt dan van der Garde in de formule 1
Dan speelt er een heel belangrijke factor een rol, POEN!
Ik heb in de laatste jaren rijders voorbij zien komen die je niet eens in een trapauto neer durft te zetten, maar wel miljoenen konden inbrengen...
Met poen koop je idd een racestoel.
En maar snel de herrie dingen er weer in, dit klinkt nergens meer naar. Blij dat ik geweest ben toen het nog herrie maakte.
Citaat van: jeff op augustus 12, 2014, 21:04:53
Met poen koop je idd een racestoel.
En maar snel de herrie dingen er weer in, dit klinkt nergens meer naar. Blij dat ik geweest ben toen het nog herrie maakte.
Harrejakkes, wat zijn we het akelig eens met elkaar. Zowel de poen als de rondrijdende grasmaaiers...
En hij gaat rijden volgend jaar.
http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement (http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement)
Citaat van: jeff op augustus 18, 2014, 21:43:09
En hij gaat rijden volgend jaar.
http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement (http://www.redbull.com/en/motorsports/f1/stories/1331672365982/max-verstappen-to-drive-for-toro-rosso-driver-2015-announcement)
_O_ _O_
Heeft die zijn rijbewijs al gehaald ?
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 10:05:18
_O_ _O_
Heeft die zijn rijbewijs al gehaald ?
Ja, maar ook in de F1 wagen moet papa Jos naast hem zitten :devil
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:21:42
Ja, maar ook in de F1 wagen moet papa Jos naast hem zitten :devil
hoezo? krijgt ze vader les in hoe ontwijk ik een grindbak :devil
god wat origineel jos en de grindbak grap.
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 14:38:12
god wat origineel jos en de grindbak grap.
:_schater
Wat wil je dan? De zelfontbrandersgrappen? :devil
Zonder gekheid, ik hoop dat Max nog succesvoller wordt dan zijn vader. Goede sponsoring doet vaak het meeste werk, maar kwaliteit moet ook boven komen drijven.
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:58:05
:_schater
Wat wil je dan? De zelfontbrandersgrappen? :devil
Zonder gekheid, ik hoop dat Max nog succesvoller wordt dan zijn vader. Goede sponsoring doet vaak het meeste werk, maar kwaliteit moet ook boven komen drijven.
Kwaliteit komt jammer genoeg niet altijd boven drijven. Frijns heeft 600x zoveel talent als vd Garde, toch heeft vd Garde een zitje gehad en Frijns (nog) niet. Dat alleen maar omdat vd Garde toevallig de juiste vriendin heeft uitgekozen.
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 15:12:12
Kwaliteit komt jammer genoeg niet altijd boven drijven. Frijns heeft 600x zoveel talent als vd Garde, toch heeft vd Garde een zitje gehad en Frijns (nog) niet. Dat alleen maar omdat vd Garde toevallig de juiste vriendin heeft uitgekozen.
Dat zeg ik, sponsoring staat op 1 en dan moet het talent boven komen drijven. In de F1 is geld je grootste kans op een zitje, of de juiste ingangen ;).
Race kan Max wel, de vraag is of die het redt op het hoogste nivo. Ik hoop het voor hem.
Hij zit in iedere geval bij een team met meer mogelijkheden (geld) dan dat v/d Garde zat.
Verstappen stapt vrijdag in bij Scuderia Toro Rosso, het team waar hij volgend jaar als racecoureur aan de slag gaat, voor de eerste vrije training. Het wordt voor de Limburger zijn debuut in een Grand Prix-weekend. "Mijn doel is om ervaring op te doen, ik ben niet op Suzuka om ronderecords te verbreken. Ik kijk erg uit naar vrijdag", besluit hij.
Vrijdag om 10.00 uur, 3.00 uur in Nederland, springt in Japan het licht op groen voor Verstappen.
Zien hoe lang het duurt voordat ie weer in de hekken hangt.
Zo vader, zo zoon.
:devil
Je kan zeggen wat je wilt van verstappen. Maar zoAls hij reed in de a1 zie je er weinig. Dat was toch echt wel geniaal.
Hij heeft veel potentie, nu rustig brengen en de kop niet gek laten maken.
Verstappen maakt indruk met twaalfde tijd in eerste F1-training
Max Verstappen heeft zijn eerste vrije training in de Formule 1 achter de rug. De Nederlander imponeerde door tijdens de eerste oefensessie in Japan de twaalfde tijd op de klokken te brengen. Met een 1.38.157 was hij slechts vier tienden langzamer dan zijn teamgenoot bij Toro Rosso, Daniil Kvyat. Vlak voor het einde van de training was er een motorprobleem, waardoor Verstappen zijn wagen aan de kant moest zetten.
En dat ondanks hij geen enkel risico heeft genomen. Met een beetje geluk kom hij er wel.
Die knaap is wel verrekte snel zeg! Overigens verlaat Vettel RB, weg vrij voor Max imo :proost
Binnen 3 jaar wereldkampioen!
Citaat van: Clint op oktober 02, 2014, 13:29:49
Zien hoe lang het duurt voordat ie weer in de hekken hangt.
Zo vader, zo zoon.
:devil
Grindbak ouwe, grindbak!
Vettel naar Ferrari, Kvyat naar Red Bull. Kvyat mist alles om daar te slagen, dus dat plekje kan Verstappen over 2 jaar perfect in nemen :thumbsup
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2014, 10:41:33
Vettel naar Ferrari, Kvyat naar Red Bull. Kvyat mist alles om daar te slagen, dus dat plekje kan Verstappen over 2 jaar perfect in nemen :thumbsup
Hij mist alleen de zak vol geld niet? Ik heb in de loop der jaren heel wat coureurs bij de kleinere teams zien rijden waarbij ik niet eens in een personenauto zou stappen...
Citaat van: Dokkumer op oktober 04, 2014, 11:42:39
Hij mist alleen de zak vol geld niet? Ik heb in de loop der jaren heel wat coureurs bij de kleinere teams zien rijden waarbij ik niet eens in een personenauto zou stappen...
Ik denk dat hij met zijn talent genoeg sponsoren kan werven. Hij kan F1 in Nederland weer op de kaart zetten.
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2014, 13:34:40
Ik denk dat hij met zijn talent genoeg sponsoren kan werven. Hij kan F1 in Nederland weer op de kaart zetten.
Dat denk ik ook. Deze jongen heeft alles in zich om een hele grote coureur te worden. En dan heb je geen geld nodig om mee te nemen, maar komt het geld vanzelf naar je toe.
Overigens heeft hij in de formule 3, waar hij nog 6 races in rijdt, al een aantal sponsoren aan zich weten te binden dit seizoen.
Voor degene die Max in de formule 3 willen zien rijden, volgend weekend rijdt hij op Imola. Alle 3 races zijn live te volgen via de stream op de site van FIA formule 3. En de derde race waarschijnlijk ook op RTL 7.
Gewoon Gasgeve :devil
CiteerBianchi op intensive care na crash bij Grand Prix Japan
Gepubliceerd: 5 oktober 2014 10:52 | Laatst gewijzigd: 5 oktober 2014 14:09Jules Bianchi ligt met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis na zijn crash zondag bij de Grand Prix van Japan.Dat meldt de internationale autosportfederatie FIA. De coureur van Marussia wordt geopereerd en zal daarna verplaatst worden naar de intensive care. Bianchi vloog op het circuit van Suzuka met zijn wagen uit de bocht op dezelfde plek waar kort daarvoor de Duitser Adrian Sutil in zijn Sauber was gecrasht. Hij botste op de kraan, die daar al aanwezig was om de beschadigde auto van Sutil weg te takelen."Ik spinde door aquaplaning. Het zicht was ook heel slecht geworden door de regen. Jules spinde een ronde later op dezelfde plek, maar hij botste op de kraanwagen'', zei Sutil na het ongeluk.
De Grand Prix van Japan in beeld
Buiten bewustzijn
Bianchi werd buiten bewustzijn in een ambulance naar het ziekenhuis afgevoerd. De regenrace op het circuit van Suzuka, die door het ongeval voortijdig werd afgevlagd, werd gewonnen door Lewis Hamilton.De huldiging op het podium verliep sober, omdat de coureurs op de hoogte waren van het ongeval. ''In deze lastige omstandigheden maak je snel een fout. Je moet heel erg geconcentreerd zijn'', zei winnaar Hamilton. Rosberg wenste Bianchi beterschap. ''Ik heb begrepen dat het ernstig is, mijn gedachten zijn nu vooral bij hem."De 25-jarige Bianchi is bezig aan zijn tweede seizoen in de Formule 1. Hij reed tot dusver 34 keer grands prix voor Marussia. Zijn beste resultaat is dit jaar de negende plaats in Monaco.
http://www.nusport.nl/formule-1/3895364/bianchi-intensive-care-crash-bij-grand-prix-japan.html
In 2008 heb ik hem zien winnen op de Masters. Dan volg je zo iemand toch wel met iets meer belangstelling. Als je foto's ziet van de auto, pfff vreselijke klapper. Volgens de telemetrie met 203 km/u tegen die takelwagen.... ;(
Hopelijk herstelt hij helemaal. Forza Jules!
Oud F1 coureur De Cesaris is verongelukt bij motorongeluk in Rome.
Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2014, 10:34:37
Grindbak ouwe, grindbak!
Ah nee juh. Disse vliegt veul verder deur, meteen de hekken in.
http://www.nusport.nl/formule-1/3896048/situatie-gecrashte-bianchi-kritiek-maar-stabiel.html
Hier staat het filmpje van de crash op, knalt ontiegelijk hard tegen die takelwagen.
Geen leuke beelden..
Hij begint goed verstappen nu al een boete gekregen.
http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/318259/verstappen-ontvangt-duizend-euro-boete-van-fia/
19:32 – Max Verstappen heeft zijn eerste straf in de Formule 1 te pakken. De Nederlander heeft tijdens de eerste training voor de Amerikaanse Grand Prix te hard door de pits gereden en daarvoor een geldstraf gekregen.
Verstappen ging aan het einde van de sessie met een snelheid van 99,3 kilometer per uur door de pitstraat van Austin, terwijl daar gedurende het gehele evenement een maximale snelheid geldt van 80 kilometer per uur.
De Toro Rosso-coureur heeft hiervoor een boete van duizend euro gekregen van de FIA
Dat wordt niks met hem in die F1. Van hekwerk tot strobaal.
Hij zal het altijd beter doen dan deze sukkel.
Het is eigenlijk te triest voor woorden :_schater
Hij begint goed met ze eerste officiële test :
Crash en negende tijd voor Verstappen in Abu Dhabi-test
14:56 – Max Verstappen heeft de negende tijd neergezet tijdens de eerste testdag in Abu Dhabi. De dag begon voor de Toro Rosso-coureur met een crash als gevolg van een falende voorwielophanging, waarna de Limburger tot de middagsessie moest wachten voordat hij verder kon rijden. De snelste tijd van de dag was van Williams-coureur Valtteri Bottas, die aan het einde van de dag een 1.43.396 op het bord zette.
Komt van :
Gp-update
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/319658/testdag-met-twee-gezichten-voor-verstappen-in-abu-dhabi/
3e tijd knap hoor
Hij is lekker bezig die verstappen tijdens de testdagen.
Ben benieuwd of die het vol kan houden als het seizoen begint.
http://t.co/w8CdrbMqox
dit weekend gaat het weer los
Ben bang voor nog een dominant jaar voor Mercedes, benieuwd wat Verstappen in zijn eerste jaar kan.
Zullen ze er zondag 2 Nederlanders aan de start staan?
CiteerVan der Garde: "Tijd om weer aan de slag te gaan"
1:29 – Giedo van der Garde is erg in zijn nopjes met de uitspraak die de rechter woensdag heeft gedaan in het kort geding dat hij had aangespannen tegen Sauber. De rechtbank in het Australische Melbourne oordeelde dat het Zwitserse team het contract met de Nederlander moet respecteren en hem dus moet laten racen.
"Ik kijk ernaar uit om het team op te zoeken en keihard te werken om een goed weekend te hebben", reageerde Van der Garde na het verlaten van de rechtszaal. "Ik ben er klaar voor. Ik ben nog nooit zo fit geweest als nu. Ik heb de afgelopen drie maanden volop getraind. Ik kijk ernaar uit om terug te keren naar het team. Ik had een zeer goede band met iedereen bij Sauber en die band is nog steeds heel goed. Ik heb zin om te racen dit weekend."
Over de consequenties voor Felipe Nasr en Marcus Ericsson, die ook een racecontract hebben bij Sauber en afgelopen winter al het testwerk hebben verricht, zei hij: "Het is aan hen en het team om te kijken wat zij gaan doen. Dat is niet mijn zaak. Ik ben erg blij dat ik dit gewonnen heb. Het is nu tijd om weer aan de slag te gaan."
GpUpdate (http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/322926/van-der-garde-tijd-om-weer-aan-de-slag-te-gaan/)
Morgen hoger beroep.
Hij heeft het hoger beroep ook gewonnen :
GpUpdate (http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/322966/hoger-beroep-sauber-afgewezen-van-der-garde-wint-rechtszaak/)
CiteerHoger beroep Sauber afgewezen, Van der Garde wint rechtszaak
6:45 – De Supreme Court van Victoria heeft het hoger beroep van Sauber afgewezen. De rechtbank houdt zich bij de eerder gedane uitspraak en dat betekent dat Giedo van der Garde toestemming heeft om te racen tijdens de seizoensopener in Australië. Wat er nu verder gaat gebeuren is nog onduidelijk.
Van der Garde was vorig jaar test- en reserverijder bij de Zwitserse formatie en claimt een racecontract te hebben voor het komende seizoen. Tot zijn grote verbazing werden Felipe Nasr en Marcus Ericsson vorig jaar bevestigd bij de renstal. De Nederlander stapte naar de rechtbank en kreeg afgelopen week al te horen van de rechter, dat hij dit weekend mag racen in Melbourne. Sauber ging in hoger beroep, maar de rechtbank wees het donderdag af. Hoe situatie zich verder gaat ontwikkelen is nog niet bekend. Van der Garde, Ericsson en Nasr hebben allemaal geldige contracten. De Amsterdammer heeft nog wel weinig tijd om een superlicentie regelen.
12e tijd voor Verstappen, knappe prestatie. Had de top 10 kunnen halen, maar maakte een foutje in zijn ultieme rondje.
Verstappen start als 6de morgen.
Ben benieuwt wat die tijdens de race laat zien morgen.
Hoelaat is die race morgen?
Citaat van: Galdiano op maart 28, 2015, 19:19:30
Hoelaat is die race morgen?
De uitzending op bbc1 begint 8 uur(heb geen sport1). Race start om 9uur morgen ochtend.
Citaat van: jeff op maart 28, 2015, 19:22:50
De uitzending op bbc1 begint 8 uur(heb geen sport1). Race start om 9uur morgen ochtend.
ook op rtl+is hij te zien....
Vergeet niet dat de klok een uur vooruit gaat vannacht?
Daarom heb ik me tv ingesteld dat die hem opneemt. Mocht ik het vergeten :proost
Mooie tijd! 9 uur sport 1 dus :y
verstappen rijdt de race weer niet uit ben ik bang.
Citaat van: denistel op maart 28, 2015, 21:17:47
verstappen rijdt de race weer niet uit ben ik bang.
Eeh wat zei je D? Een Fantastische 7e plek :D
Een zeer goed resultaat van max
Machtig mooi man
Keurige 7 e plaats.
Die vent mag nog niet eens zonder begeleiding een normale auto rijden en rijd even 7e op een GP :_schater
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen :devil
Knappe prestatie!
Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie :thumbsup
Citaat van: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen :devil
Knappe prestatie!
Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie :thumbsup
Dat kan iedereen halen met een auto die het tot de finisch kan uithouden. Of mogen we omrekenen van de oude naar de nieuwe puntentelling? :P
BIjzonder knap, dat zeker. Hoop dat hij nog veel puntjes sprokkelt dit seizoen.
Citaat van: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen :devil
Knappe prestatie!
Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie :thumbsup
Puntentelling was anders, volgens mij kreeg je toen geen punten bij een 7e plaats.
Ook reed verstappen sr gewoon goed in een sterke auto.
Als je de a1 gp hebt gevolgd had je kunnen zien wat voor kwaliteiten verstappen sr had. Reed echt sterk daar.
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!
Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!
Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.
Als je in de F1 mag rijden ben je denk ik niet zo'n grote stumper.
En als we het over een hebben schiet mij Christijan Albers te binnen.
Citaat van: SCC-J op maart 31, 2015, 12:44:33
Als je in de F1 mag rijden ben je denk ik niet zo'n grote stumper.
En als we het over een hebben schiet mij Christijan Albers te binnen.
Haha, die presteerde het bij wijze van spreken nog om 7e te worden op een circuit waar maar 3 teams wouden rijden :_schater
Jos V. was niet de meest sympathieke persoonlijkheid binnen de F1, dus denk niet dat het om de racekwaliteiten gaat maar om zijn karakter. Wat ik tot nu toe van Max heb gezien en gehoord lijkt hij mij niet zo'n karakter te hebben.
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2015, 13:34:12
Haha, die presteerde het bij wijze van spreken nog om 7e te worden op een circuit waar maar 3 teams wouden rijden :_schater
Jos V. was niet de meest sympathieke persoonlijkheid binnen de F1, dus denk niet dat het om de racekwaliteiten gaat maar om zijn karakter. Wat ik tot nu toe van Max heb gezien en gehoord lijkt hij mij niet zo'n karakter te hebben.
Klopt hij is wat bescheidener.. Komt ook omdat zijn vader overal bij is.. maar echt overal..
Nu Frijns nog in de Formule 1 en dan rijden de 2 grootste NL autosport talenten op het hoogste niveau.
Citaat van: Dokkumer op maart 29, 2015, 10:55:01
Eeh wat zei je D? Een Fantastische 7e plek :D
erg knap ja
Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!
Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.
Wat een onzin. Jos is helemaal niet arrogant en kon geweldig racen. In de A1 maar zeker in de F1 heeft hij geweldige dingen laten zien. Schumi die Jos zijn Arrows niet voorbij kwam met de snelste Ferrari ooit in de regen van Maleisie. :_schater De simtek en Minardi motoren die hij aan gort reed omdat hij sneller wilde dan zijn krachtbron aankon. Eau rouge als 1 van de weinigen vol durven nemen in de regen zonder het pootje van het pedaal te halen en last but not least, zijn fantastische inhaalacties oftwel, 'overtaking is an art'
Had Jos toen in een Jordan of Ligier gezet en hij had veel meer punten gehaald. Klasbak die vent! Neemt niet weg dat Max nog beter is.
Citaat van: poelie-lwd op april 07, 2015, 08:10:41
Wat een onzin. Jos is helemaal niet arrogant en kon geweldig racen. In de A1 maar zeker in de F1 heeft hij geweldige dingen laten zien. Schumi die Jos zijn Arrows niet voorbij kwam met de snelste Ferrari ooit in de regen van Maleisie. :_schater De simtek en Minardi motoren die hij aan gort reed omdat hij sneller wilde dan zijn krachtbron aankon. Eau rouge als 1 van de weinigen vol durven nemen in de regen zonder het pootje van het pedaal te halen en last but not least, zijn fantastische inhaalacties oftwel, 'overtaking is an art'
Had Jos toen in een Jordan of Ligier gezet en hij had veel meer punten gehaald. Klasbak die vent! Neemt niet weg dat Max nog beter is.
Eens! Jos kon ook geweldig racen en had de ballen om te racen! Helemaal in de regen! Die race in Maleisie vergeet ik nooit weer! Max heeft gelukkig meer talent naar mijn mening en laten we hopen dat hij het dit jaar fantastisch doet! Dan volgend jaar beter team en we hebben een wereldkampioen!
3 ronde,s voor het einde de boel weer kapot.lag goed in de race voor pt.
Echt zonde, hopelijk zijn die motorproblemen snel opgelost en kan hij elke race meestrijden om de puntjes.
Heerlijke inhaalacties van deze top racer! _O_ Vergelijkbaar met wat hij in de Formule 3 liet zien.
En zijn racesnelheid is ook zeer constant en zowel vorige week als vandaag na de top zes het snelst. Nu nog een betrouwbare motor en het wordt een leuk jaar!
Gaat er echt wel komen. En ondanks dat iedereen altijd zn vader loopt af te zeiken wst nergens op slaat. Had je als je de A1 gp even een aantal keren had bekeken wel gezien waarvan hij het inhaal talent had.
En arrogant, lekker belangrijk....
Citaat van: Scc01 op april 14, 2015, 18:12:43
Gaat er echt wel komen. En ondanks dat iedereen altijd zn vader loopt af te zeiken wst nergens op slaat. Had je als je de A1 gp even een aantal keren had bekeken wel gezien waarvan hij het inhaal talent had.
En arrogant, lekker belangrijk....
Iedereen? Nogal gechargeerd is mijn mening. Heb wel gezegd dat ik Jos niet de fijnste persoonlijkheid in de F1 vond, dat hij rijden kon zag zelfs een blien peerd wel.
28 Juni geeft die een demo op circuit zandvoort.
http://www.cpz.nl/nl/evenementen/italia-a-zandvoort-by-max-verstappen
En 2 augustus geeft die een demo op het tt circuit Assen.
http://www.gammaracingday.nl/meer/67/MAX+VERSTAPPEN+naar+het+GAMMA+RACING+DAY+weekend%21
Volgens veel kenners kan dot zomaar een toekomstig F1 kampioen worden. Nu maar hopen dat hij zsm in een echte auto rijd. En niet in die brakke Renault.
Het is niet de vraag of maar wanneer hij wereldkampioen wordt.
als ie in de beste wagen rijdt
Citaat van: denistel op april 18, 2015, 07:51:39
als ie in de beste wagen rijdt
Dus de wagen maakt de coureur? Niet andersom? Ik weet echter zeker dat het door Vettel komt dat Ferrari nu in staat is Mercedes te bevechten. De auto moet top zijn dat klopt. Maar het talent van de coureur geeft de doorslag.
dat klopt maar de beste courreurs redden het niet in mindere wagens he en ik denk dat mindere courreurs in de
beste wagen wel kunnen winnen
Het is pas de eerste vrije training van Monaco maar hij zet toch een 2de tijd neer.
Bekijk de tweet van @ToroRossoSpy: https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/601320489328447489?s=09
EN in de 2e vrije training toch ook nog 7e. Superstart!
Was te verwachten. Er zitten geen stukken in waar topsnelheid het verschil maakt.
doet het knap nu een goede race op een lastig circuit
zonde van die lange stop van Verstappen
Citaat van: moodygrunn op mei 24, 2015, 14:49:43
zonde van die lange stop van Verstappen
Gelukkig was deze pitstop sneller :thumbsup
Citaat van: Tukker op mei 24, 2015, 15:07:09
Gelukkig was deze pitstop sneller :thumbsup
En daarna twee prachtige inhaalacties in de slipstream van Vettel :thumbsup :thumbsup
Citaat van: Tukker op mei 24, 2015, 15:22:02
En daarna twee prachtige inhaalacties in de slipstream van Vettel :thumbsup :thumbsup
" Verstappen is on supersoft and is superfast " aldus de leiding van Lotus :)
ai ai ai....
Hij heeft ze wagen best in de muur geparkeerd
http://video.sport1.nl/partner/player/verstappen/21716
Montoya! _O_
Wat een geweldige spanning de laatste 20 ronden :proost
at ie su door gaat komt ie er nooit
RIP Jules Bianchi
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcdn.images.express.co.uk%2Fimg%2Fdynamic%2F73%2F590x%2FBianchi-crash-525248.jpg&hash=5851ca00d09dd521824d2e3ed46ec71d80a79207)
Wat een race in Hongarije... Genieten van de eerste tot de laatste ronde en dan die vierde plaats van Max in het land waar pa zijn eerste podium ooit pakte.
Citaat van: Dokkumer op juli 26, 2015, 22:38:32
Wat een race in Hongarije... Genieten van de eerste tot de laatste ronde en dan die vierde plaats van Max in het land waar pa zijn eerste podium ooit pakte.
Fantastische prestatie van Max. Jammer nog van die drive-through anders was een podiumplaats zelfs nog mogelijk geweest. In in ieder geval weer eens genoten van een F1 race.
Weer een geweldige race van Max. Starten op P18 en dan op P8 (mede door het lekrijden van Vettel) eindigen. Dacht zelfs nog eventjes dat hij Raikonen kon pakken
Wederom een fenomenale Max gezien. Die komt er wel!
Citaat van: Gasgeve op september 28, 2015, 08:29:17
Wederom een fenomenale Max gezien. Die komt er wel!
Ik heb gehoord dat hij ook geregeld op dit forum komt en is geïnspireerd door jouw nickname.
Citaat van: El Ma-kri-niii op september 28, 2015, 10:29:01
Ik heb gehoord dat hij ook geregeld op dit forum komt en is geïnspireerd door jouw nickname.
:thumbsup
Hij gaat t podium net missen, maar wat een prestatie weer van Max. Hopen op een wonder voor plek 3
Wat een baas. Op een natte baan gewoon sneller dan de Ferrari's
Leuke race gezien, en wat een presentatie van Verstappen. Zou leuk zijn als er volgend jaar een motor in komt die serieus mee kan gaan doen.
Ik moet ook zeggen dat Sainz fantastisch reed. Gewoon van P20 op P7 eindigen.
Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2015, 07:58:18
Ik moet ook zeggen dat Sainz fantastisch reed. Gewoon van P20 op P7 eindigen.
Klopt, maar wel gewoon achter Max! :proost
Citaat van: Lore op oktober 28, 2015, 20:40:47
Klopt, maar wel gewoon achter Max! :proost
Zoals al het hele seizoen ;) Ik vind Carlos kwalitatief ook absoluut de mindere van de twee.
Alleen vind ik zijn prestatie van zondag ook buitengewoon
Sainz is ook een enorm talent. Nog maar 21 jaar en dan al zo rijden, alleen staat hij in de schaduw van een wonderkind.
Snelste tijd van Max in 1e vrije training.
Mooie P8 voor Max morgen. Het kan trouwens wel leuk worden met die gekke Mexicaan achter hem... Eerste bocht overleven en we krijgen weer een leuke race hoop ik.
Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2015, 21:33:09
Mooie P8 voor Max morgen. Het kan trouwens wel leuk worden met die gekke Mexicaan achter hem... Eerste bocht overleven en we krijgen weer een leuke race hoop ik.
Blijft glibberen op die baan vlg mij, zeker op de weinig bereden plekken. Inhalen wordt dus spannend
Vond er niet een flikker aan deze keer. Wel mooi: http://www.nascar.com/en_us/news-media/franchises/all-videos.html
Ben het voor de verandering weer eens met je eens Cor. Op een paar kleine dingetjes na leek deze race meer op een optocht. Of het aan de gladheid van het asfalt lag of niet, hoop dat het in ieder geval volgend jaar spectaculairder wordt.
Verstappen maakt per direct de overstap naar Red Bull! _O_ :thumbsup
Citaat van: Bernardo op mei 05, 2016, 10:37:46
Verstappen maakt per direct de overstap naar Red Bull! _O_ :thumbsup
Hele goede stap voor hem. Kan nog een heel grote worden. Pas 18 jaar oud :thumbsup :proost
WAT EEN BAAS!!!
GEWELDIG!!!
Yes! Gaaf zeg.
_O_ wat een held _O_
Komt door de auto l0l
Kom er maar in Nisteltje :_schater
Wat is Formule 1 toch spannend als Mercedes niet meedoet :O
Ik zat echt op het puntje van de stoel. Geweldige prestatie :thumbsup
verstappen Baas
Wat een wereldprestatie!
#GoMax :thumbsup
http://media.dumpert.nl/foto/cc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Sakas op mei 16, 2016, 12:48:47
http://media.dumpert.nl/foto/cc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg
:_schater :_schater :_schater
Forbidden??? :?
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.dumpert.nl%2Ffoto%2Fcc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg&hash=0e940f6a79de0dbd1707f56384bb3b68d62017a7)
Zie je het nu wel?
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2016, 17:13:51
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmedia.dumpert.nl%2Ffoto%2Fcc069390_IMG_20160515_WA0000.jpg.jpg&hash=0e940f6a79de0dbd1707f56384bb3b68d62017a7)
Zie je het nu wel?
Nee
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2016, 17:40:50
Nee
Eerst even naar de site van dumpert gaan en de cookies accepteren.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiTxbuqy-PMAhUD2BoKHWGkD8sQqQIIHTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dumpert.nl%2Fmediabase%2F6773653%2Fcc069390%2Fbedankt_hamilton.html&usg=AFQjCNGTi81tY1OH9vH1_7EBu7ozYjVEsg&sig2=jVvG9zOU2FPXGIJqDI4XoA&bvm=bv.122129774,d.d2s (https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiTxbuqy-PMAhUD2BoKHWGkD8sQqQIIHTAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dumpert.nl%2Fmediabase%2F6773653%2Fcc069390%2Fbedankt_hamilton.html&usg=AFQjCNGTi81tY1OH9vH1_7EBu7ozYjVEsg&sig2=jVvG9zOU2FPXGIJqDI4XoA&bvm=bv.122129774,d.d2s)
Na een (chauvinistisch als we zijn) sportief teleurstellende sportzomer (Giro, mislopen EK, Tour, OS en nu ook de Vuelta) wellicht vanmiddag een succes met Max? De eerste bocht na het snelle lange eind is na de start belangrijk vanmiddag.
Weet iemand een goede site/ stream voor de GP? Heb zelf geen Ziggo en na mijn weten is er niet meer een site als janlul of onsball.
Iemand met een goede tip?
Citaat van: SCC op augustus 28, 2016, 10:36:47
Na een (chauvinistisch als we zijn) sportief teleurstellende sportzomer (Giro, mislopen EK, Tour, OS en nu ook de Vuelta) wellicht vanmiddag een succes met Max? De eerste bocht na het snelle lange eind is na de start belangrijk vanmiddag.
Weet iemand een goede site/ stream voor de GP? Heb zelf geen Ziggo en na mijn weten is er niet meer een site als janlul of onsball.
Iemand met een goede tip?
http://cricfree.sc/f1-live-streaming
RTL Duitsland zend het ook altijd uit.
In Max we trust.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 28, 2016, 10:39:35
http://cricfree.sc/f1-live-streaming
Belgie zendt deze ook uit, volgens avro-televiezier
Citaat van: koosZevenaar op augustus 28, 2016, 10:51:02
Belgie zendt deze ook uit, volgens avro-televiezier
Klopt, wordt uitgezonden op één.
Top, bedankt mannen.
Veel plezier vanmiddag.
Helaas P11 voor Max. Henry bedankt!
Vanavond een mooie race met kans op winst voor Verstappen. De Redbull's kiezen vol voor de aanval met de supersofts.
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2016, 14:09:21
Vanavond een mooie race met kans op winst voor Verstappen. De Redbull's kiezen vol voor de aanval met de supersofts.
Mercedes op de softs, dus RBR zal sowieso eerder pitten. Waarschijnlijk al in rondje 5-6. Het schijnt dat ze daarna op de mediums verder gaan omdat daar de long runs heel snel op waren. Althans, dat zei Olav Mol.....Sowieso kans op podium. Hopen op een herhaling van Spanje.
Citaat van: moodygrunn op oktober 30, 2016, 14:13:13
Mercedes op de softs, dus RBR zal sowieso eerder pitten. Waarschijnlijk al in rondje 5-6. Het schijnt dat ze daarna op de mediums verder gaan omdat daar de long runs heel snel op waren. Althans, dat zei Olav Mol.....Sowieso kans op podium. Hopen op een herhaling van Spanje.
Plek 3 lijkt me weer het hoogst haalbare, dat de Mecs snel waren op de mediums zal komen omdat de baan nog vrij nieuw is en daardoor vrij glad.
_O_ _O_ _O_
Hier word je stil van....
Wat een held....
Puntje van mijn stoel gisteren.
Heerlijke race. Wat als ze hem niet op inters hadden gezet, wat als...
Citaat van: Yellow Army op november 14, 2016, 12:43:58
Heerlijke race. Wat als ze hem niet op inters hadden gezet, wat als...
... dan had hij 1 treetje hoger gestaan en hadden we deze magistrale inhaalrace moeten missen.
Zonder gekheid, ik ben ervan overtuigd dat hij Hamilton enigszins onder druk had kunnen zetten, maar omdat Lewis ook een prima regenrijder is was het Max niet gelukt om te winnen.
Nog even en dan weer GAS GEVUH! |:)
Interessante testweek geweest trouwens. Toch wat probleempjes bij RBR.
Morgen wordt er meer duidelijk.
De ochtendsessie was hoopgevend voor de RBR fans...
Williams maakt opeens grote indruk na de stroeve start in de eerste testweek.
Dit weekend gaan we los, met zowel de MotoGP als de Formule 1! In de Moto3 zal Bendsneyder vaak podia gaan rijden en in de F1 Max. Geweldig voor zo'n klein land!
Hoe laat formule 1 en waar te zien....? Zondag?
Nog steeds Ziggo?
Ziggo ja, 7.00 uur race
Hamilton domineert de eerste vrije trainingen.
De race van vandaag was een winst voor de Formule 1. Eindelijk meer dan 1 team die kan strijden voor de winst.
Dan is dan ook het enigste positieve. Voor de rest was het voornamelijk saai, complete optocht.
idd weinig spectakel en er zijn 3 teams die ook dit seizoen zullen
overheersen, max 5e gewoon een stady race.
Ach wat is saai?
Melbourne is over het algemeen saai.
Blij dat Ferrari een grote sprong heeft gemaakt.
Ik baal er van dat Renault die nieuwe 2017 motor nog niet klaar heeft voor RedBull.
Ondanks de oude krachtbron toch aardige tijden, kan alleen maar beter worden!
Rinus VEEKAY |:) _O_