Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De grindbakken worden ook geherintroduceerd? :devil

jeff

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2014, 18:32:48
De grindbakken worden ook geherintroduceerd? :devil
Die zijn niet weg geweest, maar bijna niemand rijd er zo vaak in als verstappen dat deed :devil

Dokkumer

Citaat van: jeff op augustus 12, 2014, 19:11:50
Die zijn niet weg geweest, maar bijna niemand rijd er zo vaak in als verstappen dat deed :devil
Daarom zagen we ze ook niet meer natuurlijk  :_schater
Wel een talentje die Verstappen jr. Hopelijk buiten de baan niet hetzelfde temperament als pa heeft ;)

jeff

Ik hoop voor hem dat die het, mocht die het redden het langer vol houdt dan van der Garde in de formule 1

Dokkumer

Dan speelt er een heel belangrijke factor een rol, POEN!
Ik heb in de laatste jaren rijders voorbij zien komen die je niet eens in een trapauto neer durft te zetten, maar wel miljoenen konden inbrengen...

jeff

Met poen koop je idd een racestoel.
En maar snel de herrie dingen er weer in, dit klinkt nergens meer naar. Blij dat ik geweest ben toen het nog herrie maakte.

Dokkumer

Citaat van: jeff op augustus 12, 2014, 21:04:53
Met poen koop je idd een racestoel.
En maar snel de herrie dingen er weer in, dit klinkt nergens meer naar. Blij dat ik geweest ben toen het nog herrie maakte.
Harrejakkes, wat zijn we het akelig eens met elkaar. Zowel de poen als de rondrijdende grasmaaiers...



Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 10:05:18
_O_ _O_

Heeft die zijn rijbewijs al gehaald ?
Ja, maar ook in de F1 wagen moet papa Jos naast hem zitten :devil

jeff

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:21:42
Ja, maar ook in de F1 wagen moet papa Jos naast hem zitten :devil
hoezo? krijgt ze vader les in hoe ontwijk ik een grindbak :devil

SCC-J

god wat origineel jos en de grindbak grap.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 14:38:12
god wat origineel jos en de grindbak grap.
:_schater
Wat wil je dan? De zelfontbrandersgrappen? :devil

Zonder gekheid, ik hoop dat Max nog succesvoller wordt dan zijn vader. Goede sponsoring doet vaak het meeste werk, maar kwaliteit moet ook boven komen drijven.

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:58:05
:_schater
Wat wil je dan? De zelfontbrandersgrappen? :devil

Zonder gekheid, ik hoop dat Max nog succesvoller wordt dan zijn vader. Goede sponsoring doet vaak het meeste werk, maar kwaliteit moet ook boven komen drijven.

Kwaliteit komt jammer genoeg niet altijd boven drijven. Frijns heeft 600x zoveel talent als vd Garde, toch heeft vd Garde een zitje gehad en Frijns (nog) niet. Dat alleen maar omdat vd Garde toevallig de juiste vriendin heeft uitgekozen.