Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

#90
Citaat van: Tukker op mei 24, 2015, 15:22:02
En daarna twee prachtige inhaalacties in de slipstream van Vettel  :thumbsup :thumbsup
" Verstappen is on supersoft and is superfast " aldus de leiding  van Lotus :)

ai ai ai....
In Henk en Sandor we trust

jeff


Holwerd voor Cambuur

Montoya! _O_

Wat een geweldige spanning de laatste 20 ronden  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

at ie su door gaat komt ie er nooit

Tukker

RIP Jules Bianchi


Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Wat een race in Hongarije... Genieten van de eerste tot de laatste ronde en dan die vierde plaats van Max in het land waar pa zijn eerste podium ooit pakte.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juli 26, 2015, 22:38:32
Wat een race in Hongarije... Genieten van de eerste tot de laatste ronde en dan die vierde plaats van Max in het land waar pa zijn eerste podium ooit pakte.

Fantastische prestatie van Max. Jammer nog van die drive-through anders was een podiumplaats zelfs nog mogelijk geweest. In in ieder geval weer eens genoten van een F1 race.
Area 58

Dokkumer

Weer een geweldige race van Max. Starten op P18 en dan op P8 (mede door het lekrijden van Vettel) eindigen. Dacht zelfs nog eventjes dat hij Raikonen kon pakken

Gasgeve

Wederom een fenomenale Max gezien. Die komt er wel!

El Ma-kri-niii

Citaat van: Gasgeve op september 28, 2015, 08:29:17
Wederom een fenomenale Max gezien. Die komt er wel!
Ik heb gehoord dat hij ook geregeld op dit forum komt en is geïnspireerd door jouw nickname.

Gasgeve

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 28, 2015, 10:29:01
Ik heb gehoord dat hij ook geregeld op dit forum komt en is geïnspireerd door jouw nickname.
:thumbsup

dizzhead

Hij gaat t podium net missen, maar wat een prestatie weer van Max. Hopen op een wonder voor plek 3

Yellow Army

Wat een baas. Op een natte baan gewoon sneller dan de Ferrari's
Area 58

jeff

Leuke race gezien, en wat een presentatie van Verstappen. Zou leuk zijn als er volgend jaar een motor in komt die serieus mee kan gaan doen.

Dokkumer

Ik moet ook zeggen dat Sainz fantastisch reed. Gewoon van P20 op P7 eindigen.