Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Wat is Formule 1 toch spannend als Mercedes niet meedoet   :O

Ik zat echt op het puntje van de stoel. Geweldige prestatie  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

denistel

verstappen Baas

Vedetski

Wat een wereldprestatie!

#GoMax  :thumbsup
:koffie

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Dokkumer


Zie je het nu wel?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


SCC

Na een (chauvinistisch als we zijn) sportief teleurstellende sportzomer (Giro, mislopen EK, Tour, OS en nu ook de Vuelta) wellicht vanmiddag een succes met Max? De eerste bocht na het snelle lange eind is na de start belangrijk vanmiddag.
Weet iemand een goede site/ stream voor de GP? Heb zelf geen Ziggo en na mijn weten is er niet meer een site als janlul of onsball.
Iemand met een goede tip?

Grijskijkert

Citaat van: SCC op augustus 28, 2016, 10:36:47
Na een (chauvinistisch als we zijn) sportief teleurstellende sportzomer (Giro, mislopen EK, Tour, OS en nu ook de Vuelta) wellicht vanmiddag een succes met Max? De eerste bocht na het snelle lange eind is na de start belangrijk vanmiddag.
Weet iemand een goede site/ stream voor de GP? Heb zelf geen Ziggo en na mijn weten is er niet meer een site als janlul of onsball.
Iemand met een goede tip?
http://cricfree.sc/f1-live-streaming
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

RTL Duitsland zend het ook altijd uit.

Yellow Army

Area 58

koosZevenaar


Yellow Army

Citaat van: koosZevenaar op augustus 28, 2016, 10:51:02
Belgie zendt deze ook uit, volgens avro-televiezier

Klopt, wordt uitgezonden op één.
Area 58

SCC

Top, bedankt mannen.
Veel plezier vanmiddag.