Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2015, 07:58:18
Ik moet ook zeggen dat Sainz fantastisch reed. Gewoon van P20 op P7 eindigen.

Klopt, maar wel gewoon achter Max!  :proost

Dokkumer

Citaat van: Lore op oktober 28, 2015, 20:40:47
Klopt, maar wel gewoon achter Max!  :proost
Zoals al het hele seizoen ;) Ik vind Carlos kwalitatief ook absoluut de mindere van de twee.
Alleen vind ik zijn prestatie van zondag ook buitengewoon

Gasgeve

Sainz is ook een enorm talent. Nog maar 21 jaar en dan al zo rijden, alleen staat hij in de schaduw van een wonderkind.

Yellow Army

Snelste tijd van Max in 1e vrije training.
Area 58

Dokkumer

Mooie P8 voor Max morgen. Het kan trouwens wel leuk worden met die gekke Mexicaan achter hem... Eerste bocht overleven en we krijgen weer een leuke race hoop ik.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op oktober 31, 2015, 21:33:09
Mooie P8 voor Max morgen. Het kan trouwens wel leuk worden met die gekke Mexicaan achter hem... Eerste bocht overleven en we krijgen weer een leuke race hoop ik.

Blijft glibberen op die baan vlg mij, zeker op de weinig bereden plekken. Inhalen wordt dus spannend
In Henk en Sandor we trust

Cor


Dokkumer

Ben het voor de verandering weer eens met je eens Cor. Op een paar kleine dingetjes na leek deze race meer op een optocht. Of het aan de gladheid van het asfalt lag of niet, hoop dat het in ieder geval volgend jaar spectaculairder wordt.

Bernardo

Verstappen maakt per direct de overstap naar Red Bull!  _O_ :thumbsup

Vedetski

Citaat van: Bernardo op mei 05, 2016, 10:37:46
Verstappen maakt per direct de overstap naar Red Bull!  _O_ :thumbsup

Hele goede stap voor hem. Kan nog een heel grote worden. Pas 18 jaar oud  :thumbsup :proost
:koffie

Yellow Army

WAT EEN BAAS!!!
Area 58

Dokkumer


dizzhead


jeff

 _O_ wat een held _O_

poelie-lwd

Komt door de auto  l0l

Kom er maar in Nisteltje  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.