Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 15:12:12
Kwaliteit komt jammer genoeg niet altijd boven drijven. Frijns heeft 600x zoveel talent als vd Garde, toch heeft vd Garde een zitje gehad en Frijns (nog) niet. Dat alleen maar omdat vd Garde toevallig de juiste vriendin heeft uitgekozen.
Dat zeg ik, sponsoring staat op 1 en dan moet het talent boven komen drijven. In de F1 is geld je grootste kans op een zitje, of de juiste ingangen ;).

jeff

Race kan Max wel, de vraag is of die het redt op het hoogste nivo. Ik hoop het voor hem.
Hij zit in iedere geval bij een team met meer mogelijkheden (geld) dan dat v/d Garde zat.

Gasgeve

Verstappen stapt vrijdag in bij Scuderia Toro Rosso, het team waar hij volgend jaar als racecoureur aan de slag gaat, voor de eerste vrije training. Het wordt voor de Limburger zijn debuut in een Grand Prix-weekend. "Mijn doel is om ervaring op te doen, ik ben niet op Suzuka om ronderecords te verbreken. Ik kijk erg uit naar vrijdag", besluit hij.

Vrijdag om 10.00 uur, 3.00 uur in Nederland, springt in Japan het licht op groen voor Verstappen.

Clint

Zien hoe lang het duurt voordat ie weer in de hekken hangt.

Zo vader, zo zoon.

:devil

Scc01

Je kan zeggen wat je wilt van verstappen. Maar zoAls hij reed in de a1 zie je er weinig. Dat was toch echt wel geniaal.

Gasgeve

Hij heeft veel potentie, nu rustig brengen en de kop niet gek laten maken.

Gasgeve

Verstappen maakt indruk met twaalfde tijd in eerste F1-training

Max Verstappen heeft zijn eerste vrije training in de Formule 1 achter de rug. De Nederlander imponeerde door tijdens de eerste oefensessie in Japan de twaalfde tijd op de klokken te brengen. Met een 1.38.157 was hij slechts vier tienden langzamer dan zijn teamgenoot bij Toro Rosso, Daniil Kvyat. Vlak voor het einde van de training was er een motorprobleem, waardoor Verstappen zijn wagen aan de kant moest zetten.

Scc01

En dat ondanks hij geen enkel risico heeft genomen. Met een beetje geluk kom hij er wel.

poelie-lwd

Die knaap is wel verrekte snel zeg! Overigens verlaat Vettel RB, weg vrij voor Max imo  :proost

Binnen 3 jaar wereldkampioen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Clint op oktober 02, 2014, 13:29:49
Zien hoe lang het duurt voordat ie weer in de hekken hangt.

Zo vader, zo zoon.

:devil

Grindbak ouwe, grindbak!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Vettel naar Ferrari, Kvyat naar Red Bull. Kvyat mist alles om daar te slagen, dus dat plekje kan Verstappen over 2 jaar perfect in nemen  :thumbsup


Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2014, 10:41:33
Vettel naar Ferrari, Kvyat naar Red Bull. Kvyat mist alles om daar te slagen, dus dat plekje kan Verstappen over 2 jaar perfect in nemen  :thumbsup
Hij mist alleen de zak vol geld niet? Ik heb in de loop der jaren heel wat coureurs bij de kleinere teams zien rijden waarbij ik niet eens in een personenauto zou stappen...

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op oktober 04, 2014, 11:42:39
Hij mist alleen de zak vol geld niet? Ik heb in de loop der jaren heel wat coureurs bij de kleinere teams zien rijden waarbij ik niet eens in een personenauto zou stappen...
Ik denk dat hij met zijn talent genoeg sponsoren kan werven. Hij kan F1 in Nederland weer op de kaart zetten.

Local east-side

Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2014, 13:34:40
Ik denk dat hij met zijn talent genoeg sponsoren kan werven. Hij kan F1 in Nederland weer op de kaart zetten.

Dat denk ik ook. Deze jongen heeft alles in zich om een hele grote coureur te worden. En dan heb je geen geld nodig om mee te nemen, maar komt het geld vanzelf naar je toe.

Overigens heeft hij in de formule 3, waar hij nog 6 races in rijdt, al een aantal sponsoren aan zich weten te binden dit seizoen.

Voor degene die Max in de formule 3 willen zien rijden, volgend weekend rijdt hij op Imola. Alle 3 races zijn live te volgen via de stream op de site van FIA formule 3. En de derde race waarschijnlijk ook op RTL 7.

pvanbuijtene