Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Helaas P11 voor Max. Henry bedankt!
Area 58

Gasgeve

Vanavond een mooie race met kans op winst voor Verstappen. De Redbull's kiezen vol voor de aanval met de supersofts.

moodygrunn

Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2016, 14:09:21
Vanavond een mooie race met kans op winst voor Verstappen. De Redbull's kiezen vol voor de aanval met de supersofts.
Mercedes op de softs, dus RBR zal sowieso eerder pitten. Waarschijnlijk al in rondje 5-6. Het schijnt dat ze daarna op de mediums verder gaan omdat daar de long runs heel snel op waren. Althans, dat zei Olav Mol.....Sowieso kans op podium. Hopen op een herhaling van Spanje.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op oktober 30, 2016, 14:13:13
Mercedes op de softs, dus RBR zal sowieso eerder pitten. Waarschijnlijk al in rondje 5-6. Het schijnt dat ze daarna op de mediums verder gaan omdat daar de long runs heel snel op waren. Althans, dat zei Olav Mol.....Sowieso kans op podium. Hopen op een herhaling van Spanje.
Plek 3 lijkt me weer het hoogst haalbare, dat de Mecs snel waren op de mediums zal komen omdat de baan nog vrij nieuw is en daardoor vrij glad.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Hier word je stil van....

DayDreamer

Wat een held....

Puntje van mijn stoel gisteren.

Yellow Army

Heerlijke race. Wat als ze hem niet op inters hadden gezet, wat als...
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op november 14, 2016, 12:43:58
Heerlijke race. Wat als ze hem niet op inters hadden gezet, wat als...
... dan had hij 1 treetje hoger gestaan en hadden we deze magistrale inhaalrace moeten missen.

Zonder gekheid, ik ben ervan overtuigd dat hij Hamilton enigszins onder druk had kunnen zetten, maar omdat Lewis ook een prima regenrijder is was het Max niet gelukt om te winnen.

nikjeuh

Nog even en dan weer GAS GEVUH! |:)

Dokkumer

Interessante testweek geweest trouwens. Toch wat probleempjes bij RBR.

Gasgeve

Morgen wordt er meer duidelijk.

Dokkumer

De ochtendsessie was hoopgevend voor de RBR fans...

Gasgeve

Williams maakt opeens grote indruk na de stroeve start in de eerste testweek.

Gasgeve

Dit weekend gaan we los, met zowel de MotoGP als de Formule 1! In de Moto3 zal Bendsneyder vaak podia gaan rijden en in de F1 Max. Geweldig voor zo'n klein land!