Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Ben bang voor nog een dominant jaar voor Mercedes, benieuwd wat Verstappen in zijn eerste jaar kan.

jeff

Zullen ze er zondag 2 Nederlanders aan de start staan?

CiteerVan der Garde: "Tijd om weer aan de slag te gaan"

1:29 – Giedo van der Garde is erg in zijn nopjes met de uitspraak die de rechter woensdag heeft gedaan in het kort geding dat hij had aangespannen tegen Sauber. De rechtbank in het Australische Melbourne oordeelde dat het Zwitserse team het contract met de Nederlander moet respecteren en hem dus moet laten racen.

"Ik kijk ernaar uit om het team op te zoeken en keihard te werken om een goed weekend te hebben", reageerde Van der Garde na het verlaten van de rechtszaal. "Ik ben er klaar voor. Ik ben nog nooit zo fit geweest als nu. Ik heb de afgelopen drie maanden volop getraind. Ik kijk ernaar uit om terug te keren naar het team. Ik had een zeer goede band met iedereen bij Sauber en die band is nog steeds heel goed. Ik heb zin om te racen dit weekend."

Over de consequenties voor Felipe Nasr en Marcus Ericsson, die ook een racecontract hebben bij Sauber en afgelopen winter al het testwerk hebben verricht, zei hij: "Het is aan hen en het team om te kijken wat zij gaan doen. Dat is niet mijn zaak. Ik ben erg blij dat ik dit gewonnen heb. Het is nu tijd om weer aan de slag te gaan."

GpUpdate

Gasgeve

Morgen hoger beroep.

jeff

Hij heeft het hoger beroep ook gewonnen :
GpUpdate
CiteerHoger beroep Sauber afgewezen, Van der Garde wint rechtszaak

6:45 – De Supreme Court van Victoria heeft het hoger beroep van Sauber afgewezen. De rechtbank houdt zich bij de eerder gedane uitspraak en dat betekent dat Giedo van der Garde toestemming heeft om te racen tijdens de seizoensopener in Australië. Wat er nu verder gaat gebeuren is nog onduidelijk.

Van der Garde was vorig jaar test- en reserverijder bij de Zwitserse formatie en claimt een racecontract te hebben voor het komende seizoen. Tot zijn grote verbazing werden Felipe Nasr en Marcus Ericsson vorig jaar bevestigd bij de renstal. De Nederlander stapte naar de rechtbank en kreeg afgelopen week al te horen van de rechter, dat hij dit weekend mag racen in Melbourne. Sauber ging in hoger beroep, maar de rechtbank wees het donderdag af. Hoe situatie zich verder gaat ontwikkelen is nog niet bekend. Van der Garde, Ericsson en Nasr hebben allemaal geldige contracten. De Amsterdammer heeft nog wel weinig tijd om een superlicentie regelen.

Gasgeve

12e tijd voor Verstappen, knappe prestatie. Had de top 10 kunnen halen, maar maakte een foutje in zijn ultieme rondje.

jeff

Verstappen start als 6de morgen.
Ben benieuwt wat die tijdens de race laat zien morgen.

Galdiano

Hoelaat is die race morgen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jeff

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2015, 19:19:30
Hoelaat is die race morgen?
De uitzending op bbc1 begint 8 uur(heb geen sport1). Race start om 9uur morgen ochtend.

speculeter

Citaat van: jeff op maart 28, 2015, 19:22:50
De uitzending op bbc1 begint 8 uur(heb geen sport1). Race start om 9uur morgen ochtend.
ook op rtl+is hij te zien....
Vergeet niet dat de klok een uur vooruit gaat vannacht?

jeff

Daarom heb ik me tv ingesteld dat die hem opneemt. Mocht ik het vergeten :proost

Galdiano

Mooie tijd! 9 uur sport 1 dus   :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

verstappen rijdt de race weer niet uit ben ik bang.

Dokkumer

Citaat van: denistel op maart 28, 2015, 21:17:47
verstappen rijdt de race weer niet uit ben ik bang.

Eeh wat zei je D? Een Fantastische 7e plek :D

jeff

Een zeer goed resultaat van max

speculeter

Machtig mooi man
Keurige 7 e plaats.