Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Gaat er echt wel komen. En ondanks dat iedereen altijd zn vader loopt af te zeiken wst nergens op slaat. Had je als je de A1 gp even een aantal keren had bekeken wel gezien waarvan hij het inhaal talent had.
En arrogant, lekker belangrijk....

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op april 14, 2015, 18:12:43
Gaat er echt wel komen. En ondanks dat iedereen altijd zn vader loopt af te zeiken wst nergens op slaat. Had je als je de A1 gp even een aantal keren had bekeken wel gezien waarvan hij het inhaal talent had.
En arrogant, lekker belangrijk....
Iedereen? Nogal gechargeerd is mijn mening. Heb wel gezegd dat ik Jos niet de fijnste persoonlijkheid in de F1 vond, dat hij rijden kon zag zelfs een blien peerd wel.

jeff


Scc01

Volgens veel kenners kan dot zomaar een toekomstig F1 kampioen worden. Nu maar hopen dat hij zsm in een echte auto rijd. En niet in die brakke Renault.

poelie-lwd

Het is niet de vraag of maar wanneer hij wereldkampioen wordt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

als ie in de beste wagen rijdt

poelie-lwd

Citaat van: denistel op april 18, 2015, 07:51:39
als ie in de beste wagen rijdt

Dus de wagen maakt de coureur? Niet andersom? Ik weet echter zeker dat het door Vettel komt dat Ferrari nu in staat is Mercedes te bevechten. De auto moet top zijn dat klopt. Maar het talent van de coureur geeft de doorslag.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

dat klopt maar de beste courreurs redden het niet in mindere wagens he en ik denk dat mindere courreurs in de
beste wagen wel kunnen winnen

jeff

Het is pas de eerste vrije training van Monaco maar hij zet toch een 2de tijd neer.
Bekijk de tweet van @ToroRossoSpy: https://twitter.com/ToroRossoSpy/status/601320489328447489?s=09

Dokkumer

EN in de 2e vrije training toch ook nog 7e. Superstart!

poelie-lwd

Was te verwachten. Er zitten geen stukken in waar topsnelheid het verschil maakt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

doet het knap nu een goede race op een lastig circuit

moodygrunn

zonde van die lange stop van Verstappen
In Henk en Sandor we trust

Tukker

Citaat van: moodygrunn op mei 24, 2015, 14:49:43
zonde van die lange stop van Verstappen
Gelukkig was deze pitstop sneller   :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Tukker op mei 24, 2015, 15:07:09
Gelukkig was deze pitstop sneller   :thumbsup
En daarna twee prachtige inhaalacties in de slipstream van Vettel  :thumbsup :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist