Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Jansen
stemmen: 0
Optie 2: Mulders
stemmen: 1
Optie 3: Amofa
stemmen: 7
Optie 4: Baouf
stemmen: 1
Optie 5: Galvez
stemmen: 0
Optie 6: Balk
stemmen: 0
Optie 7: Souren
stemmen: 2
Optie 8: Apkakou
stemmen: 6
Optie 9: Ferrah
stemmen: 0
Optie 10: van der Sande
stemmen: 7
Optie 11: Sjostrand
stemmen: 10
Optie 12: Henstra
stemmen: 0
Optie 13: Kooistra
stemmen: 0
Optie 14: Marsman
stemmen: 3
Optie 15: Berkhout
stemmen: 0
Optie 16: Rolke
stemmen: 3
Na prachtige overwinning tegen Almere staat er weer een mooie thuiswedstrijd tegen Jong Utrecht.
Hoop op een uitverkocht Kooi stadion |:)
Volle bak, gas geven met die bende.
Citaat van: Noordcambuur op maart 03, 2026, 22:18:01
Na prachtige overwinning tegen Almere staat er weer een mooie thuiswedstrijd tegen Jong Utrecht.
Hoop op een uitverkocht Kooi stadion |:)
En voor de thuisblijvers ( uiteraard) live op espn1.
Als je deze ook wint dan is promotie wel zeker!
wederom volle bak en 3 punten pakken hop hop
Citaat van: Arno A op maart 04, 2026, 08:07:33
Als je deze ook wint dan is promotie wel zeker!
en bij verlies niet?
Cambuur moet altijd voor het kampioenschap gaan. Kunnen nog leuke potjes worden.
Citaat van: Arno A op maart 04, 2026, 08:07:33
Als je deze ook wint dan is promotie wel zeker!
Voorbarig, nog 3x winnen inc. deze
Dat ik zin heb in een potje tegen jong Utrecht 8P.. lekker in het zonnetje met een kleine versnapering in een vol stadion (Ze mogen wmb het uitvak wel weer volgooien met jeugd).
Citaat van: 666 op maart 05, 2026, 10:31:02
Dat ik zin heb in een potje tegen jong Utrecht 8P.. lekker in het zonnetje met een kleine versnapering in een vol stadion (Ze mogen wmb het uitvak wel weer volgooien met jeugd).
Doen ze ook.
Stel Almere wint van Den Haag.......
#durftedromen
Citaat van: Poetser op maart 05, 2026, 10:41:55
Doen ze ook.
Kaartverkoop gaat mooi. Nog een 200 losse tickets exclusief uitvak. |:)
Citaat van: Zuid1991 op maart 05, 2026, 16:22:48
Kaartverkoop gaat mooi. Nog een 200 losse tickets exclusief uitvak. |:)
Uitvak word ook verkocht aan Cambuur supporters via de kidsclub.
En de skyboxen zijn op de zuidtribune nog niet open.
Ik hoop dat de westtribune wat voller komt :D
Citaat van: fred op maart 05, 2026, 10:58:20
Stel Almere wint van Den Haag.......
#durftedromen
gaat gebeuren
Diemers er nog niet bij deze wedstrijd waarschijnlijk volgende week tegen Roda weer
Citaat van: Oud Cambuur op maart 06, 2026, 13:17:18
Diemers er nog niet bij deze wedstrijd waarschijnlijk volgende week tegen Roda weer
Kan er ook wat genuanceerder geoordeeld worden of Souren inderdaad er meer snelheid in weet te brengen.
Citaat van: Vlampiep op maart 06, 2026, 17:40:13
Kan er ook wat genuanceerder geoordeeld worden of Souren inderdaad er meer snelheid in weet te brengen.
op basis van jong Utrecht? Deze wedstrijd is niks aan
Citaat van: sunderland op maart 06, 2026, 20:34:51
op basis van jong Utrecht? Deze wedstrijd is niks aan
zijn gewoon 3 punten te verdienen voor promotie hoor. Juist deze wedstrijd moet je er staan.
Citaat van: sunderland op maart 06, 2026, 20:34:51
op basis van jong Utrecht? Deze wedstrijd is niks aan
En wat heeft dat met snelheid in het spel te maken ?
Maar inderdaad geen mooi affiche, maar wel iets waar een onverwachtse draai om de oren niet mag worden onderschat.
Ben er zelf niet, maar in iedergeval goed weekend en mooie 3 puntjes op zak.
Citaat van: Noordcambuur op maart 05, 2026, 17:09:39
Ik hoop dat de westtribune wat voller komt :D
Ik las iets van een actie met twee kaarten voor de prijs van ??n
Den Haag verloren van Almere zet hem op Cambuur.
Voor Oosttribune 3 kaarten beschikbaar
Voor zuidtribune 11 kaarten beschikbaar
Wedstrijd spanning voor vanmiddag :?
Uitverkocht.
Tegen een jong ploeg :_schater
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2026, 20:33:36
reageer je ook al op jezelf Sunderland :_schater
ja :zweep
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2026, 10:33:21
Wedstrijd spanning voor vanmiddag :?
Wie jij ? Nergens voor nodig toch? 5-1
Citaat van: michello op maart 08, 2026, 12:05:05
Wie jij ? Nergens voor nodig toch? 5-1
zekers, mooi weer erbij. En :hein
Mag oprecht hopen dat de spelers de tegenstander niet onderschatten zoals een aantal forum leden.
Het zou des Cambuurs zijn nu de concurrentie de punten laat liggen wij dat nu ook gaan doen door onderschatting.
Citaat van: Vlampiep op maart 08, 2026, 13:11:18
Mag oprecht hopen dat de spelers de tegenstander niet onderschatten zoals een aantal forum leden.
Het zou des Cambuurs zijn nu de concurrentie de punten laat liggen wij dat nu ook gaan doen door onderschatting.
je kunt het de supporters niet kwalijk nemen, eventueel de spelers wel.
Citaat van: michello op maart 08, 2026, 12:05:05
Wie jij ? Nergens voor nodig toch? 5-1
Uitslagen wel gezien van Jong Utrecht?
Staan 14de met slecht -5 doelsaldo.
Niet onderschatten!
De uitslagen van den haag en graafschap moeten Cambuur nu wel erg motiveren.
(https://pbs.twimg.com/media/HC5HScYboAAgDI4?format=jpg&name=small)
Ferrah in de ramadan?
Graag wisselen. 1 goeie actie verder alleen maar balverlies.
Utrecht voetbalt veel beter.
Desondanks toch wel kansen gehad.
Balk en Ferrah erg matig.
Appie speelt uitstekend.
Citaat van: AL op maart 08, 2026, 17:37:31
Utrecht voetbalt veel beter.
Desondanks toch wel kansen gehad.
Balk en Ferrah erg matig.
Appie speelt uitstekend.
apkakou speelt alles terug
De spelers hebben er vandaag duidelijk geen zin in :( l8l
Apkakou speelt alles naar dezelfde kleur. Dat is ook een kwaliteit.
Doe Henstra maar weer voor Ferrah, off day.
Peper in de ..... thee
+3. Nog 8 punten to go _O_
De drie punten zijn weer binnen, op naar de eredivisie
Met een slechte wedstrijd de punten pakken is ook een kwaliteit en wordt de concurrentie verder weggezet. Was het nu de vermoeidheid of onderschatting dat Utrecht bij vlagen het betere spel had.
Je zou zeggen de promotie is wel binnen en nu vol op voor het kampioenschap.
3 punten en nog maximaal 3x winnen voor promotie, goede zaken gedaan dit weekend en mindere wedstrijden winnen is ook een kwaliteit
Nog 7 punten en we zijn er door het goede doelsaldo een bonuspunt
Gelukkig deed Diemers niet mee. Gaan ze een stuk beter van spelen. :devil
Citaat van: michello op maart 08, 2026, 18:47:52
+3. Nog 8 punten to go _O_
7. Of denkst dat we 20 goals tegen krijgen ?
Citaat van: fred op maart 08, 2026, 19:22:49
7. Of denkst dat we 20 goals tegen krijgen ?
Nee maar dan is het wel officieel. Hebben we nog 6 potjes om met Den Haag te vechten voor de schaal.
3 pt bij schrijven en op naar Roda thuis.
Formeel gezien is het nog drie keer winnen. Al denk ik zelfs als je alles zou verliezen je niet eens wordt ingehaald.
Vol voor het kampioenschap |:)
Ferrah en Galvez echt heel erg slecht vandaag.
Een goede invalbeurt van Marsman! Galvez mag van mij wel eens banken.
Een kampioen wint dit soort wedstrijden! |:)
Het was de eerste helft tam en niet echt leuk om naar te kijken, maar slecht vond ik het ook weer niet.
Dat ploegje kon er combinerend zo nu en dan aardig uitkomen. Puur voetballend eigenlijk beter dan Almere.
Tweede helft weinig aan de hand en eigenlijk geen moment gedacht dat we n?et zouden scoren.
Mot2eH Amofa, maar toen waren er meer die veel beter voor de dag kwamen. Heel verstandige wissel om Marsman daar neer te zetten :thumbsup
Ferrah, Galvez en Balk wel erg matig.
We zijn er bijna! |:) |:)
Die frituurlucht op Oost vandaag.... Niet te harden :R
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2026, 19:49:14
Ferrah en Galvez echt heel erg slecht vandaag.
Een goede invalbeurt van Marsman! Galvez mag van mij wel eens banken.
Een kampioen wint dit soort wedstrijden! |:)
ik had het idee dat Galvez niet fit wws. Liet veel dingen lopen.
Gefeliciteerd mannen weer 3 punten dik verdiend gewonnen ondanks matige pot voetbal.
Scheidsrechter was weer dramatisch slecht?.wat een lul 8P
Vrijdag weer thuis tegen Roda JC :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2026, 20:29:03
Scheidsrechter was weer dramatisch slecht?.wat een lul 8P
Ik vond deze ook weer prima. Wat heeft hij fout gedaan dat het een lul is :?
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2026, 20:30:54
Ik vond deze ook weer prima. Wat heeft hij fout gedaan dat het een lul is :?
nou nergens na hoor Cambuur spelers heel snel de kaarten en Utrecht spelers konden maar door gaan met overtredingen maar kregen geen kaart.
Nou geef jij de scheidsrechters snel een ruime voldoende :_schater
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2026, 20:35:13
nou nergens na hoor Cambuur spelers heel snel de kaarten en Utrecht spelers konden maar door gaan met overtredingen maar kregen geen kaart.
Nou geef jij de scheidsrechters snel een ruime voldoende :_schater
Alleen als ze die verdienen. En dat vond ik in dit geval zeker, net als laatst idd Kooij.
Alle 3 kaarten voor ons in ieder geval terecht. Ik kan me van hun eigenlijk nauwelijks dikke overtredingen herinneren.
Verder viel de man weinig op; liet geregeld mooi doorspelen en corrigeerde prima zijn foutje bij die vrije trap die op de paal ging.
Wij hebben trouwens ook spelers die ontz?ttend makkelijk gaan liggen en doen alsof ze zwaar geblesseerd zijn.
1-0 is genoeg. Dus ook vanmiddag. Geen moment over ingezeten dat het mis zou gaan. Vd Sande was geweldig voorin..Marsman prima invalbeurt, Henstra wat een passie. Als Ferrah niet blijft heb je een betere vervanger. Genoten van Amofa de tweede helft. Nam de boel op sleeptouw. En een hele beste goal van Sjostrand. Apkakou wordt met de week beter. Wat een strijder.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2026, 20:04:00
Het was de eerste helft tam en niet echt leuk om naar te kijken, maar slecht vond ik het ook weer niet.
Dat ploegje kon er combinerend zo nu en dan aardig uitkomen. Puur voetballend eigenlijk beter dan Almere.
Tweede helft weinig aan de hand en eigenlijk geen moment gedacht dat we n?et zouden scoren.
Mot2eH Amofa, maar toen waren er meer die veel beter voor de dag kwamen. Heel verstandige wissel om Marsman daar neer te zetten :thumbsup
Ferrah, Galvez en Balk wel erg matig.
We zijn er bijna! |:) |:)
wel eens. Amofa was de allerbeste samen met vd Sande. Vind het wel makkelijk om zo over Galvez te praten. Vanaf minuut 55 was Utrecht nergens meer en was er geen enkele aanval meer over die kant omdat het anders stond. Souren 1 e helft ook heel slecht vond ik en 2 e helft echt beter.
Citaat van: wiekie1969 op maart 08, 2026, 20:51:21
1-0 is genoeg. Dus ook vanmiddag. Geen moment over ingezeten dat het mis zou gaan. Vd Sande was geweldig voorin..Marsman prima invalbeurt, Henstra wat een passie. Als Ferrah niet blijft heb je een betere vervanger. Genoten van Amofa de tweede helft. Nam de boel op sleeptouw. En een hele beste goal van Sjostrand. Apkakou wordt met de week beter. Wat een strijder.
ferrah had veel pech. Was echt wel heel dreigend continu. Ons spel was erg langzaam en doorzichtig de 1 e helft. Heb niet 1 x de pass van Boef op Ferrah gezien. Die zie je anders wel 10 x . Dat had Utrecht gewoon prima voorelkaar. Vandaag misten we voor het eerst Diemers met zijn passes
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2026, 19:49:14
Ferrah en Galvez echt heel erg slecht vandaag.
Een goede invalbeurt van Marsman! Galvez mag van mij wel eens banken.
Een kampioen wint dit soort wedstrijden! |:)
tja tis maar hoe je het ziet. Galvez laatste 3 wedstrijden heel goed en vandaag wat minder en dan moet ie gelijk banken. Gelukkig speelt de waan van de dag niet bij Henk.
Als je regelmatig trainingen bekijkt zie je echt wel dat Galvez samen met Amofa absoluut de besten aan de bal zijn
Citaat van: sunderland op maart 08, 2026, 21:05:43
tja tis maar hoe je het ziet. Galvez laatste 3 wedstrijden heel goed en vandaag wat minder en dan moet ie gelijk banken. Gelukkig speelt de waan van de dag niet bij Henk.
Als je regelmatig trainingen bekijkt zie je echt wel dat Galvez samen met Amofa absoluut de besten aan de bal zijn
Ferrah 1e 10 min 5 x balverlies waardoor die lui er steeds gevaarlijk uit kwamen
dan moet er wat aan gedaan worden maar de hele 1e helft ging dat maar door
niemand grijpt in helaas.
Galvez is nog jong ken 5 x in 2 weken niet aan is niet erg maar zet dan meteen
Marsman er in en Galvez sparen voor de volgende.Balk ik weet niet wat die de
hele wedstrijd deed maar gevaarlijk was ie niet,Jansen was ook gevaarlijk bezig
op een 0-0 stand.
Heb je nog gezien en gesproken na de wedstrijd. Ik vind dat Diemers werd gemist deze wedstrijd. Vanwege zijn traptechniek. Niet 1 corner of vrije trap werd vanmiddag goed genomen. Daar mis je dan een Diemers vind ik. Ook vwb de rust in het veld. Even het spel vertragen, even een vrije trap uitlokken.
Citaat van: denistel op maart 08, 2026, 21:46:22
Ferrah 1e 10 min 5 x balverlies waardoor die lui er steeds gevaarlijk uit kwamen
dan moet er wat aan gedaan worden maar de hele 1e helft ging dat maar door
niemand grijpt in helaas.
Galvez is nog jong ken 5 x in 2 weken niet aan is niet erg maar zet dan meteen
Marsman er in en Galvez sparen voor de volgende.Balk ik weet niet wat die de
hele wedstrijd deed maar gevaarlijk was ie niet,Jansen was ook gevaarlijk bezig
op een 0-0 stand.
Balk is voetballend heel erg matig, maar maakt het de verdedigers last met zijn vele geloop. Dat is dan ook het enigste.
Waar ik van geniet is Henstra. Die jongen heeft zoveel potentie. Die kan het eredivisie niveau aan hoor.
Citaat van: denistel op maart 08, 2026, 21:46:22
Ferrah 1e 10 min 5 x balverlies waardoor die lui er steeds gevaarlijk uit kwamen
dan moet er wat aan gedaan worden maar de hele 1e helft ging dat maar door
niemand grijpt in helaas.
Galvez is nog jong ken 5 x in 2 weken niet aan is niet erg maar zet dan meteen
Marsman er in en Galvez sparen voor de volgende.Balk ik weet niet wat die de
hele wedstrijd deed maar gevaarlijk was ie niet,Jansen was ook gevaarlijk bezig
op een 0-0 stand.
helemaal mee eens!
Ik zou toch wat vaker Henstra kiezen nu. Investeren in de toekomst, Ferrah is toch huur.
Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2026, 06:57:42
Ik zou toch wat vaker Henstra kiezen nu. Investeren in de toekomst, Ferrah is toch huur.
ik kom voor Ferrah met zijn fantastische techniek, hij deed het de laatste 3 wedstrijden uitstekend en heb erg van zijn voetbal genoten. Zoals 1 e helft in Oss. Begrijp dat gedoe niet zo goed . Vind Sowieso dat we hier heel snel over andere spelers beginnen na een mindere helft voetbal. Daarmee zeg ik niet dat de wissel onterecht was
Citaat van: zeewolde op maart 08, 2026, 19:19:07
Gelukkig deed Diemers niet mee. Gaan ze een stuk beter van spelen. :devil
Inderdaad, corners waren ook fantastisch verzorgd. :zweep
Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 08:14:22
ik kom voor Ferrah met zijn fantastische techniek, hij deed het de laatste 3 wedstrijden uitstekend en heb erg van zijn voetbal genoten. Zoals 1 e helft in Oss. Begrijp dat gedoe niet zo goed . Vind Sowieso dat we hier heel snel over andere spelers beginnen na een mindere helft voetbal. Daarmee zeg ik niet dat de wissel onterecht was
nou ik vond gisteren weer niet goed hoor.
Er stonden gisteren veel betere spelers op het veld aan de kant van Cambuur.
Citaat van: wiekie1969 op maart 08, 2026, 22:15:56
Waar ik van geniet is Henstra. Die jongen heeft zoveel potentie. Die kan het eredivisie niveau aan hoor.
Zou er niet raar van opkijken dat Henstra volgend seizoen in de Eredivisie gewoon in de basis staat (samen met Marsman)
Zou er een afspraak zijn dat Ferrah minimaal een aantal minuten per wedstrijd moet spelen oid? Anders haal je hem er toch veel eerder af als je naar gister kijkt :?
Ik snap ook wel dat Ferrah langer bleef staan. We weten toch inmiddels wel dat hij ook zomaar een goal kan maken? Ik had Balk er bijvoorbeeld al eerder (in de rust) afgehaald. Die speelt al weken ondermaats.
Apkakou trouwens bij vlagen echt goed, kijk de aanval (bal op de paal) i.c.m. met Ferrah maar eens terug en hoe hij daar doorkomt. Hem de komende wedstrijden mooi laten staan, ook als Diemers terugkomt. Souren gaat toch vertrekken neem ik aan.
Citaat van: michello op maart 09, 2026, 10:43:01
Ik snap ook wel dat Ferrah langer bleef staan. We weten toch inmiddels wel dat hij ook zomaar een goal kan maken? Ik had Balk er bijvoorbeeld al eerder (in de rust) afgehaald. Die speelt al weken ondermaats.
Apkakou trouwens bij vlagen echt goed, kijk de aanval (bal op de paal) i.c.m. met Ferrah maar eens terug en hoe hij daar doorkomt. Hem de komende wedstrijden mooi laten staan, ook als Diemers terugkomt. Souren gaat toch vertrekken neem ik aan.
Ze hebben Apkakou als 6 gehaald, vraag me alleen af of hij dat wel is. Lijkt me meer iemand die hoger op het veld moet spelen.
Ik snap de kritiek op Ferrah een beetje, maar vind t soms ook overdreven. Passeren in de 1 op 1 is ontzettend lastig en dat lukt hem zo vaak. Hij moet de voortzetting natuurlijk wel verbeteren, maar de loopacties van Balk en Mulders om hem heen mogen soms ook wel beter.
Daarnaast heb ik nog steeds 10x liever een buitenspeler die altijd een actie zoekt en dreigend is dan een die dat niet eens durft en te vaak op veilig speelt, dus ik ben blij dat hij gewoon altijd doorgaat met acties maken.
Citaat van: Bernardo op maart 09, 2026, 11:17:37
Ze hebben Apkakou als 6 gehaald, vraag me alleen af of hij dat wel is. Lijkt me meer iemand die hoger op het veld moet spelen.
Ik vind hem beter en feller in de duels dan bijv Souren. Daarnaast ook een goede techniek. Ik zou het wel willen zien. Ik vind in de counters die we tegenrkijgen toch vaak nog het probleem dat Souren niet op tijd doorheeft waar de dreiging vandaan komt en maar achteruit blijft lopen als hij eigenlijk moet uitstappen.
Citaat van: R058 op maart 09, 2026, 11:25:34
Ik vind hem beter en feller in de duels dan bijv Souren. Daarnaast ook een goede techniek. Ik zou het wel willen zien. Ik vind in de counters die we tegenrkijgen toch vaak nog het probleem dat Souren niet op tijd doorheeft waar de dreiging vandaan komt en maar achteruit blijft lopen als hij eigenlijk moet uitstappen.
Klopt, maar Souren is ook geen echte 6 moet eigenlijk ook hoger op het middenveld spelen.
Citaat van: R058 op maart 09, 2026, 11:21:15
Ik snap de kritiek op Ferrah een beetje, maar vind t soms ook overdreven. Passeren in de 1 op 1 is ontzettend lastig en dat lukt hem zo vaak. Hij moet de voortzetting natuurlijk wel verbeteren, maar de loopacties van Balk en Mulders om hem heen mogen soms ook wel beter.
Daarnaast heb ik nog steeds 10x liever een buitenspeler die altijd een actie zoekt en dreigend is dan een die dat niet eens durft en te vaak op veilig speelt, dus ik ben blij dat hij gewoon altijd doorgaat met acties maken.
hij werd gister ook goed gedekt door utrecht, zodra hij een man voorbij was stond de volgende klaar en zelfs een derde. Ik denk wel dat hij dan beter eerder af kan spelen ipv de actie maar blijven doorvoeren. Daar zit bij deze jongen nog heel veel winst. Eerder afgeven ipv maar doordribbelen en proberen te passeren
Bij het stemmen staat Rolke er niet bij....
Citaat van: Voorstopper op maart 09, 2026, 11:45:28
hij werd gister ook goed gedekt door utrecht, zodra hij een man voorbij was stond de volgende klaar en zelfs een derde. Ik denk wel dat hij dan beter eerder af kan spelen ipv de actie maar blijven doorvoeren. Daar zit bij deze jongen nog heel veel winst. Eerder afgeven ipv maar doordribbelen en proberen te passeren
daar ben ik het mee eens. Niks ten nadele van Henstra maar hoe vaak is hij er langs geweest toen we het laatste half uur 1 op 1 speelden? . Moet ook zeggen dat ons middenveld de eerste helft echt niet klopte. Alleen vd Sande kwam voor een combinatie en verder niet
Citaat van: KlinkHamer op maart 09, 2026, 12:57:33
Bij het stemmen staat Rolke er niet bij....
:thumbsup
Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 14:00:06
daar ben ik het mee eens. Niks ten nadele van Henstra maar hoe vaak is hij er langs geweest toen we het laatste half uur 1 op 1 speelden? . Moet ook zeggen dat ons middenveld de eerste helft echt niet klopte. Alleen vd Sande kwam voor een combinatie en verder niet
Henstra vel slimmer dan Ferrah vind ik speelt ballen gewoon sneller door en meestal
goed ook nog zoals die bal op Kooistra
Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 08:14:22
ik kom voor Ferrah met zijn fantastische techniek, hij deed het de laatste 3 wedstrijden uitstekend en heb erg van zijn voetbal genoten. Zoals 1 e helft in Oss. Begrijp dat gedoe niet zo goed . Vind Sowieso dat we hier heel snel over andere spelers beginnen na een mindere helft voetbal. Daarmee zeg ik niet dat de wissel onterecht was
Henstra passeert zelden of nooit een speler. Wel goed overzicht. Een speler met de beste eigenschappen van Hehstra en Ferrah zou ideaal zijn. Maar ja.
Citaat van: Bernardo op maart 09, 2026, 11:17:37
Ze hebben Apkakou als 6 gehaald, vraag me alleen af of hij dat wel is. Lijkt me meer iemand die hoger op het veld moet spelen.
Apkakou is echt een zes. Zocht gisteren uit zichzelf die positie al vaak op. Als Diemers weer terug is, Apkakou op zes.
Citaat van: denistel op maart 09, 2026, 18:43:40
Henstra vel slimmer dan Ferrah vind ik speelt ballen gewoon sneller door en meestal
goed ook nog zoals die bal op Kooistra
meen je dit echt? Die bal op kooistra ?en al die fantastische ballen van Ferrah dan.
Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 20:33:24
meen je dit echt? Die bal op kooistra ?en al die fantastische ballen van Ferrah dan.
Denistel heeft een JO21 fetisj.
Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 20:33:24
meen je dit echt? Die bal op kooistra ?en al die fantastische ballen van Ferrah dan.
had het over de wedstrijd van gister he,die ferrah liep zich keer op keer vast
soms is snel spelen beter,
Citaat van: Poetser op maart 09, 2026, 20:40:25
Denistel heeft een JO21 fetisj.
haha hest Marsman zien gister wat een power en felheid en Henstra viel
ook goed in maar ieder zijn eigen mening,
Citaat van: denistel op maart 09, 2026, 22:13:38
haha hest Marsman zien gister wat een power en felheid en Henstra viel
ook goed in maar ieder zijn eigen mening,
Ik moet wel bekennen dat Marsman mij enorm verbaast. Die heeft alles in zich om een nieuwe cultheld te worden in Leeuwarden.
Citaat van: denistel op maart 09, 2026, 22:11:51
had het over de wedstrijd van gister he,die ferrah liep zich keer op keer vast
soms is snel spelen beter,
ok? dan snap ik het. Dacht al, meestal zijn we het wel eens. Zie je nooit meer.
Citaat van: Lore op maart 10, 2026, 08:03:51
Ik moet wel bekennen dat Marsman mij enorm verbaast. Die heeft alles in zich om een nieuwe cultheld te worden in Leeuwarden.
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit
Stel, tegen Helmond gaat het gebeuren.. gaat het stadion dan ook open? Grote schermen op het veld.. su mooi weze.
Citaat van: Poetser op maart 10, 2026, 10:00:28
Stel, tegen Helmond gaat het gebeuren.. gaat het stadion dan ook open? Grote schermen op het veld.. su mooi weze.
Liever niet, wat een dag en pokke eind... gewoon een wedstrijd later thuis |:)
Citaat van: denistel op maart 09, 2026, 22:11:51
had het over de wedstrijd van gister he,die ferrah liep zich keer op keer vast
soms is snel spelen beter,
Je weet van te voren niet of je je vast loopt. Als je het niet probeert. Ik vond ook wel dat ie soms zijn acties iets te ver doorvoerde. Maar in het algemeen vind ik dat vleugel spelers veel risico moeten nemen en dus ook accepteren dat acties mislukken.
Vaak hoeft het maar 1 keer te lukken en het is raak. Alles op veilig spelen lost niks op.
Citaat van: 666 op maart 10, 2026, 10:02:46
Liever niet, wat een dag en pokke eind... gewoon een wedstrijd later thuis |:)
Je mist mijn punt.
Citaat van: Poetser op maart 10, 2026, 11:26:17
Je mist mijn punt.
Ik begrijp jou punt wel, maar ik moet altijd vroeg op doordeweeks :P
Maar misschien wel een groot scherm om in et stadion te kijken.
Citaat van: sunderland op maart 10, 2026, 08:56:15
ok? dan snap ik het. Dacht al, meestal zijn we het wel eens. Zie je nooit meer.
ben er elke wedstrijd vriend
Citaat van: mark1989 op maart 10, 2026, 10:23:50
Je weet van te voren niet of je je vast loopt. Als je het niet probeert. Ik vond ook wel dat ie soms zijn acties iets te ver doorvoerde. Maar in het algemeen vind ik dat vleugel spelers veel risico moeten nemen en dus ook accepteren dat acties mislukken.
Vaak hoeft het maar 1 keer te lukken en het is raak. Alles op veilig spelen lost niks op.
tturlijk moet ie acties maken maar hij moet varieren zeker als mulders op komt
zoals zondag een paar x gebeurde maar hij de bal verspeelde en onze hele rechterkant
open lag.
Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:39:42
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit
Zou onbegrijpelijk zijn, Galvez ben je kwijt en je hebt met hem zijn opvolger al in huis
Citaat van: anderszchristian op maart 10, 2026, 14:25:25
Zou onbegrijpelijk zijn, Galvez ben je kwijt en je hebt met hem zijn opvolger al in huis
Ik zie ons Galvez nog wel een jaar houden. Heeft nog 2 jaar contract bij City en die hebben er wel belang bij dat hij in de eredivisie speelt.
Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:39:42
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit
zou um er wel bijhouden. Brengt veel energie in de ploeg. Je ziet wel dat als hij word vastgezet dat hij heel matig aan de bal is. Dat is zijn enige minpunt
Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:39:42
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit
Waarom niet dan? Hij is niet heel duur denk ik? Voor de basis in de eredivisie lijkt hij mij ook wat te licht, maar als backup prima
Een optie bij deze categorie spelers is ook nog verlengen en verhuren. Dan kun je einde volgend seizoen beslissen of je ze terug haalt bij de selectie of verkoopt.
Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2026, 18:37:59
Een optie bij deze categorie spelers is ook nog verlengen en verhuren. Dan kun je einde volgend seizoen beslissen of je ze terug haalt bij de selectie of verkoopt.
Maar dan zal je ze wel een hoger salaris moeten geven dan ze normaal zouden krijgen bij de inlenende club.
Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2026, 18:37:59
Een optie bij deze categorie spelers is ook nog verlengen en verhuren. Dan kun je einde volgend seizoen beslissen of je ze terug haalt bij de selectie of verkoopt.
Volgens mij moet je beslissingen nemen waarbij Marsman nu lang genoeg bij Cambuur zit om zijn potentie in te schatten v.w.b. eredivisie. Het is een speler met energie, net als Kooistra. Ik vind dat zij elkaar niet zoveel ontlopen. Waren de kapsels andersom geweest dan was Kooistra om mij beter ovegekomen dan Marsman. Nu Marsman want zijn energie i.c.m. zijn kapsel doet wat in een stadion.
Citaat van: James op maart 10, 2026, 21:21:03
Volgens mij moet je beslissingen nemen waarbij Marsman nu lang genoeg bij Cambuur zit om zijn potentie in te schatten v.w.b. eredivisie. Het is een speler met energie, net als Kooistra. Ik vind dat zij elkaar niet zoveel ontlopen. Waren de kapsels andersom geweest dan was Kooistra om mij beter ovegekomen dan Marsman. Nu Marsman want zijn energie i.c.m. zijn kapsel doet wat in een stadion.
voor de ere divisie zal het voor hun moeilijk worden maar dat geldt ook voor sommige
basis spelers lijkt mij,