Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Utrecht zondag 8 Maart 16:45

Gestart door Noordcambuur, maart 03, 2026, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (2.5%)
Amofa
7 (17.5%)
Baouf
1 (2.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5%)
Apkakou
6 (15%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
7 (17.5%)
Sjostrand
10 (25%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
3 (7.5%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: maart 13, 2026, 23:27:35

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 08:14:22
ik kom voor Ferrah met zijn fantastische techniek, hij deed het de laatste 3 wedstrijden uitstekend en heb erg van zijn voetbal genoten. Zoals 1 e helft in Oss. Begrijp dat gedoe niet zo goed . Vind Sowieso dat we hier heel snel over andere spelers beginnen na een mindere helft voetbal. Daarmee zeg ik niet dat de wissel onterecht was
nou ik vond gisteren weer niet goed hoor.
Er stonden gisteren veel betere spelers op het veld aan de kant van Cambuur.

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op maart 08, 2026, 22:15:56
Waar ik van geniet is Henstra. Die jongen heeft zoveel potentie. Die kan het eredivisie niveau aan hoor.
Zou er niet raar van opkijken dat Henstra volgend seizoen in de Eredivisie gewoon in de basis staat (samen met Marsman)

Leovardiascc

Zou er een afspraak zijn dat Ferrah minimaal een aantal minuten per wedstrijd moet spelen oid? Anders haal je hem er toch veel eerder af als je naar gister kijkt :?

michello

Ik snap ook wel dat Ferrah langer bleef staan. We weten toch inmiddels wel dat hij ook zomaar een goal kan maken? Ik had Balk er bijvoorbeeld al eerder (in de rust) afgehaald. Die speelt al weken ondermaats.
Apkakou trouwens bij vlagen echt goed, kijk de aanval (bal op de paal) i.c.m. met Ferrah maar eens terug en hoe hij daar doorkomt. Hem de komende wedstrijden mooi laten staan, ook als Diemers terugkomt. Souren gaat toch vertrekken neem ik aan.

Bernardo

Citaat van: michello op maart 09, 2026, 10:43:01
Ik snap ook wel dat Ferrah langer bleef staan. We weten toch inmiddels wel dat hij ook zomaar een goal kan maken? Ik had Balk er bijvoorbeeld al eerder (in de rust) afgehaald. Die speelt al weken ondermaats.
Apkakou trouwens bij vlagen echt goed, kijk de aanval (bal op de paal) i.c.m. met Ferrah maar eens terug en hoe hij daar doorkomt. Hem de komende wedstrijden mooi laten staan, ook als Diemers terugkomt. Souren gaat toch vertrekken neem ik aan.

Ze hebben Apkakou als 6 gehaald, vraag me alleen af of hij dat wel is. Lijkt me meer iemand die hoger op het veld moet spelen.

R058

Ik snap de kritiek op Ferrah een beetje, maar vind t soms ook overdreven. Passeren in de 1 op 1 is ontzettend lastig en dat lukt hem zo vaak. Hij moet de voortzetting natuurlijk wel verbeteren, maar de loopacties van Balk en Mulders om hem heen mogen soms ook wel beter.
Daarnaast heb ik nog steeds 10x liever een buitenspeler die altijd een actie zoekt en dreigend is dan een die dat niet eens durft en te vaak op veilig speelt, dus ik ben blij dat hij gewoon altijd doorgaat met acties maken.

R058

Citaat van: Bernardo op maart 09, 2026, 11:17:37
Ze hebben Apkakou als 6 gehaald, vraag me alleen af of hij dat wel is. Lijkt me meer iemand die hoger op het veld moet spelen.
Ik vind hem beter en feller in de duels dan bijv Souren. Daarnaast ook een goede techniek. Ik zou het wel willen zien. Ik vind in de counters die we tegenrkijgen toch vaak nog het probleem dat Souren niet op tijd doorheeft waar de dreiging vandaan komt en maar achteruit blijft lopen als hij eigenlijk moet uitstappen.

Bernardo

Citaat van: R058 op maart 09, 2026, 11:25:34
Ik vind hem beter en feller in de duels dan bijv Souren. Daarnaast ook een goede techniek. Ik zou het wel willen zien. Ik vind in de counters die we tegenrkijgen toch vaak nog het probleem dat Souren niet op tijd doorheeft waar de dreiging vandaan komt en maar achteruit blijft lopen als hij eigenlijk moet uitstappen.

Klopt, maar Souren is ook geen echte 6 moet eigenlijk ook hoger op het middenveld spelen.

Voorstopper

Citaat van: R058 op maart 09, 2026, 11:21:15
Ik snap de kritiek op Ferrah een beetje, maar vind t soms ook overdreven. Passeren in de 1 op 1 is ontzettend lastig en dat lukt hem zo vaak. Hij moet de voortzetting natuurlijk wel verbeteren, maar de loopacties van Balk en Mulders om hem heen mogen soms ook wel beter.
Daarnaast heb ik nog steeds 10x liever een buitenspeler die altijd een actie zoekt en dreigend is dan een die dat niet eens durft en te vaak op veilig speelt, dus ik ben blij dat hij gewoon altijd doorgaat met acties maken.

hij werd gister ook goed gedekt door utrecht, zodra hij een man voorbij was stond de volgende klaar en zelfs een derde. Ik denk wel dat hij dan beter eerder af kan spelen ipv de actie maar blijven doorvoeren. Daar zit bij deze jongen nog heel veel winst. Eerder afgeven ipv maar doordribbelen en proberen te passeren

KlinkHamer

Bij het stemmen staat Rolke er niet bij....

sunderland

#85
Citaat van: Voorstopper op maart 09, 2026, 11:45:28
hij werd gister ook goed gedekt door utrecht, zodra hij een man voorbij was stond de volgende klaar en zelfs een derde. Ik denk wel dat hij dan beter eerder af kan spelen ipv de actie maar blijven doorvoeren. Daar zit bij deze jongen nog heel veel winst. Eerder afgeven ipv maar doordribbelen en proberen te passeren
daar ben ik het mee eens. Niks ten nadele van Henstra maar hoe vaak is hij er langs geweest toen we het laatste half uur 1 op 1 speelden? . Moet ook zeggen dat ons middenveld de eerste helft echt niet klopte. Alleen vd Sande kwam voor een combinatie en verder niet

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 14:00:06
daar ben ik het mee eens. Niks ten nadele van Henstra maar hoe vaak is hij er langs geweest toen we het laatste half uur 1 op 1 speelden? . Moet ook zeggen dat ons middenveld de eerste helft echt niet klopte. Alleen vd Sande kwam voor een combinatie en verder niet

Henstra vel slimmer dan Ferrah vind ik speelt ballen gewoon sneller door en meestal
goed ook nog zoals die bal op Kooistra

Lowieke

Citaat van: sunderland op maart 09, 2026, 08:14:22
ik kom voor Ferrah met zijn fantastische techniek, hij deed het de laatste 3 wedstrijden uitstekend en heb erg van zijn voetbal genoten. Zoals 1 e helft in Oss. Begrijp dat gedoe niet zo goed . Vind Sowieso dat we hier heel snel over andere spelers beginnen na een mindere helft voetbal. Daarmee zeg ik niet dat de wissel onterecht was
Henstra passeert zelden of nooit een speler. Wel goed overzicht. Een speler met de beste eigenschappen  van Hehstra en Ferrah zou ideaal zijn. Maar ja.

Lowieke

Citaat van: Bernardo op maart 09, 2026, 11:17:37
Ze hebben Apkakou als 6 gehaald, vraag me alleen af of hij dat wel is. Lijkt me meer iemand die hoger op het veld moet spelen.
Apkakou is echt een zes. Zocht gisteren uit zichzelf die positie al vaak op. Als Diemers weer terug is, Apkakou op zes.