Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Utrecht zondag 8 Maart 16:45

Gestart door Noordcambuur, maart 03, 2026, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (2.5%)
Amofa
7 (17.5%)
Baouf
1 (2.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5%)
Apkakou
6 (15%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
7 (17.5%)
Sjostrand
10 (25%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
3 (7.5%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: maart 13, 2026, 23:27:35

wiekie1969

1-0 is genoeg. Dus ook vanmiddag. Geen moment over ingezeten dat het mis zou gaan. Vd Sande was geweldig voorin..Marsman prima invalbeurt, Henstra wat een passie. Als Ferrah niet blijft heb je een betere vervanger. Genoten van Amofa de tweede helft. Nam de boel op sleeptouw. En een hele beste goal van Sjostrand. Apkakou wordt met de week beter. Wat een strijder. 

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2026, 20:04:00
Het was de eerste helft tam en niet echt leuk om naar te kijken, maar slecht vond ik het ook weer niet.
Dat ploegje kon er combinerend zo nu en dan aardig uitkomen. Puur voetballend eigenlijk beter dan Almere.
Tweede helft weinig aan de hand en eigenlijk geen moment gedacht dat we n?et zouden scoren.

Mot2eH Amofa, maar toen waren er meer die veel beter voor de dag kwamen. Heel verstandige wissel om Marsman daar neer te zetten :thumbsup

Ferrah, Galvez en Balk wel erg matig.

We zijn er bijna! |:) |:)
wel eens. Amofa was de allerbeste samen met vd Sande. Vind het wel makkelijk om zo over Galvez te praten. Vanaf minuut 55 was Utrecht nergens meer en was er geen enkele aanval meer over die kant omdat het anders stond. Souren 1 e helft ook heel slecht vond ik en 2 e helft echt beter.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 08, 2026, 20:51:21
1-0 is genoeg. Dus ook vanmiddag. Geen moment over ingezeten dat het mis zou gaan. Vd Sande was geweldig voorin..Marsman prima invalbeurt, Henstra wat een passie. Als Ferrah niet blijft heb je een betere vervanger. Genoten van Amofa de tweede helft. Nam de boel op sleeptouw. En een hele beste goal van Sjostrand. Apkakou wordt met de week beter. Wat een strijder.
ferrah had veel pech. Was echt wel heel dreigend continu. Ons spel was erg langzaam en doorzichtig de 1 e helft. Heb niet 1 x de pass van Boef op Ferrah gezien. Die zie je anders wel 10 x . Dat had Utrecht gewoon prima voorelkaar. Vandaag misten we voor het eerst Diemers met zijn passes

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2026, 19:49:14
Ferrah en Galvez echt heel erg slecht vandaag.
Een goede invalbeurt van Marsman! Galvez mag van mij wel eens banken.

Een kampioen wint dit soort wedstrijden!   |:)
tja tis maar hoe je het ziet. Galvez laatste 3 wedstrijden heel goed en vandaag wat minder en dan moet ie gelijk banken. Gelukkig speelt de waan van de dag niet bij Henk.
Als je regelmatig trainingen bekijkt zie je echt wel dat Galvez samen met Amofa absoluut de besten aan de bal zijn

denistel

Citaat van: sunderland op maart 08, 2026, 21:05:43
tja tis maar hoe je het ziet. Galvez laatste 3 wedstrijden heel goed en vandaag wat minder en dan moet ie gelijk banken. Gelukkig speelt de waan van de dag niet bij Henk.
Als je regelmatig trainingen bekijkt zie je echt wel dat Galvez samen met Amofa absoluut de besten aan de bal zijn


Ferrah 1e 10 min 5 x balverlies waardoor die lui er steeds gevaarlijk uit kwamen
dan moet er wat aan gedaan worden maar de hele 1e helft ging dat maar door
niemand grijpt in helaas.
Galvez is nog jong ken 5 x in 2 weken niet aan is niet erg maar zet dan meteen
Marsman er in en Galvez sparen voor de volgende.Balk ik weet niet wat die de
hele wedstrijd deed maar gevaarlijk was ie niet,Jansen was ook gevaarlijk bezig
op een 0-0 stand.

wiekie1969

Heb je nog gezien en gesproken na de wedstrijd. Ik vind dat Diemers werd gemist deze wedstrijd.  Vanwege zijn traptechniek. Niet 1 corner of vrije trap werd vanmiddag goed genomen. Daar mis je dan een Diemers vind ik. Ook vwb de rust in het veld. Even het spel vertragen, even een vrije trap uitlokken.

wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 08, 2026, 21:46:22

Ferrah 1e 10 min 5 x balverlies waardoor die lui er steeds gevaarlijk uit kwamen
dan moet er wat aan gedaan worden maar de hele 1e helft ging dat maar door
niemand grijpt in helaas.
Galvez is nog jong ken 5 x in 2 weken niet aan is niet erg maar zet dan meteen
Marsman er in en Galvez sparen voor de volgende.Balk ik weet niet wat die de
hele wedstrijd deed maar gevaarlijk was ie niet,Jansen was ook gevaarlijk bezig
op een 0-0 stand.

Balk is voetballend heel erg matig, maar maakt het de verdedigers last met zijn vele geloop. Dat is dan ook het enigste.

wiekie1969

Waar ik van geniet is Henstra. Die jongen heeft zoveel potentie. Die kan het eredivisie niveau aan hoor.

Eewal

Citaat van: denistel op maart 08, 2026, 21:46:22

Ferrah 1e 10 min 5 x balverlies waardoor die lui er steeds gevaarlijk uit kwamen
dan moet er wat aan gedaan worden maar de hele 1e helft ging dat maar door
niemand grijpt in helaas.
Galvez is nog jong ken 5 x in 2 weken niet aan is niet erg maar zet dan meteen
Marsman er in en Galvez sparen voor de volgende.Balk ik weet niet wat die de
hele wedstrijd deed maar gevaarlijk was ie niet,Jansen was ook gevaarlijk bezig
op een 0-0 stand.
helemaal mee eens!

Bankzitter

Ik zou toch wat vaker Henstra kiezen nu. Investeren in de toekomst, Ferrah is toch huur.

Derkx R.H.


Derkx R.H.


Derkx R.H.


sunderland

#73
Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2026, 06:57:42
Ik zou toch wat vaker Henstra kiezen nu. Investeren in de toekomst, Ferrah is toch huur.
ik kom voor Ferrah met zijn fantastische techniek, hij deed het de laatste 3 wedstrijden uitstekend en heb erg van zijn voetbal genoten. Zoals 1 e helft in Oss. Begrijp dat gedoe niet zo goed . Vind Sowieso dat we hier heel snel over andere spelers beginnen na een mindere helft voetbal. Daarmee zeg ik niet dat de wissel onterecht was

Gasgeve

Citaat van: zeewolde op maart 08, 2026, 19:19:07
Gelukkig deed Diemers niet mee. Gaan ze een stuk beter van spelen. :devil
Inderdaad, corners waren ook fantastisch verzorgd.  :zweep