Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Utrecht zondag 8 Maart 16:45

Gestart door Noordcambuur, maart 03, 2026, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (2.5%)
Amofa
7 (17.5%)
Baouf
1 (2.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5%)
Apkakou
6 (15%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
7 (17.5%)
Sjostrand
10 (25%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
3 (7.5%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: maart 13, 2026, 23:27:35

Marc S

3 punten en nog maximaal 3x winnen voor promotie, goede zaken gedaan dit weekend en mindere wedstrijden winnen is ook een kwaliteit

Oud Cambuur

Nog 7 punten en we zijn er door het goede doelsaldo een bonuspunt

zeewolde

Gelukkig deed Diemers niet mee. Gaan ze een stuk beter van spelen. :devil

fred


michello

#49
Citaat van: fred op maart 08, 2026, 19:22:49
7. Of denkst dat we 20 goals tegen krijgen ?

Nee maar dan is het wel officieel. Hebben we nog 6 potjes om met Den Haag te vechten voor de schaal.

denistel

3 pt bij schrijven en op naar Roda thuis.

James

Formeel gezien is het nog drie keer winnen. Al denk ik zelfs als je alles zou verliezen je niet eens wordt ingehaald.

Vol voor het kampioenschap |:)

Galdiano

Ferrah en Galvez echt heel erg slecht vandaag.
Een goede invalbeurt van Marsman! Galvez mag van mij wel eens banken.

Een kampioen wint dit soort wedstrijden!   |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Het was de eerste helft tam en niet echt leuk om naar te kijken, maar slecht vond ik het ook weer niet.
Dat ploegje kon er combinerend zo nu en dan aardig uitkomen. Puur voetballend eigenlijk beter dan Almere.
Tweede helft weinig aan de hand en eigenlijk geen moment gedacht dat we n?et zouden scoren.

Mot2eH Amofa, maar toen waren er meer die veel beter voor de dag kwamen. Heel verstandige wissel om Marsman daar neer te zetten :thumbsup

Ferrah, Galvez en Balk wel erg matig.

We zijn er bijna! |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Die frituurlucht op Oost vandaag.... Niet te harden :R
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2026, 19:49:14
Ferrah en Galvez echt heel erg slecht vandaag.
Een goede invalbeurt van Marsman! Galvez mag van mij wel eens banken.

Een kampioen wint dit soort wedstrijden!   |:)
ik had het idee dat Galvez niet fit wws. Liet veel dingen lopen.

Noordcambuur

Gefeliciteerd mannen weer 3 punten dik verdiend gewonnen ondanks matige pot voetbal.
Scheidsrechter was weer dramatisch slecht?.wat een lul 8P

Vrijdag weer thuis tegen Roda JC  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2026, 20:29:03
Scheidsrechter was weer dramatisch slecht?.wat een lul 8P

Ik vond deze ook weer prima. Wat heeft hij fout gedaan dat het een lul is  :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 08, 2026, 20:30:54
Ik vond deze ook weer prima. Wat heeft hij fout gedaan dat het een lul is  :?
nou nergens na hoor Cambuur spelers heel snel de kaarten en Utrecht spelers konden maar door gaan met overtredingen maar kregen geen kaart.

Nou geef jij de scheidsrechters snel een ruime voldoende  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2026, 20:35:13
nou nergens na hoor Cambuur spelers heel snel de kaarten en Utrecht spelers konden maar door gaan met overtredingen maar kregen geen kaart.

Nou geef jij de scheidsrechters snel een ruime voldoende  :_schater

Alleen als ze die verdienen. En dat vond ik in dit geval zeker, net als laatst idd Kooij.
Alle 3 kaarten voor ons in ieder geval terecht. Ik kan me van hun eigenlijk nauwelijks dikke overtredingen herinneren.
Verder viel de man weinig op; liet geregeld mooi doorspelen en corrigeerde prima zijn foutje bij die vrije trap die op de paal ging.

Wij hebben trouwens ook spelers die ontz?ttend makkelijk gaan liggen en doen alsof ze zwaar geblesseerd zijn.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021