Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Utrecht zondag 8 Maart 16:45

Gestart door Noordcambuur, maart 03, 2026, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (2.5%)
Amofa
7 (17.5%)
Baouf
1 (2.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5%)
Apkakou
6 (15%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
7 (17.5%)
Sjostrand
10 (25%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
3 (7.5%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: maart 13, 2026, 23:27:35


Vlampiep

Mag oprecht hopen dat de spelers de tegenstander niet onderschatten zoals een aantal forum leden.
Het zou des Cambuurs zijn nu de concurrentie de punten laat liggen wij dat nu ook gaan doen door onderschatting.

Eewal

Citaat van: Vlampiep op maart 08, 2026, 13:11:18
Mag oprecht hopen dat de spelers de tegenstander niet onderschatten zoals een aantal forum leden.
Het zou des Cambuurs zijn nu de concurrentie de punten laat liggen wij dat nu ook gaan doen door onderschatting.
je kunt het de supporters niet kwalijk nemen, eventueel de spelers wel.

Galdiano

Citaat van: michello op maart 08, 2026, 12:05:05
Wie jij ? Nergens voor nodig toch? 5-1

Uitslagen wel gezien van Jong Utrecht?
Staan 14de met slecht -5 doelsaldo.

Niet onderschatten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

De uitslagen van den haag en graafschap moeten Cambuur nu wel erg motiveren.

Derkx R.H.


zeewolde

Ferrah in de ramadan?

Graag wisselen. 1 goeie actie verder alleen maar balverlies.

AL

Utrecht voetbalt veel beter.
Desondanks toch wel kansen gehad.
Balk en Ferrah erg matig.
Appie speelt uitstekend.

zeewolde

Citaat van: AL op maart 08, 2026, 17:37:31
Utrecht voetbalt veel beter.
Desondanks toch wel kansen gehad.
Balk en Ferrah erg matig.
Appie speelt uitstekend.
apkakou speelt alles terug

oost

De spelers hebben er vandaag duidelijk geen zin in :( l8l

Bankzitter

Apkakou speelt alles naar dezelfde kleur. Dat is ook een kwaliteit.

Doe Henstra maar weer voor Ferrah, off day.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

michello


Bens

De drie punten zijn weer binnen, op naar de eredivisie

Vlampiep

Met een slechte wedstrijd de punten pakken is ook een kwaliteit en wordt de concurrentie verder weggezet. Was het nu de vermoeidheid of onderschatting dat Utrecht bij vlagen het betere spel had.
Je zou zeggen de promotie is wel binnen en nu vol op voor het kampioenschap.